on
door ons-viertjes Jun 24, 2016 om 20:56
Garantie & verzekeringen

Klacht klantenservice mediamarkt

Het is meer een klacht dan een vraag. Ik heb eind november '15 een smartphone gekocht bij mediamarkt. Eind maart '16 kon ik er niet meer mee bellen. Toestel is al 4x opgestuurd geweest naar reparatie afdeling van mediamarkt via de winkel in Tilburg, omdat toestel nog steeds niet werkte (kon nog steeds niet bellen en was na "reparatie"geblokeerd), en 1x door mijzelf naar mediamarkt hoofdkantoor in Goes. Toestel zou na reparatie worden teruggestuurd naar mij. Is niet gebeurd maar is naar winkel in Tilburg gestuurd. Al vele malen gebeld met mediamarkt en vele onduidelijke smoesjes gehoord waarom toestel in de winkel in Tilburg ligt. Ze beloven elke keer dingen snel uit te zoeken en me te informeren maar ik bel dan na 1 week zelf maar weer. Als klap op de vuurpijl kreeg ik vorige week een mail van de mediamarkt dat mijn toestel opgehaald kon worden in de winkel in Tilburg maar NIET gerepareerd is omdat het geblokeerd is. Ik kan dus gewoon mijn toestel ophalen in de staat waarin ik het 3 maanden geleden heb ingeleverd ter reparatie. Op mijn sugestie om de koopovereenkomst maar gewoon te ontbinden en mij mijn geld terug te geven wordt niet ingegaan want dat moet men eerst overleggen om vervolgens mij maar niets te laten weten zodat ik weer zelf kan gaan bellen. En dan begint het gewoon weer opnieuw.
Wat moet ik hiermee? Mijn geduld is ernstig op.

3504 4 Rapporteer

Topantwoord

ja
door jackyh - Jun 24, 2016 om 22:05
953 Antwoorden / 4 Vragen

Ga een persoonlijk gesprek aan met een bevoegd iemand en probeer samen een oplossing te vinden. Zoals het nu gaat is het een gebed zonder eind. Dreigen o.i.d. niet doen, ik zeg niet dat u dat doet, maar soepel opstellen en het beste er uit proberen te halen.

Topantwoord

zoekster1
door zoekster1 - Jun 24, 2016 om 22:31
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Zet uw klacht op klachtenkompas.nl daar heeft u de meeste kans op een oplossing. Vermeld erbij in welke MM winkel u de telefoon heeft gekocht.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Jun 24, 2016 om 22:37
11516 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Ons-Viertjes ,

Omdat de Smartphone al vaker is opgestuurd voor reparatie ( probleem was al aanwezig binnen de 6 maanden  ) valt dit onder de garantie .
Zie hier wat u kunt doen klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie

Hoe vaak mag de verkoper repareren ?

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/hoe-vaak-mag-verkoper-repareren-vervangen-voordat-ik-geld-terug-mag-vragen

on
door ons-viertjes - Jun 27, 2016 om 20:59
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dank voor de reakties, ik ga er zeker mee aan de slag. Het toestel wordt deze week naar mij toegestuurd maar is nog niet gerepareerd. Ik mag hem dan van Mediamarkt weer ter reparatie aan komen bieden in de winkel.

marita5
door marita5 Jun 27, 2016 om 21:13
11516 Antwoorden / 15 Vragen

Geen idee waarom ze maar blijven proberen te repareren terwijl uw toestel garantie heeft ,  maar u weet nu wat u kunt doen succes .