![empee](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/dfbbfa0a913950906224e55a09936a310152eb7798121087e614701805dc334c.png)
Dell.com haalt kapotte pc niet op
Op 9 november van vorig jaar heb ik een Dell Inspiron computer gekocht bij Dell. Die bleek stuk te zijn. Er is veel gebeld en overlegd, maar niemand kreeg de Dell aan de praat. Het was een "maandagmorgen-produkt" en ik kreeg een gloednieuwe.
Die nieuwe doet het prima, maar de toezegging om de defecte Inspiron op te halen, is nog steeds niet nagekomen (sinds vorig jaar). Mijn dossier is gesloten. Er komt geen bedrijf om de desktop op te halen, er wordt niet meer gebeld en mail wordt niet meer beantwoord. Een adres heb ik ook niet.
Wat kan ik doen om de kapotte pc terug bij Dell te krijgen?
waarom die moeite doen, geef het ding aan de kringloop als onderdelen donor of anders afgeven bij het grof vuil
![tenormin](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/dfba4c5a412625856e91aa5ea6c822122f807b22df8b5f984f5d9978804b1bd8.png)
Zoiets zou ik natuurlijk nooit doen. Alleen na akkoord van Dell. Zonder dat: laat dat ding gewoon staan tot het verjaringsproces verloopt. Altijd wel een plekje over in kelder of garage.
Waarom niet, Dell heeft het dossier al lang gesloten geeft TS aan.
![mahadma](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/549f36f863946b569a6c32f5a102ca0815222e3fcea68d8d1e313e7f94d6b1dc.png)
Stuur ze 1 email en gelijke brief om de defecte of binnen 1 maand af te laten galen. Vermeld dat u daarna de vrijheid neemt om het ding te vernietigen.
Topantwoord
![sira](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/0deee38decc9a787a55c3e0f44d34fc2518801875c6c5649abb1e3f640b0f3ff.png)
Stuur de laptop naar Dell Nederland
Dell B.V.
Transformatorweg 38
1014 AK Amsterdam
met een brief, refererend aan het dossiernummer, waarin u aangeeft dat de laptop nog steeds niet is opgehaald, maak eventueel kopieën van de correspondentie en bedank ze hartelijk voor de nieuwe laptop en de goede service.
![JMA2](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/f609969bcee5f9d5e4e4e5d930976b17ab5dcddd79015e5d62a61e52f5d29593.png)
Het gaat om een pc, maar dat doet verder niets af aan uw antwoord/advies :-)
![tenormin](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/dfba4c5a412625856e91aa5ea6c822122f807b22df8b5f984f5d9978804b1bd8.png)
@jma2. Niets versturen hoor. Bewaar DEll maar in garage of kelder. Niets weggooien en/of versturen. Heeft u altijd nog bewijs.
Waarom doet iedereen zo angstig. TSbgeeft aan dat Dell dossier heeft gesloten. TSkan de desktop gewoon naar de kringloop brenegn o zo. Dell heeft toch aangegeven geen interessete hebben door het dossier te sluiten?
Zal wel weer "principieel" zijn....
Het leven is al lastig genoeg waarom zou je het jezelf nog lastiger maken.
![empee](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/dfbbfa0a913950906224e55a09936a310152eb7798121087e614701805dc334c.png)
Bedankt allen. Nu heb ik tenminste een adres van Dell. Daar ga ik mee aan de slag.
Sorry maar ik snap echt niet waarom u er nog energie in steekt
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verzekeraar wil schade kapotte waterleiding niet dekken
Goedemiddag,
Vorige week heb ik een lekkage ontdekt nadat ik waterschade aan de muur zag. Die avond heb ik direct de hoofdkraan dichtgedraaid en de volgende ochtend een loodgieter gebeld. Hij vertelde dat de lekkage in de kruipruimte zit en dat dit ook zonder twijfel vergoed zal worden door de verzekeraar. Ik heb een schadeclaim ingedient bij de verzekeraar met de melding dat de lekka
...
Lees meer
2e hands auto kapot met grote kosten
Maand geleden auto gekocht die binnen 24 uur mankementen vertoonde.
Garage heeft hem 'gemaakt', probleem was er echter nog steeds.
Auto heeft vervolgens een week daar gestaan was helemaal uit elkaar geweest en niets aan de hand (u kan veilig rijden mevrouwtje).
Omdat het onveilig voelde naar de officiële dealer geweest o.a differentieel kapot totale kosten 11.000,-.
Nu moet
...
Lees meer
![Dynafix](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/0c9381df3ddcca8c605ba8f592bee53718eba38c.jpg)
Dynafix
Hoi.
Mijn zoon heeft in januari een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Hij heeft hem 1 keer laten vallen in het begin helaas. Er zit een klein barstje bovenin de hoek. Hij doet het hier om enorm goed!!
Tot ongeveer 4 weken geleden wil hij niet meer opladen. Dus waarschijnlijk ligt dit aan het oplaadpunt, hebben al heel wat laders getest.
Dynafix heeft de telefoon gehaald en wij hebb
...
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
![rebek](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/3635addad96f15184ad219da14b4363240839aec637e62d40950bf38bc35beff.png)
![Kruidvat foto cd's niet afleesbaar](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/32b5d2084a5281758093c15fff51749e09720593.jpeg)
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer