ma
door martinmarjo Feb 2, 2015 om 15:17
Garantie & verzekeringen

WAO en Premie vrij pension opbouw

Door diverse ingrijpende gebeurtenissen ben ik voor 35% arbeidsongeschikt geraakt, maar omdat ik graag wilde werken heb ik via bemiddeling van het UWV in Rotterdam en Start diensten te Vlaardingen een baan aangeboden gekregen bij de Dukdalf te Maassluis voor een volledige werkweek van 36 uur.
Dit werk van Chef Magazijnen, deed ik met veel plezier en naar alle tevredenheid tot 18 nov 1998 toen werd ik getroffen door een Beroerte en 100 % arbeidsongeschikt raakte.

Via Start Diensten, werd bij indiensttreding een pensioen regeling aangeboden van Nationale Nederlanden, hier ben ik mee akkoord gegaan en werd er elke week de premie van mijn salaris ingehouden.

Na mijn beroerte, werd mij geadviseerd een aanvraag in te dienen voor een premie vrije opbouw van mijn pensioen.

Dus alle papieren opgevraagd en opgestuurd, helaas alles voor niets, Nationale Nederlanden zegt, dat ik hiervoor niet in aanmerking kom, daar ik bij het afsluiten van de verzekering al 35% arbeidsongeschikt was.

Ik ben hier vooraf door zowel Start als NN nooit op de hoogte gesteld

Nu heeft er vanaf 1998 tot op heden, geen pensioen opbouw plaats gevonden,.

Heeft U nog meerdere van deze meldingen binnen gekregen?
Hoe zijn die opgelost en wat zou ik nog kunnen doen??

Graag Uw antwoord
bij voorbaat dank
Martin Gaikema

389 1 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Feb 2, 2015 om 15:55
16830 Antwoorden / 108 Vragen

@martinmarjo, zoals ik uw vraag leest stelt u deze vraag aan de redactie van Kassa. Dit is het forum van Kassa. Laat uw bericht nogmaals achter bij Contact met Kassa, links onderaan deze pagina.