Is dit een reden om per direct over te stappen?
Vandaag heb ik (op mijn verzoek) een kopie van een vergoedingenoverzicht ontvangen, alleen..... was het een overzicht wat bestemd is voor een andere verzekerde. Ik vind dit (op z'n zachtst gezegd) een behoorliijke flater van mijn zorgverzekering en vraag me dan ook af, of dit (wettelijk gezien) een reden kan en mag zijn om per onmiddelijk over te stappen. Overigens was ik al voornemens om over te stappen....
Als je van deze gebeurtenis gebruik wilt maken om eerder over te kunnen stappen vrees ik dat je plan niet zal slagen. Maar wie weet misschien is er iemand die een maasje in de wet kent om je te kunnen 'helpen'.
Wat ik in ieder geval zal gaan doen, is een klacht indienen bij mijn zorgverzekering. Tenslotte is iemands privacy behoorlijk geschonden (en wellicht die van mij ook).
Zozo, wellicht ben je vergeten dat zelfs bij een zorgverzekeraar mensen werken en die kunnen fouten maken.
Diti s natuurlijk helemaal geen reden om per direct over te stappen, kan ook helemaal niet..
En verder vind ik dat je verschrikkelijk overdrijft! In plaats van hier een topic te starten had je ze ook even kunnen bellen.
Het wordt steeds gekker hier! We bellen niet meer, nee we dumpen meteen een posting op het net...pfff!!!
Iemand nog een komkommer?
Ik neem toch aan dat u onmiddellijk deze Zorgverzekeraar heeft gecontacteerd voor deze grote vergissing? Want dat was het, niet meer, niet minder. Dat u daarover een klacht wil indienen is aan U. Al bent u van plan over te stappen moet u niet deze fout als excuus gaan gebruiken. Voor overstappen heeft u immers uw eigen redenen en het kan nu gewoon. Iedereen maakt fouten dus zeker bedrijven waar nog steeds grote hoeveelheden post de deur uit moeten.
Wat heet overdrijven? Ik vind het nogal iets, als ik kan zien wie waar is geweest voor welke behandeling! Want ik kreeg dus werkelijk alles (inclusief de persoonlijke gegevens van de andere verzekerde) in m'n brievenbus. Daar word ik niet echt blij van..... als men dat niet begrijpt, dan is dat niet mijn probleem. En inderdaad, ik ga ze morgenochtend bellen ('s avonds om half negen is er niemand meer bereikbaar, logisch).
Het is een blunder van jewelste van uw zorgverzekeraar, maar geen reden om over te stappen. Nog een halfjaartje wachten.
Wel vreemd, was de post aan u geadresseerd en zat er de inhoud van iemand anders in? En heeft nu iemand anders uw gegevens?
Eerst maar eens bellen en zien wat ze te zeggen hebben.
Beste zoekster, de begeleidende brief is inderdaad aan mij gericht, maar de rest van de inhoud van de enveloppe betreft een andere (en mij volkomen onbekende) verzekerde. Ik ben dan ook benieuwd, wat de reactie morgen van de zorgverzekering zal zijn. Één ding is zeker: ik ga overstappen.....
ikkuh63 schreef op dinsdag 31 jul 2012, 23:46: Één ding is zeker: ik ga overstappen.....
...naar een verzekeraar waar OOK mensen werken, die OOK fouten maken. Natuurlijk erg vervelend dat dit gebeurd is en je kunt ze er zeker op aanspreken, maar daar blijft het bij. Hoe was het spreekwoord ook weer? Hij die zonder fouten is etc...
Het is absoluut een reden om per direct over te stappen. Je zal alleen nog wel de rest van het jaar je premie moeten blijven betalen.
M.i. sprake van een menselijke fout wat vervelend is voor de verzekerde waarvan de gegevens bij u terecht gekomen zijn. Gegevens door de papierversnipperaar zou ik zo zeggen.
Zorgverzekeraar attent maken op deze fout. Case closed.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer