Cookies
door Cookies Sep 2, 2017 om 11:41
Geldzaken & recht

Al jaren trouw lid van BNN / Vara? Abonnement op gids?

Aanvulling: wellicht kan dit item in de Nieuwsbrief onder de aandacht worden gebracht? Tenslotte zijn er veel 'jan met de pet' mensen lid (of abo op gids) van BNN of - zeker - van de Vara voor wie iedere cent bezuiniging mooi is mee genomen.

Dat kan dan stukken goedkoper door je lidmaatschap of abonnement op te zeggen:

De functie:

Als Medewerker Klantbehoud op de afdeling Publieks- en Ledenservice sta je onze klanten telefonisch te woord. Je belt voornamelijk met klanten die het abonnement en/of lidmaatschap hebben opgezegd of willen opzeggen om hen een passend voorstel aan te bieden en te behouden voor BNN-VARA.

https://werkenbij.bnnvara.nl/vacatures/medewerker-klantenbehoud

1017 3 Rapporteer

Topantwoord

diumenge
door diumenge - Sep 2, 2017 om 11:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nog goedkoper is geen abonnement, scheelt ook weer vervelende telefoontjes van de medewerker klantbehoud.

jo
door jorisw Sep 2, 2017 om 12:07
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Dus publieke omroep afschaffen en volledig afhankelijk te worden van de commercieelen? En je weet dat deze site wordt gefinancieerd door de leden? Wees dan consequent en maak er geen gebruik van.

Cookies
door Cookies Sep 2, 2017 om 12:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

NPO mag van mij blijven, maar wel zonder verplichte steun van de belastingbetaler.

tijger1
door tijger1 Sep 2, 2017 om 12:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@jorisw. "Maak er geen gebruik van". Ik zou zo denken dat wij eerder "bijdragen" aan deze omroep dan er "gebruik van maken".

Po
door Pontiac Sep 2, 2017 om 12:12
131 Antwoorden / 5 Vragen

een ieder die belasting betaald leverd een bijdrage ,miz een achterhaald concept .

Cookies
door Cookies Sep 2, 2017 om 12:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Jorisw, je hebt achteraf je reactie gewijzigd. @tijger1: +100.

tenormin
door tenormin Sep 2, 2017 om 12:31
16829 Antwoorden / 108 Vragen

We dragen toch allemaal bij aan de NPO. Zelfs zonder lid te zijn, nou ja, we zijn allemaal 'gedwongen leden'. ;-((

diumenge
door diumenge Sep 2, 2017 om 13:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@JorisW, volgens mij betaal ik via mij  belasting, en dat is een behoorlijk bedrag, mee aan alle publieke omroepen. Vind ik nog prima ook. Weet je wie er gefinancieerd worden door de leden? Matthijs van Nieuwkerk, Paul de Leeuw, enzovoort...

Cookies
door Cookies Sep 2, 2017 om 14:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@diumenge: gelukkig gaat Van Nieuwkerk minder verdienen. Wie dat gelooft, mag zijn vinger op steken.

edrick3
door edrick3 Sep 2, 2017 om 16:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Middelvinger Elektronica, Middelvinger Gadgets

tenormin
door tenormin - Sep 2, 2017 om 11:49
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ben geen lid dus; ook geen abo. Ook geen zin om leden over te halen te blijven.

Cookies
door Cookies - Sep 2, 2017 om 11:51
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Diumenge, dat is natuurlijk helemaal correct. Maar er schijnen nu eenmaal mensen te zijn, die het belangrijk vinden hun 'club' te steunen of nog steeds een abonnement op 'hun' gids willen.

tenormin
door tenormin Sep 2, 2017 om 12:32
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ik steun alleen mijn cricketclubje, ook al cricket ik al jaren niet meer.