mi
door michelina Jan 8, 2006 om 18:45
Garantie & verzekeringen

Huisdierenverzekering

wie kan ons meer advies geven over de huisdierenverzekering?

op de bouvierpagina staat als beste keus de dier en polis verzekering

je betaald 1 jaar premie en dan is je hond voor de rest van zijn leven verzekerd

gaarne hadden we toch meer informatie over huisdierenverzekeringen

of ervaringen hiermee

1544 18 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 9, 2006 om 09:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Michelina,

Vorig jaar heeft Kassa hier al wat aandacht aan besteed. U kunt e.e.a. nog nalezen op deze site: Waardeloze huisdierenverzekering van NHZ / Animas en Belbus: verzekering huisdieren.

Alvast een beginnetje.....

Brynnar

ve
door verwijderd - Jan 9, 2006 om 12:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

wij hebben zelf een newfoundlander, wij hebben hem verzkerd bij dier en zorg.

Dit is een goede, enige wat je moest doen was de hond laten chippen, maar zelfs dat krijg je vergoed. Heb nooit problemen er mee gehad, je krijgt praktisch alles vergoed behalve de jaarlijkse inentingen.

Ze hebben een site kijk daar eens op voor informatie.

succes. groetjes Yvonne

ve
door verwijderd - Jan 9, 2006 om 13:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb mijn hondje,een miniYorkshire Terrier,verzekerd bij Dier en Zorg in Alkmaar.Hun internetadres is:www.dierzorg.nl Bij de dierenartsen liggen in de regel wel wat folders van dierenverzekeringen.Maar Dier en Zorg is goed,snelle afwikkeling van nota's ed.Ik kan deze verzekering bij iedereen aanbevelen.

Succes ermee.M.v.Hooijdonk.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2006 om 13:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben ook in het bezit van een huisdier en deze heb ik ook verzekerd bij Dier & Zorg te Alkmaar.

Wat mij bevreemd is dat de meeste berichten niet volledig zijn, want er kleeft aan deze dierenverzekering wel een eigen risico van 19%, dus zijnde de BTW

ve
door verwijderd - Jan 9, 2006 om 15:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben ook via de bouvierpagina terecht gekomen bij Dier en polis.

Tot nu toe twee keer een declaratie ingestuurd en twee keer keer ik na heel lang gewacht te hebben een afwijzing.

De eerste keer was het een oogontsteking en dat valt buiten de verzekering.

De tweede keer was het een Hotspot, en je raad het al< dit valt ook niet onder de verzekering.

Ik vraag me nu af wat er wel onder de verzekering valt, het probleem is ook nog zo dat de premie al betaald is voor de hond zijn hele leven zodat opzeggen ook geen nut meer heeft.

Kortom: een zware teleurstelling voor mij!

ve
door verwijderd - Jan 9, 2006 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Michelina,

Ook ik heb mijn hondje bij dier & zorg van Proteq verzekerd en heb nog geen problemen ondervonden. Al mijn aanvragen zijn zonder vragen snel uitbetaald. Het enige is wel dat je 19% van het bedrag zelf moet betalen.

Succes Saskia

ve
door verwijderd - Jan 9, 2006 om 16:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

zoals ik verderop ook las: de NHZ te enschede is geen verzekering, slechts een opichterspraktijk.

7 jaar geleden meteen onze hond daar verzekerd.  NOOIT iets vergoed gekregen. de aandoening bleek ineens iedere keer in de kleine lettertjes te staan. of als zodanig uitgelegd kunen worden, volgens deze club.  ook een protest van mijn dierenarts hielp niets! om administratieve redenen mogen ze maximaal  fl 10,- per jaar van je rekening halen. in 2005 werd ineens  ? 22,- eraf gehaald.  dit bedrag terug laten storten.  dit is 2 maanden geleden gebeurd. niets van NHZ gehoord. dus ze gokken gewoon op het feit dat je niet zo erg attent bent op wat er van je rekening gaat.  ik heb geen zin in sores, anders klaagde ik deze club aan!!

met vriendelijke groeten en sukses elders, geert sengers.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2006 om 16:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

ga niet naar Proteq, volgens deze verzekering kunnen katten niet ouder worden dan 15 jaar, onze kat van 19(!) kon niet meer verzekerd worden.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2006 om 16:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Michelina,

NHZ is een klote verzekering geloof mij.

