empee
door empee Mar 22, 2023 om 20:36
Garantie & verzekeringen

Dell.com haalt kapotte pc niet op

Op 9 november van vorig jaar heb ik een Dell Inspiron computer gekocht bij Dell. Die bleek stuk te zijn. Er is veel gebeld en overlegd, maar niemand kreeg de Dell aan de praat. Het was een "maandagmorgen-produkt" en ik kreeg een gloednieuwe. 
Die nieuwe doet het prima, maar de toezegging om de defecte Inspiron op te halen, is nog steeds niet nagekomen (sinds vorig jaar). Mijn dossier is gesloten. Er komt geen bedrijf om de desktop op te halen, er wordt niet meer gebeld en mail wordt niet meer beantwoord. Een adres heb ik ook niet.
Wat kan ik doen om de kapotte pc terug bij Dell te krijgen?

2347 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ju
door juliomariner - Mar 22, 2023 om 20:37
1345 Antwoorden / 2 Vragen
0

waarom die moeite doen, geef het ding aan de kringloop als onderdelen donor of anders afgeven bij het grof vuil

tenormin
door tenormin Mar 22, 2023 om 22:00
16869 Antwoorden / 108 Vragen

Zoiets zou ik natuurlijk nooit doen. Alleen na akkoord van Dell. Zonder dat: laat dat ding gewoon staan tot het verjaringsproces verloopt. Altijd wel een plekje over in kelder of garage.

ju
door juliomariner Mar 23, 2023 om 07:08
1345 Antwoorden / 2 Vragen

Waarom niet, Dell heeft het dossier al lang gesloten geeft TS aan.

mahadma
door mahadma - Mar 22, 2023 om 21:05
11602 Antwoorden / 51 Vragen
1

Stuur ze 1 email en gelijke brief om de defecte of binnen 1 maand af te laten galen. Vermeld dat u daarna de vrijheid neemt om het ding te vernietigen.

Topantwoord

sira
door sira - Mar 22, 2023 om 21:20
2397 Antwoorden / 24 Vragen
13

Stuur de laptop naar Dell Nederland

Dell B.V.
Transformatorweg 38
1014 AK Amsterdam

met een brief, refererend aan het dossiernummer, waarin u aangeeft dat de laptop nog steeds niet is opgehaald, maak eventueel kopieën van de correspondentie en bedank ze hartelijk voor de nieuwe laptop en de goede service.

JMA2
door JMA2 Mar 23, 2023 om 00:17
129 Antwoorden / 2 Vragen

Het gaat om een pc, maar dat doet verder niets af aan uw antwoord/advies :-)

tenormin
door tenormin Mar 23, 2023 om 01:12
16869 Antwoorden / 108 Vragen

@jma2. Niets versturen hoor. Bewaar DEll maar in garage of kelder. Niets weggooien en/of versturen. Heeft u altijd nog bewijs.

ju
door juliomariner - Mar 23, 2023 om 07:10
1345 Antwoorden / 2 Vragen
2

Waarom doet iedereen zo angstig. TSbgeeft aan dat Dell dossier heeft gesloten. TSkan de desktop gewoon naar de kringloop brenegn o zo. Dell heeft toch aangegeven geen interessete hebben door het dossier te sluiten?

rj
door rjw Mar 23, 2023 om 09:14
3298 Antwoorden / 5 Vragen

Zal wel weer "principieel" zijn....

ju
door juliomariner Mar 23, 2023 om 09:38
1345 Antwoorden / 2 Vragen

Het leven is al lastig genoeg waarom zou je het jezelf nog lastiger maken.

empee
door empee - Mar 23, 2023 om 20:53
179 Antwoorden / 140 Vragen
0

Bedankt allen. Nu heb ik tenminste een adres van Dell. Daar ga ik mee aan de slag.

ju
door juliomariner Mar 24, 2023 om 09:36
1345 Antwoorden / 2 Vragen

Sorry maar ik snap echt niet waarom u er nog energie in steekt

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

atlas1302
atlas1302 - Jun 8, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Bijklussende A.O.W -er

Aow-ers die 50% krijgen van het minimum loon, zullen graag nog wat willen bijklussen, om een buffertje te willen hebben voor tegenslagen of gewoon eens op vakantie. Dat mag, en ook onbeperkt...alleen bij een max. bedrag gaat de A.O.W-er belasting betalen. Velen gaan daarom onder andere naar het buitenland, omdat er gedacht wordt..hier is het lekkerder dan daar. Maar is dat ook zo!

Wat m ... Lees meer

br
brandewijn - Jun 13, 2024 om 00:53
Computers & telefonie

Ik moet iedere keer opnieuw inloggen bij edge zins kort niet bij groome

als ik op facebook wil en andere dan moet ik iedere keer minloggen dat is nooit geweest Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer