toon59
door toon59 Jun 3, 2009 om 12:15
Geldzaken & recht

Argenta

Met ingang van 15 september a.s. stopt Argenta met de prive-internet-rekening.

Dus de klanten die Argenta groot hebben gemaakt kunnen oprotten!

Ze willen alleen nog producten verkopen waar  weinig kosten voor hun aanzitten, zoals spaar- en depositorekeningen etc.

Geen priverekening dan ook geen spaargelden van mij, Dag Argenta.

801 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 3, 2009 om 13:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beetje ***lig ik heb net een maand geleden een rekening geopend voor het geld voor de kinderopvang omdat dat een apparte rekening moest zijn en nu kan ik weer een keer gaan wisselen dat word dan het 3 bankrekening van dit jaar al weer   Misschien toch beter om  een bank met kantoor te zoeken

ve
door verwijderd - Jun 8, 2009 om 20:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

***** streek, ik haal ook alles weg daar.

ve
door verwijderd - Jun 19, 2009 om 15:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ook ik ben al een aantal jaren klant van Argenta. Aangezien het om een betaalrekening gaat, moet ik veel bedrijven aanschrijven dat mijn rekening gaat wijzigen.

Banken willen niet dat jij jouw nummer kunt meenemen omdat zij bang zijn dat je gaat lopen. Nu wordt je gedwongen en dan zorgen die gasten ervoor dat je veel extra werk krijgt. Nu hebben ze een nieuwe facade opgetrokken met een nieuw omnummerservice die mi ook niet gaat werken.

Oplossing: NUMMERBEHOUD.

De bank weet dan dat je makkelijk van bank kan wisselen; dan moeten ze iets doen om jou te houden.

Conclusie:
Met deze actie kun je duidelijk zien, dat banken graaiers zijn. Wij trekken ook al ons geld ervandaan.

Mvg J

ve
door verwijderd - Jun 19, 2009 om 15:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een maand geleden hadden ze de mensen kunnen waarschuwen. Ze denken ook bij Argenta niet na, want voor een armoedige indruk het maakt bij een werkgever, wanneer je de tweede keer binnen één jaar komt aankakken met een nieuw rekeningnummer. Je lijkt zo net zo'n pauper, die elke twee maanden een mobiel nummer heeft, omdat hij de beltegoeden niet kan opwaarderen.

ve
door verwijderd - Jun 19, 2009 om 16:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb er de volgende brief over geschreven. Misschien, dat een meelezend politicus dit eens mee kan nemen in de aanscherping van de regels voor banken.

Message

Geachte heer/mevrouw,

Uiteraard staat het een bank wettelijk vrij om een
dienst te staken, maar ik vind daarmee wel, dat u uw maatschappelijke
verantwoordelijkheid ontloopt. Daar hoort in het geval van een bank bij, dat je
langdurige relaties met klanten aangaat en aangezien de meeste mensen tientallen
jaren bij een bank rekeninghouder zijn, is één jaar en in sommige gevallen
misschien slechts een aantal maanden, natuurlijk heel erg kort.

Behalve de administratieve rompslomp aan onze kant,
die u zich wel zegt te realiseren, maar uw eigen sores toch belangrijker vindt,
maakt het ook een armetierige indruk, wanneer een werknemer binnen één jaar weer
komt aankakken om zijn nummer te wijzigen. Men kan dat vergelijken met mensen,
die regelmatig met een nieuw mobiel nummer komen aanzetten, omdat ze hun
beltegoed weer eens niet konden opwaarderen. Bij de belastingdienst of
uitkeringsinstanties kan het achterdocht opwekken en kun je in een risicoprofiel
terechtkomen.

Ik hoop, hiermee u de maatschappelijke
verantwoordelijkheid een beetje uit de doeken te hebben gedaan en zou willen
zeggen: bezint, eer ge begint. Een bank beginnen c.q. uitbreiden is iets anders
dan een groentewinkeltje beginnen. Je rekeningnummer maakt deel uit van je
maatschappelijke identiteit.

Met vriendelijke groet

ve
door verwijderd - Jun 19, 2009 om 18:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vergeet niet, het zijn Belgen.

ve
door verwijderd - Jun 19, 2009 om 18:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Die grote Argenta fan die hier jarenlang bij ieder onderwerp over banken zijn geweldige Argenta heeft lopen spammen die hoor je nou niet meer....

ve
door verwijderd - Jun 19, 2009 om 18:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Van een van die fans lees je nou de bovenstaande brief.

ve
door verwijderd - Jun 19, 2009 om 22:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

banken

wat betekent FDIC