godsvlinder
door godsvlinder Mar 28, 2013 om 18:18
Garantie & verzekeringen

Ditzo Verzekering liegt en bedriegt / misleidende reclame

Bij deze wil ik iedereen waarschuwen voor Ditzo verzekering die in een reclame dagelijks claimt de goedkoopste verzekering te zijn!
Ik heb in November 2012 een verzekering afgesloten bij Ditzo omdat ik na een berekening op hun site uitkwam op een premie bedrag van € 17, 38 per maand. Ik sloot dat af maar ik schrok mij een ongeluk toen ik uiteindelijk na weken bericht kreeg dat de premie ongeveer € 78.-- per maand werd. Ik beld op om te vragen of dat wel per maand was en niet om de 3 maanden zoals ik had gevraagd. De receptioniste (Ellen)bevestigde dat dat voor maandelijks is,verder had zij geen verklaring waarom de verzekering zo hoog was .Familie en vrienden zeiden tegen mij dat dat wel heel erg raar en te duur was dus ik ging uit op onderzoek uit en vastberaden over te gaan stappen. Ik vond Inshared die 3x goedkoper was onder zelfde omstandigheden (0 schadevrij jaren), met pechhulp, inzittend verzekering alles voor de helft goedkoper, dus ik schreef in, kreeg groene kaart en al en belde daarna Ditzo op om te zeggen dat ik hun verzekering toch te duur vind en jammer vind dat Ditzo mensen zo lokt door elke dag op TV te galmen dat Ditzo de goedkoopste verzekering van Nederland is, dus ga ik dit aan Kassa melden..Zelfs OHRA is nog goedkoper.
Heel onvriendelijk Ellen bitste mij toe dat ik vrij bent andere verzekering te zoeken en dat ik min of meer moet doen wat ik niet laten kan, zal haar een worst wezen. Ik zei tegen haar ja dat heb ik dus net gedaan en ik wil geen klant meer zijn van Ditzo ik vind jullie oplichters want je kan mij niet eens vertellen waarom jullie zo duur zijn, duurder dan de duurste verzekeringsmaatschappijen van Nederland.
Ze wenst me veel succes ik haar ook en gesprek verbroken, maar deze maand valt er weer een verzoek tot betaling van Ditzo in mijn mail én brievenbus! Ik belde onmiddelijk op en legde alles uit aan een andere collega (waarvan ik de naam ergens heb genoteerd, zo heb het ook wel) en die zag dat ik inderdaad had opgebeld in die dagen maar ze kon niet zeggen of ik had opgezegd.Ja Tis wel lekker zo. Ik heb bewijs dat ik per 25 februari bij inshared had aangemeld en bevestiging dat ik per 25 -02 door hen verzekerd sta bij hen.
Ditzo wil gewoon geld trekken en speelt spelletjes met mensen om hen de problemen in te helpen.
Ik betaal niks en laat hen mij maar voor de rechter brengen dan hoop ik dat de rechter een eind aan hun misleiding van mensen doet!

1195 3 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 28, 2013 om 18:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat een dwaas verhaal. Dat kan helemaal niet dat Insheared drie keer goedkoper is. U moet of uw gegevens bij Dito of Insheared niet juist vermeld hebben.

En u gebruikt nogal flinke taal, liegen, bedriegen en misleiden. Dat kunt u niet zomaar doen, daar kan u problemen mee krijgen.

Als u de verzekering niet formeel hebt opgezegd, moet u uiteraard de premie betalen. Of u zich nu ook bij Insheared hebt verzekerd heeft daar niets mee te maken.

id
door ids pultrum - Apr 2, 2013 om 09:49
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik werk dan wel bij de concurrent (De Nederlanden van Nu), maar dit moet een fout zijn geweest. Een dergelijke prijsverhoging zou absurd zijn. Verder is de prijs van een autoverzekering van zoveel verschillende factoren afhankelijk dat er geen enkele verzekeraar altijd de goedkoopste is. Wij zijn ook heel vaak de goedkoopste optie, maar niet altijd. Goed vergelijken blijft daarom belangrijk.

jo
door jorisw - Apr 3, 2013 om 12:18
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ik neem aan dat je zwart op wit die premie van 17,38 hebt. Dan is het toch simpel op te lossen lijkt me.