ko
door koorntje May 18, 2011 om 13:03
Geldzaken & recht

Abonement krant

Ik belde net met het Ad om ons abonement op te zeggen
Toen kon het niet meer, ik zat er voor een jaar aan vast, want vorige maand hebben zonder enig medeweten ons abonement verlengd
Dus nu zit ik nog een jaar vast aan een krant die ik eigenlijk niet meer wil
Mede omdat ik zeker 1 a 2x per maand de krant niet krijg
En als ik dan wil bellen om iemand aan de tel te krijgen, dan duurt het heel lang eer ik iemand kan spreken omdat er van alles door zo'n bandje (stem) wordt verteld en als ik het menu volg krijg ik dus helemaal niemand aan de tel
Maar ik dacht dat een abonement niet meer zomaar stilzwijgend verlengd mocht worden??
Maar volgens het Ad dus wel

493 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

vladja
door vladja - May 18, 2011 om 13:06
8293 Antwoorden / 27 Vragen
0

Ja, dat mag nog steeds. Er is wel een wet in de maak hiervoor, maar die is nog niet ingevoerd.

Vladja

ko
door koorntje - May 18, 2011 om 13:11
4 Antwoorden / 2 Vragen
0

Schandalig vind ik dit nog steeds nu zit ik dus weer een jaar vast aan een krant die ik niet meer wil
Zeker als je hem mandelijks niet altijd krijgt

=vladja schreef op woensdag 18 mei 2011, 13:06: Ja, dat mag nog steeds. Er is wel een wet in de maak hiervoor, maar die is nog niet ingevoerd.

Vladja

edrick3
door edrick3 - May 18, 2011 om 16:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo koorntje,

Je kunt dit nu wel 'schandalig' vinden, maar ik denk dat het AD het 'schandalig' vindt dat hun abonnees de voorwaarden niet lezen en daardoor niet tijdig opzeggen.

Met vr.gr.

loreleigil
door loreleigil - May 18, 2011 om 17:16
678 Antwoorden / 3 Vragen
0

Wees slim en zeg nu vast (schriftelijk) voor volgend jaar op. Dan kunt u het ook niet vergeten en voorkomt u dat u weer een jaar aan de krant vast zit. Ik vind het echter wel heel logisch dat er een opzegtermijn is, en dat mensen zich daar ook aan houden. Ik las vandaag een hele goede vergelijking: stel dat uw baas ineens zegt "Vanaf morgen hoef je niet meer op je werk te komen, je bent ontslagen!". Hoe blij bent u dan dat er geen opzegtermijnen gelden? Via onderstaande link vindt u trouwens meer informatie over abonnementen en stilzwijgende verlenging:
Consuwijzer

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer