Een warme douche
Hallo vrienden.
Als je met pech met je camper in een vreemd land staat dan ben je hulpeloos. De taal niet spreken, de weg niet weten wat te doen, geen adressen weten en noem maar op. Wat kun je dan gelukkig worden als er in die omstandigheden iemand of een instelling is die al je zorgen uit handen neemt.
Het gaat in dit geval om een SOS meldkamer van de VHD in Deventer. Dat is een meldkamer die namens de verzekering ( in dit geval camperverzekerd ) al je vragen kan beantwoorden. Hulp kan regelen en overnachtingen in een hotel. We stonden dus in Launge Le Saunier met een kapotte aandrijfas.Het was vrijdag en dan moet er iets gebeuren, De VHD meldkamer gebeld en dan wordt het nog spannender want wat gaat er gebeuren.
De wijze waarop de medewerker ons te woord stond was fantastsich. De rust en het begrip, je uit laten praten en uitleggen wat voor aktie hij gaat ondernemen was zo plezierig dat we na het gesprek even een traan moesten laten van de spanningen en het feit dat we weer vertrouwen kregen in "wat te doen en of te laten "
Garage bellen omdat wij geen Frans spraken, hotel regelen want de camper was te defect om te rijden,. Toen de maandag daarop bleek dat de camper niet te repareren was werd er een huurcamper geregeld die wij 2 weken mochten gebruiken. Een lieve medewerkster van de garage gaf haar auto mee zodat we toch nog enig vervoer hadden, Omdat de hurcamper uit Nederand moest komen en dan onze defecte camper weer meegenomen moest worden kregen we opniew een aantal dagen een hotel aangeboden. De woensdag kwam de camper met een fantastsche chauffeur die alle tijd nam om onze campers om te wisselen
We hebben daarna nog 14 dagen vakantie kunnen houden dank zij de voortreffelijke afhandeling van ons probleem.|
Van de verhuurder van de camper tot de laatste handdruk toen we terug kwamen was alles perfect geregeld. Ja ik weet het het is hun werk...
Maar de warmte en begrip moet je van jezelf hebben en kun je moeilijk leren. Het personeel van de VHD meldkamer had het allemaal in hun gene zitten, in hun handelen en in hun gedrag naar hun klanten zoals ondergetekende.
Het zou zeer terrecht zinj om deze mensen eens in het zonnetje te zetten
Hugo Wendt
[edit]

Dit is een openbaar forum, dus haal uw mailadres weg, anders wordt u overladen met spam.
Afgezien daarvan zit u nu op het Kassa forum, en hier wordt niets uitgedeeld. Ook geen warme of koude douches.
Een warme douche voor een bedrijf dat doet waar u voor verzekerd bent?
Maar als u niet weet wat u moet doen in geval van autopech, hoe doet u dat dan in Nederland?
Noem mij maar skeptisch, maar dit komt mij iets te commercieel over.

Hier kan hij (nog) met Nederlands terecht.

Blijkbaar te lastig om je mailadres zelf op tijd te verwijderen. ;-)
Heb de redactie gevraagd dit te doen.
En voor douches:
En dan wel via de concullega's van https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/douche/#/&sort=datetime%253Adesc&page=1&layout=list

Stuur een ingezonden brief aan de plaatselijke kranten.
Stuur ze een groot en duur cadeau als blijk van waardering, en ga naar TrosRadar voor een douche want u heeft er kennelijk geen idee van bij welk programma dat is en verdiept u zich niet daarin.....
Anders ze maar thuis uitnodigen en bij u warm laten douchen...
Maar zijn ze net als de ANWB niet gewoon hun beroep aan het uitoefenen? Dan zou voor iedereen die zijn werk naar behoren uitvoert dus wel zo'n verhaal overal geplaatst kunnen worden....
u heeft mijnsinziens dubbel en dwars gelijk maar wat ik nou het aller stomste vind is dat als je naar Frankrijk gaat niet een enkel woord Frans over je lippen kan laten komen driewerf schande !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat durfde ik al niet te schrijven. Laten we er maar van uit gaan dat ze onderweg waren naar Spanje en vloeiend Spaans praten.

Of nog verder weg naar Portugal, dus vloeiend Portugees.:-))

Ze hadden misschien ook wel hun boekje "Wat en Hoe..... in het Frans" vergeten.....
wat ik nou het aller stomste vind is dat als je naar Frankrijk gaat niet een enkel woord Frans over je lippen kan laten komen driewerf schande ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Daarom ga ik naar Engels of Duits sprekende landen op vakantie. Ik spreek beide talen vloeibaar ;-)
Ik spreek beide talen vloeibaar ;-) Als in sterke drank :-))) ?
Een warme douche
Hallo vrienden.
En vergeet vooral de 'vriendinnen' niet !! ;-))

@mein33 , vriendinnen worden niet vergeten , deze staan onder de douche ;-))

Ik heb geen vrienden bij Kassa. Vraag en Beanwoord
Zij blij, hij blij, ik blij en zo zijn we allemaal blij dat @ficus (hier) geen vrienden heeft. ;-))
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Basisbeurs voor master na HBO-opleiding 2023-2024?
Ik begin september 2023 aan een master nadat ik mijn HBO opleiding heb afgerond onder het leenstelsel. Ik probeer informatie te vinden over of ik dan recht heb op een basisbeurs, aangezien deze dit jaar weer ingaat, voor mijn master opleiding. Maar hier is nergens informatie over te vinden, alles is heel erg vaag. Weet iemand meer? Lees meer
LIJFRENTEVERZEKERING ZOEK BIJ NN
Ik heb in 1993 een levensverzekering/lijfrenteverzekering afgesloten bij OHRA en deze heeft de einddatum bereikt en moet worden uitgekeerd. Om verlies van het bedrag te voorkomen door boete en belasting moet ik voor 31 december 2023 de uitkering geregeld hebben. Na raadplegen van de www.ohra.nl/uitkerenlijftrente website en het telefoonnummer te bellen 026-4004040 bleek dat Nationale Nederlanden ... Lees meer
Keukenhulponline.nl
Wel betalen maar niet leveren, iemand ervaring hier mee? Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer


Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer