na
door nax Oct 3, 2017 om 22:01
Geldzaken & recht

ASN BANK STOPT ONDERSTEUNING APP

ASN Bank ondersteunt haar App niet meer op Windows Phone en dupeert daarmee veel gebruikers van met name de Nokia 520, zijnde de best verkochte Nokia ooit.Het gaat om kostenbesparing en om slechts 1%van haar klanten, aldus ASN.Omdat dit voor meer Apps geldt, vraag ik me af wat de werkelijke reden is, want het lijkt bijna op een boycot van NOKIA!Benieuwd wie hier iets zinnigs over kan zeggen?!

929 6 Rapporteer

jo
door jorisw - Oct 3, 2017 om 22:14
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Dit is geen boycot maar gewoon een goede beslissing. Windows Phone is een dood paard en iedere Euro die daarin geinvesteerd is is zonde van het geld. Heb jij een rationele reden waarom ASN Nokia zou willen boycotten?

Gerry1969
door Gerry1969 - Oct 3, 2017 om 22:25
3449 Antwoorden / 25 Vragen

dupeert daarmee veel gebruikers
Met een marktaandeel van nog geen 1% valt het wel mee met dit aantal. Windows voor mobieltjes is echt verleden tijd. Koop een Android of ios dan kun't u weer jaren bankieren
En het ooit zo grote Nokia is al jaren terug overleden.

tijger1
door tijger1 - Oct 3, 2017 om 22:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er zit vast een geheime kongsi achter. :-)) Log gewoon in op de website als u daar wilt bankieren.

diumenge
door diumenge - Oct 3, 2017 om 22:32
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Er worden weer telefoons gemaakt onder de merknaam Nokia en daar draait de app prima op, want die telefoons draaien Android. Dus nee, een Nokia boycot is het niet.

Als een nog steeds tevreden bezitter van een Windows Phone baal ik er ook van, maar ik begrijp het wel. Heb de app nu op mijn andere Android telefoon geinstalleerd, extra jammer want de Windows Phone app was mooier....

Cookies
door Cookies - Oct 3, 2017 om 23:02
13336 Antwoorden / 36 Vragen

De werkelijke reden is dat het voor bedrijven veel te duur is om voor zo'n gering aantal gebruikers de app te blijven onderhouden.

De Nokia 520 populair? Heb ik zeker iets gemist.

diumenge
door diumenge Oct 3, 2017 om 23:08
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Onder de Windows Phones wel ja...

Cookies
door Cookies Oct 3, 2017 om 23:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@diumenge: maar dat is een heel ander verhaal aangezien het % WP gebruikers minimaal is tov Android en iOS gebruikers.

diumenge
door diumenge Oct 3, 2017 om 23:15
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Klopt, en dat was nog eens jaren geleden ook.

tenormin
door tenormin Oct 3, 2017 om 23:25
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Was toch ongeveer een "ijskast", die eerste telefoon? Toen toch ook goed? Was nieuw.

aurora1
door aurora1 - Oct 3, 2017 om 23:04
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Prima plan.
Dan maar gewoon via internet bankieren?