kroonmeester
door kroonmeester Sep 22, 2009 om 07:29
Garantie & verzekeringen

ZORGPREMIES 2010

Afgezien van de wettelijke verhoging van € 20,- per jaar en de verhoging van de eigen risico naar € 165,00;

DSW heeft als eerste bekend gemaakt de zorgpremies met 3% te verhogen.

560 13 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 22, 2009 om 09:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Was dat niet 2,6 % ???

ve
door verwijderd - Sep 22, 2009 om 10:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is ook belangrijk of je de zorg krijgt die je nodig hebt, dat kan je nergens vergelijken.De ene verzekeraar is zuiniger dan de andere.

ve
door verwijderd - Sep 22, 2009 om 16:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

(Novum) - DSW heeft als eerste zorgverzekeraar bekendgemaakt welke premie over volgend jaar wordt berekend. De premie stijgt met 27 euro naar 1080 euro voor een jaar ziektekostenverzekering, zei directeur Chris Oomen dinsdagochtend op Radio 1.

De directeur zegt dat de premie nog net kostendekkend is. De overheid zou hebben berekend dat de zorgkosten volgend jaar met 4,1 procent stijgen. Door goede beleggingen zou de premiestijging bij DSW (2,6 procent) meevallen. Zorgverzekeraars moeten voor half november bekend maken wat ze volgend jaar rekenen. Tot eind dit jaar kunnen mensen overstappen.

   (gaat kroon zoeken)

ve
door verwijderd - Sep 22, 2009 om 17:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat kan je er nu nog over zeggen? De dekking van de basis en aanvullende verzekering veranderen nog wel eens. Soms krijg je minder voor meer

ve
door verwijderd - Sep 22, 2009 om 19:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

DSW €27,00 duurder!

ve
door verwijderd - Sep 22, 2009 om 19:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

het is wel erg prematuur om hier over te beginnen. pas als alle premies bekend zijn is er wat over te zeggen. DSW is een christelijke zorgverzekering die voornamelijk leden heeft op de bible beld.

ve
door verwijderd - Sep 22, 2009 om 21:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je bent abuis, dat is DVZ.
DWS (Delft, Westland of Schiedam) was een regionaal ziekenfonds zoals Unive vroeger.

ve
door verwijderd - Sep 23, 2009 om 02:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zo prematuur is het ook weer niet. Volgende week donderdag begint de laatste drie maanden van het jaar 2009 en die zijn zo om.

Wanneer elke zorgverzekeraar op het laatste moment met de nieuwe 2010 (aanvullende) polisvoorwaarden en tarieven komt, en om te vergelijken, dan wordt de termijn van eventueel switchen wel hel erg kort dag.

Het is dus niet alleen de nieuwe zorgpremie, doch ook de (aanvullende) gewijzigde polisvoorwaarden en wat wel of niet meer aanvullende verzekering wordt vergoedt.

ve
door verwijderd - Oct 31, 2009 om 02:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wacht nog steeds op de offerte 2010 van IZA basis en classic!

ve
door verwijderd - Nov 5, 2009 om 02:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik blijf nog steeds wachten op de offerte 2010 van mijn zorgverzekeraar.

ve
door verwijderd - Nov 9, 2009 om 23:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wacht u ook nog steeds op de offerte voor 2010? Wacht nog steeds op!

ve
door verwijderd - Jan 2, 2010 om 09:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

is bij u ook de zorgverstrekking ingekrompen t.o.v. 2009?

ve
door verwijderd - Jan 2, 2010 om 13:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

kroonmeester schreef op zaterdag 2 jan 2010, 09:34: is bij u ook de zorgverstrekking ingekrompen t.o.v. 2009?

De basis verzekering kan alleen slechter worden als het algemeen is.
De extra verzekering heb ik dus laten vervallen voor 2 personen wij zijn zo oud dat 80% van de aanvullende basis voor ons niet van toepassing is scheelt toch wel 320 euro dit jaar.
Dat u er maar weinig gebruik van hoef te maken.
Groet Valerius