Hu
door Hueting Sep 27, 2023 om 11:19
Garantie & verzekeringen

Ik heb vraag over bcc service plus polis dat is 2jaar + 5jaar en daar betaal je

Voor 5 jaar heb ik 114,95 betaald maar mijn tv is nog geen 2 jaar oud wat kan je me adviseren. [edit-redactie]

3852 6 Rapporteer
sa
door satkijker - Sep 27, 2023 om 11:33
15 Antwoorden / 0 Vragen

De verzekering is niet afgesloten met BCC maar met verzekeraar HDI. Lees de polis door.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Sep 27, 2023 om 12:07
2177 Antwoorden / Vragen

Wat is de vraag dan?

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Sep 27, 2023 om 17:07
2177 Antwoorden / Vragen

Ik snap nog steeds de vraag niet.

JMA2
door JMA2 - Sep 27, 2023 om 23:22
137 Antwoorden / 3 Vragen

Lang geleden toen ikzelf bij BCC werkte waren de toen al onnodig dure certificaten een aanvulling tot 5 jaar . Dus 2 jaar standaard garantie en 3 jaar gekocht er bij
Nu kan dat verandert zijn maar check toch even uw papieren.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Sep 28, 2023 om 00:49
2177 Antwoorden / Vragen

Verkocht u dan echt een aanvulling van drie jaar of stond er vijf jaar garantie op? Je zou echt de kleine lettertjes moeten lezen maar met een verzekering voor vijf jaar, mits die niet ook onder het faillissement valt, zou TS gewoon dekking voor een reparatie moeten hebben?

JMA2
door JMA2 Sep 28, 2023 om 23:05
137 Antwoorden / 3 Vragen

Wij verkochten certificaten voor 3 jaar garantie(lees 1 jaar extra en 5 jaar garantie (lees 3 jaar extra).ze boden weinig  extra alleen was je de discussie voor.zals je een beroep deed

Mabelle
door Mabelle Sep 29, 2023 om 00:11
537 Antwoorden / 1 Vragen

Ik lees in de voorwaarden:
3.3 De Overeenkomst gaat in twee jaar na de datum van de aankoop van het Product, of indien de aflevering
van het Product aan de Consument op een latere datum dan de aankoopdatum van het Product heeft
plaatsgevonden, op twee jaar na de datum van aflevering van het Product aan de Consument zoals door
BCC aan de Consument bevestigd of zoals door de Consument aangetoond. De duur van de Overeenkomst
(2, 3 of 5 jaar) wordt door de Consument gekozen

Dus als TS voor 5 jaar heeft gekozen, is het 2 + 5 jaar.
http://images.bcc.nl/website/pdf/voorwaarden_bcc_service_pluspolis2014.pdf

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Sep 29, 2023 om 12:37
2177 Antwoorden / Vragen

Mooi, dan hoeft TS niet lang wachten om dan van die garantie gebruik te maken, de twee jaar zijn begrijp ik bijna voorbij.

JMA2
door JMA2 Sep 30, 2023 om 00:02
137 Antwoorden / 3 Vragen

Dan is dat veranderd. Het was totaal 3 of totaal 5 jaar garantie incl de 2 jaar waar je al recht op hebt. Je verdiende als verkoper wel serieus bonus bij ieder certificaat wat je schreef