Ik ben met 3 honden verzekert bij dier&zorg dit is een prima verzekering

ve
door verwijderd - Jan 9, 2006 om 18:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik ben al jaren verzekerd bij Dier en Zorg voor 2 honden. Net als anderen die zich positief geuit hebben over deze verzekering, ben ik dat ook. De premie is best hoog maar ik heb nog nooit een afwijzing gehad voor een handeling die de dierenarts heeft gedaan. Bovendien heeft Dier en zorg een uitgebreide omschrijving van wat wel en niet vergoed wordt. Als je een beetje op de hoogte bent van je ras en welke kwalen het ras met zich meebrengt dan kun je vrij makkelijk bepalen of deze verzekering aansluit. Het enige wat je dus betaalt is de BTW van 19% of 6%. Ik vind het de moeite waard en ik hoef ook nooit te twijfelen of ik wel of niet met mijn honden naar de dierenarts gaat (geldoverwegingen bedoel ik dan!)

Succes met de zoektocht, L. Vermaeten

ve
door verwijderd - Jan 9, 2006 om 18:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoihoi

ik ben marc heb twee witte herders en zijn allebei verzekerd bij dier&zorg

top verzekering alleen moet je oppassen welk pakket je neemt ik krijg nl alles vergoed op de btw na zelf toen mijn pup een teen had gebroken en bij de jaarlijkse spijt krijg je wel t consult betaald

ik heb de verzekering van 2005 er meer als dubbel uit

veel succes marc

ve
door verwijderd - Jan 9, 2006 om 18:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goedenavond dierenliefhebbers , ik mag toch hopen dat u naast alle verzekeringen m.b.t. de gezondheid van uw huisdier ook een aansprakelijkheids verzekering hebt afgesloten? Ik mis dat in de diverse reacties .En soms gaat het wel eens verkeerd .(Barneveld!!)  Mevrouw op den Akker

ve
door verwijderd - Jan 9, 2006 om 19:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste michelina,

Ik kan je dier & zorg van harte aanbevelen. Geen goedkope premie,een eigen risico van 19%, maar een uitstekende afhandeling. Binnen 10 dagen heb je je geld. Met onze jonge honden helaas veel ziekte gehad, dus je begrijpt deze verzekering heeft ons veel geld bespaart.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2006 om 23:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb een verzekering bij dier en zorg in alkmaar er zijn daar 3 mogelijk heden om je hond te verzekeren ik heb de de verzekering die alles vergoed die is iets duurder maar ik heb daar nog geen problemen mee ondervonden ze hebben een snelle afhandeling van de dierenarts rekeningen en ik ben zeer tevreden over die verzekering en kan hem iedereen aanbevelen alleen je moet zelf 19% zelf betalen

ve
door verwijderd - Jan 10, 2006 om 07:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Kuipe778,

Ik heb een Boxer en een kat verzekerd bij Dier & Zorg.

De Boxer heeft al eens hotspots gehad in het verleden, de behandeling daarvan werd wel vergoed. Ik begrijp niet dat dat bij jouw hond niet vergoed werd. Het is wel zo dat het eigen risico inmiddels gestegen is en er minder dingen vergoed worden dan 6 jaar geleden toen ik de verzekering afsloot.

Het is belangrijk de kleine lettertjes te lezen. Behandeling van erfelijke aandoeningen worden niet vergoed; alleen de diagnose ervan. Ik vraag me wel eens af of het niet beter zou zijn te sparen voor evtt. kosten van dierenarts en andere zaken.

Ik heb trouwens geen problemen gehad met Dier & Zorg.

Groetjes,

Lia

ve
door verwijderd - Jan 10, 2006 om 23:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens bij google ik denk dat er dan veel duidelijk gaat worden.

Of kijk bij het labradorforum.

Wij zijn vorig jaar bij kassa in de uitzending geweest, helaas hebbijn wij deze verzekering en je moet altijd maar afwachten of je wel of niet iets terug krijgt.

even flink stoeien op internet en er genoeg negatief materiaal te vinden...................

groeten tineke

ve
door verwijderd - Jan 15, 2006 om 10:49
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jan 15, 2006 om 10:50