Klacht klantenservice mediamarkt
Het is meer een klacht dan een vraag. Ik heb eind november '15 een smartphone gekocht bij mediamarkt. Eind maart '16 kon ik er niet meer mee bellen. Toestel is al 4x opgestuurd geweest naar reparatie afdeling van mediamarkt via de winkel in Tilburg, omdat toestel nog steeds niet werkte (kon nog steeds niet bellen en was na "reparatie"geblokeerd), en 1x door mijzelf naar mediamarkt hoofdkantoor in Goes. Toestel zou na reparatie worden teruggestuurd naar mij. Is niet gebeurd maar is naar winkel in Tilburg gestuurd. Al vele malen gebeld met mediamarkt en vele onduidelijke smoesjes gehoord waarom toestel in de winkel in Tilburg ligt. Ze beloven elke keer dingen snel uit te zoeken en me te informeren maar ik bel dan na 1 week zelf maar weer. Als klap op de vuurpijl kreeg ik vorige week een mail van de mediamarkt dat mijn toestel opgehaald kon worden in de winkel in Tilburg maar NIET gerepareerd is omdat het geblokeerd is. Ik kan dus gewoon mijn toestel ophalen in de staat waarin ik het 3 maanden geleden heb ingeleverd ter reparatie. Op mijn sugestie om de koopovereenkomst maar gewoon te ontbinden en mij mijn geld terug te geven wordt niet ingegaan want dat moet men eerst overleggen om vervolgens mij maar niets te laten weten zodat ik weer zelf kan gaan bellen. En dan begint het gewoon weer opnieuw.
Wat moet ik hiermee? Mijn geduld is ernstig op.
Topantwoord
Ga een persoonlijk gesprek aan met een bevoegd iemand en probeer samen een oplossing te vinden. Zoals het nu gaat is het een gebed zonder eind. Dreigen o.i.d. niet doen, ik zeg niet dat u dat doet, maar soepel opstellen en het beste er uit proberen te halen.
Topantwoord
Zet uw klacht op klachtenkompas.nl daar heeft u de meeste kans op een oplossing. Vermeld erbij in welke MM winkel u de telefoon heeft gekocht.
Topantwoord
Hallo Ons-Viertjes ,
Omdat de Smartphone al vaker is opgestuurd voor reparatie ( probleem was al aanwezig binnen de 6 maanden ) valt dit onder de garantie .
Zie hier wat u kunt doen klik op de rode regels .
https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie
Hoe vaak mag de verkoper repareren ?
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/garantie/hoe-vaak-mag-verkoper-repareren-vervangen-voordat-ik-geld-terug-mag-vragen
Dank voor de reakties, ik ga er zeker mee aan de slag. Het toestel wordt deze week naar mij toegestuurd maar is nog niet gerepareerd. Ik mag hem dan van Mediamarkt weer ter reparatie aan komen bieden in de winkel.
Geen idee waarom ze maar blijven proberen te repareren terwijl uw toestel garantie heeft , maar u weet nu wat u kunt doen succes .
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zakelijk energiecontract consument
Mijn vader is opgebeld door een energieboer dat het huidige contract bijna afliep. Helaas is hij toegehapt op een aanbieding en heeft een nieuw contract afgesloten.
nu loopt echter het contract van mijn ouders nog twee jaar. Daarom hebben ze een mail gestuurd dat ze afzien van het contract volgens de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Echter reageert de energieleverancier terug dat ze
...
Lees meer
Opzoek naar betrouwbare huurwoning website DH
Ik ben op zoek naar een huurwoning in Den Haag, nu heb ik er een aantal gevonden die interessant zouden kunnen zijn, echter allemaal op websites waar je een betaald account dient aan te maken alvorens je kunt reageren op een woning of een bezichtiging kunt plannen.
Zitten hier ook betrouwbare websites tussen en zo ja welke zijn dit?
Lees meer
Overschrijvingsfomulier fraude
Ik help iemand van 85 met administratieve dingen. In Dec 2023 heeft hij overschrijvingsform abn gestuurd voor anwb lidmaatschap van €17. In feb 2024 kreeg hij aanmaning en bleek het niet afgeschreven. Dus maakte hij nog een aan, die werd betaald. Nu is er met het 1. Formulier in maart € 497 afgeschreven naar rekening in België, met zelfde naam erbij als hij heet. Blijkbaar is formulier bij po ... Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer