je
door jeroentjuhhh Feb 28, 2015 om 02:14
Elektronica & tv

Ziggo zenders

Waarom straks een uitzending over dat ziggo abonnees na de nieuwe zender indeling geen regionale zenders meer kunnen ontvangen????.
Ik had er voor de herindeling maar 6! En nu na de nieuwe indeling heb ik ze weer allemaal terug!
Vanaf kanaal 701 heb ik ze alkemaal netjes op een rijtje!!
Das vanwaar deze onzin dat ze niet te ontvangen zijn????

1669 15 Rapporteer

richard83
door richard83 - Feb 28, 2015 om 05:17
386 Antwoorden / 28 Vragen

zozo jij bent vroeg hihi :D Mja.

Hier hebben we ze ook allemaal.

door 1953 - Feb 28, 2015 om 09:36
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=jeroentjuhhh schreef op zaterdag 28 feb 2015, 02:14]Waarom straks een uitzending over dat ziggo abonnees na de nieuwe zender indeling geen regionale zenders meer kunnen ontvangen????.
Ik had er voor de herindeling maar 6! En nu na de nieuwe indeling heb ik ze weer allemaal terug!
Vanaf kanaal 701 heb ik ze alkemaal netjes op een rijtje!!
Das vanwaar deze onzin dat ze niet te ontvangen zijn????

Weet niet op welke (regionale) zender u dit had gelezen.

Vanavond niet in het programma KASSA! Daar is blijkbaar de hele uitzending gewijd aan arbeidsongeschiktheidsverzekeringen. Las niks over regionale zenders als item in het programma. Teletekstpagina nog op geraadpleegd. Waarschijnlijk was u even dromenland geweest.

tijger1
door tijger1 - Feb 28, 2015 om 09:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@1953

Misschien dan even de nieuwsbrief lezen.

pi
door pieterwolters - Feb 28, 2015 om 09:43
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien had de redactie vast een zeikonderwerp over Ziggo ingepland. Als er iets verandert in dit land moet er immers altijd geklaagd worden. Nu geschrapt omdat het allemaal weer meeviel (of tegen viel).

tijger1
door tijger1 - Feb 28, 2015 om 09:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@pieterwolters

Waar staat dat dat onderwerp niet aan de orde komt?

Arbeidsongeschiktheidsverzekeringen zijn al helemaal geen onderwerp.

valerius-2
door valerius-2 - Feb 28, 2015 om 13:49
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Degene die het niet kunnen ontvangen die zullen een slechte bekabeling hebben, dat was bij mij ook het geval. Andere kabels tussen muur aansluiting en TV en het werkte weer zoals het hoorde.

edrick3
door edrick3 - Feb 28, 2015 om 14:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op zaterdag 28 feb 2015, 09:43]Misschien had de redactie vast een zeikonderwerp over Ziggo ingepland. Als er iets verandert in dit land moet er immers altijd geklaagd worden. Nu geschrapt omdat het allemaal weer meeviel (of tegen viel).

Hoezo geschrapt?

Uit de nieuwsbrief van gisteren:

Morgen in onze uitzending aandacht voor de nieuwe zenderindeling van Ziggo. Er zijn veel klachten, want klanten kunnen de regionale omroepen niet meer ontvangen. Ook besteden we aandacht aan hoofdluis. Welk middel werkt nu echt? Verder een update over bemiddelingskosten bij huurwoningen.

Honderden klachten over nieuwe zenderindeling Ziggo
Regionale omroepen worden overladen met klachten van hun kijkers. Ook wij kregen honderden klachten. Kabelbedrijf Ziggo heeft een nieuwe zenderindeling en nu zijn de regionale omroepen niet meer te ontvangen. Gaat Ziggo de problemen oplossen?

eigenwijsje_1
door eigenwijsje_1 - Feb 28, 2015 om 16:45
152 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 28 feb 2015, 14:38][quote=pieterwolters schreef op zaterdag 28 feb 2015, 09:43]Misschien had de redactie vast een zeikonderwerp over Ziggo ingepland. Als er iets verandert in dit land moet er immers altijd geklaagd worden. Nu geschrapt omdat het allemaal weer meeviel (of tegen viel).

Hoezo geschrapt?

Uit de nieuwsbrief van gisteren:

Morgen in onze uitzending aandacht voor de nieuwe zenderindeling van Ziggo. Er zijn veel klachten, want klanten kunnen de regionale omroepen niet meer ontvangen. Ook besteden we aandacht aan hoofdluis. Welk middel werkt nu echt? Verder een update over bemiddelingskosten bij huurwoningen.

Honderden klachten over nieuwe zenderindeling Ziggo
Regionale omroepen worden overladen met klachten van hun kijkers. Ook wij kregen honderden klachten. Kabelbedrijf Ziggo heeft een nieuwe zenderindeling en nu zijn de regionale omroepen niet meer te ontvangen. Gaat Ziggo de problemen oplossen?

inderdaad, zo luidde ook het radiospotje om 4 uur op radio 1.

door 1953 - Feb 28, 2015 om 17:40
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=tijger1 schreef op zaterdag 28 feb 2015, 09:38]@1953

Misschien dan even de nieuwsbrief lezen.

Die ontvang ik niet, niet op geabonneerd.

door 1953 - Feb 28, 2015 om 17:42
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op zaterdag 28 feb 2015, 09:43]Misschien had de redactie vast een zeikonderwerp over Ziggo ingepland. Als er iets verandert in dit land moet er immers altijd geklaagd worden. Nu geschrapt omdat het allemaal weer meeviel (of tegen viel).

Het staat zelfs nu, vanochtend nog niet, op Coax.nl, zie mijn link: Publicatie met reacties op Coax.nl

door 1953 - Feb 28, 2015 om 17:46
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op zaterdag 28 feb 2015, 09:43]Misschien had de redactie vast een zeikonderwerp over Ziggo ingepland. Als er iets verandert in dit land moet er immers altijd geklaagd worden. Nu geschrapt omdat het allemaal weer meeviel (of tegen viel).

Je blijft allicht van die (moppert)zeikerds houden die nog niet weten kanaal 701 enzovoort te bereiken.

Kassa met een †elegraafgehalte?

door 1953 - Mar 1, 2015 om 17:57
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Nieuwe digitale modulatie, QAM256 (8-bit), ZIGGO & UPC moet geen probleem zijn

Link naar het artikel: Artikel TotaalTV

van leyden
door van leyden - Mar 1, 2015 om 18:14
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=jeroentjuhhh schreef op zaterdag 28 feb 2015, 02:14]Waarom straks een uitzending over dat ziggo abonnees na de nieuwe zender indeling geen regionale zenders meer kunnen ontvangen????.
Ik had er voor de herindeling maar 6! En nu na de nieuwe indeling heb ik ze weer allemaal terug!
Vanaf kanaal 701 heb ik ze alkemaal netjes op een rijtje!!
Das vanwaar deze onzin dat ze niet te ontvangen zijn????

Klopt, alhoewel, ik zag het ook pas later, want ik heb geen enkele nieuwsbrief of email gehad van Ziggo,
Heb alles via internet zelf geregeld, moet zeggen, het was een fluitje van een cent,

Wie zegt dan dat de regionale zenders niet te ontvangen zijn?
Heb daar niks over gelezen.

je
door jeroentjuhhh - Mar 1, 2015 om 18:35
1 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=van leyden schreef op zondag 1 mrt 2015, 18:14][quote=jeroentjuhhh schreef op zaterdag 28 feb 2015, 02:14]Waarom straks een uitzending over dat ziggo abonnees na de nieuwe zender indeling geen regionale zenders meer kunnen ontvangen????.
Ik had er voor de herindeling maar 6! En nu na de nieuwe indeling heb ik ze weer allemaal terug!
Vanaf kanaal 701 heb ik ze alkemaal netjes op een rijtje!!
Das vanwaar deze onzin dat ze niet te ontvangen zijn????

Klopt, alhoewel, ik zag het ook pas later, want ik heb geen enkele nieuwsbrief of email gehad van Ziggo,
Heb alles via internet zelf geregeld, moet zeggen, het was een fluitje van een cent,

Wie zegt dan dat de regionale zenders niet te ontvangen zijn?
Heb daar niks over gelezen.

door 1953 - Mar 7, 2015 om 22:24
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Gisteren werd in mijn gemeente, Capelle aan den IJssel, de harmonisatie met het UPC-netwerk uitgevoerd.

De harmonisatie verliep vlekkeloos, geen blokkerigbeeld na de herinstallatie, dus waarom er vorige week een enorme ophef, met †elegraafgehalte, werd gemaakt in de uitzending ontging mij ten enenmale. Kwestie van na de herinstallatie ook de instellingen aanpassen.