Ziggo problemen
Hallo, Sinds de fusie van ziggo en UPC is het kommer en kwel op t v Na 6 maanden en 8 monteurs verder is de storing
nog niet opgelost .Zijn er mensen die wel een oplossing hebben gevonden ? Laat het a.u.b. weten wat er precies is gedaan. Hartelijk dank
@acm.smids,
Als u tegen de monteurs net zo duidelijk bent over het storingsprobleem dan hier, dan is het niet zo vreemd dat het probleem niet kan worden opgelost.
Mogelijk kunt u een poging wagen om de klacht(en) eens nader te omschrijven.
[quote=tijger1 schreef op maandag 31 aug 2015, 18:26]Oplossing? Stap over naar KPN.
Daar klaagt inderdaad nooit iemand over. Zucht....
Beste acm.smids,
bent u 'oud UPC' klant of was u klant van Ziggo voor de fusie ?
Wat zijn de problemen die u ervaart en die men tot op heden nog niet heeft kunnen oplossen ?
Als u nu al 6 maanden ermee zit zou u toch eens een stevig gesprek met Ziggo moeten voeren lijkt mij en wellicht toch maar besluiten om naar een andere aanbieder over te stappen.
Als het Ziggo niet lukt om haar verplichtingen na te komen dan kunt het volgende pad bewandelen, klik hier en als Ziggo het niet oplost in de termijn welke u ze stelt uw overeenkomst ontbinden.
[quote=pieterwolters schreef op maandag 31 aug 2015, 18:29][quote=tijger1 schreef op maandag 31 aug 2015, 18:26]Oplossing? Stap over naar KPN.
Daar klaagt inderdaad nooit iemand over. Zucht....
Er zijn ook duizenden abonnees die niet over Ziggo klagen.
Ik heb KPN en in het geheel geen klachten.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer