ANWB verliest een trouwe klant
Vandaag is de ANWB een trouwe klant verloren.
Context: ANWB verandert rekeningnummer.
Betaal vanuit telebankieren te goede trouw met opgeslagen ANWB profiel. Hoor niets, totdat tot mijn grote verbazing een aanmaning van incassobureau TKB op de deurmat valt.
ANWB gebeld. Om lang verhaal kort te maken. "Ja, u bent zelf verantwoordelijk voor het juist invullen van het rekeningnummer", "Incassoprocedure kunnen we niet omdraaien, het is al uit handen gegeven".
Te goede trouw is geen zakelijk argument, maar basishouding ANWB leidt bij mij tot grote irritate en ledenverlies. ANWB zal er geen traan om laten. Ik ook niet.
Veel succes.
Tjonge, dit valt me tegen van de ANWB. Ik heb veel leuke contacten met de ANWB gehad, alsook met de Wegenwacht (dit natuurlijk vaak ook tot mijn leedwezen). Dat oude rekeningnummer, dat moet toch een poos gewoon nog beschikbaar blijven? Is het nergens aangekondigd? Ook ik heb niets hiervan gehoord en vraag me af of ik de laatste keer niet ook op dezelfde manier op de verkeerde rekening mijn contributie heb betaald. Ik hoorde (nog) niets van ANWB, laat staan van een incassobureau. Dat laatste zou ik ook heel erg vinden.
Ja toch heeft het ANWB gelijk u bent er zelf verantwoordelijk voor. Op de nota staat meestal het banknummer voor dat u de betaling doet eerst controleren of het nummer wat u gebruikt het zelfde is als op de nota. Ik doe dit altijd.Rn dat heeft mij al 2 x gered.
De ANWB heeft wel gelijk dat je er zelf verantwoordelijk voor bent, maar je verwacht op zijn minst een herinnering. Hopelijk beantwoord h.spijkerman de vragen van pino123. Dat geeft een beter beeld van de zaak.
De ANWB had voor ze de bank rekening gingen opheffen eerst U moeten waarschuwen.
Dus U heeft wel betaald maar op verkeerde rekening nummer?
Waarom niet Automatische incasso afgegeven?
Het zelf betalen is een risico voor U, dus als je deze niet veel gebruikte doet krijg je dit soort problemen.
Dus beide zitten eigenlijk fout en kreeg je dan geen geld terug van foute betaling????
Dus beide zitten eigenlijk fout en kreeg je dan geen geld terug van foute betaling????[/
Daar zal u geen antwoord op krijgen. Waarschijnlijk wel gehad maar niet gekeken. wat het was.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?
Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie: Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer