pr
door profijt May 19, 2009 om 10:58
Geldzaken & recht

Belasting over vertrekregeling

Bij mijn man op de zaak willen ze een vrijwillige vertrekregeling toepassen.

Nu is mijn vraag: Stel dat je €100.000 krijg wat moet je dan daarover nog betalen.

Er gaan n.l. geruchten op zijn werk dat je 58 % aan belasting moet betalen.

Dan heeft zo'n vertrekregeling toch geen zin want je hebt dan geen baan en je moet er van leven, vooral als je al 60 jaar bent.

12424 22 Rapporteer

mariegh
door mariegh - May 19, 2009 om 11:10
263 Antwoorden / 13 Vragen

Vraag financieel advies; bijvoorbeeld als je man lid is van de vakbond, daar hebben ze financieel adviseurs. Een mogelijkheid is bijvoorbeeld om de uitkering in een  - al dan niet direct uitkerend of op een door hem aan te geven moment - stamrecht te storten. Dan is het bedrag nu belastingvrij en betaal je alleen belasting over de uitkering. Dus nu als maandelijkse overbrugging tussen je 60e en 65e als hij nu niet meer aan het werk komt. Of na je 65e als aanvulling op je je pensioen. Na je 65e betaal je ook nog eens een lager belastingpercentage. Sterkte ermee!

vladja
door vladja - May 19, 2009 om 11:12
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Als het vertrekbedrag ineens uitgekeerd wordt, wordt door de belasting gezien als inkomen en moet je er belasting over betalen. Dat bedrag komt op de top van je inkomen en dan beland je al gauw in het hoogste belastingtarief.

Er diverse mogelijkheden om dit te voorkomen. Welke mogelijkheid het beste is, is sterk afhankelijk van de omstandigheden. Wil je het geleidelijk uitgekeerd krijgen als aanvulling op je WW of wil je het wegzetten tot na de pensionering etc.

Laat je goed over de mogelijkheden voorlichten en vraag heel duidelijk hoeveel een tussenpersoon opstrijkt van de regeling. Of ga eens met de bank praten over mogelijkheden. Maak van tevoren duidelijk dat de info vrijblijvend is, teken niets etc.

Vladja

matusso
door matusso - May 19, 2009 om 11:44
191 Antwoorden / 4 Vragen

€100.000 bruto om 5 jaar door te komen lijkt mij bijzonder karig.
Dat bedrag zou een compensatie moeten zijn voor het salaris -inclusief loonsverhoging tot aan het pensioen + het pensioengat dat u de komende 5 jaar gaat opbouwen.

Zoveel wint het bedrijf er niet bij om een werknemer waarvan ze zeker weten dat hij binnen afzienbare tijd de VUT ingaat voortijdig te "lozen". Waarom biedt het bedrijf niet een overbrugging naar de VUT?
Als ik uw verhaal lees dan gaan bij mij alle alarmbellen rinkelen. Ik zou heel goed financieel advies inwinnen als ik u was!

vladja
door vladja - May 19, 2009 om 12:36
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Ik zie dat het een vrijwillige vertrekpremie is. Dat zou inhouden dat uw man zelf ontslag moet nemen. Dat betekent dat hij vrijwillig werkeloos wordt en geen recht heeft op een aanvullende WW-uitkering. Dan is dat bedrag over 5 jaar uitgesmeerd per jaar niet veel. Ervan uitgaande dat hij 5 jaar moet overbruggen tot zijn 65e jaar, dan komt dat neer op € 20.000,-- per jaar.

Het minimumloon per 01.01.2009 bedraagt € 1.381,20 per maand. Per jaar is dat x 12 = € 16.574,40 + 8% vakantiegeld = totaal € 17.900,35 bruto per jaar. Ik ga verder met de berekening van het minimum loon en laat het bedrag tussen € 17.900 en de € 20.000,-- staan als reservepotje. Van het minimum loon valt niet veel aan reserve op te bouwen. En zo lang als het geld in het stamrechtpotje zit, hoef je er nog geen belasting over te betalen.

Door het geld in stamrecht BV onder te brengen voorkom je dat je ineens moet afrekenen en betaal je per jaar belasting over het opgenomen bedrag.

De uitkering per maand op basis van het minimum loon + vakantieslag per maand is € 1.491,70 bruto. Daarvan kan je dan netto (groene tabel voor de belasting) opmaken per maand € 1.116.50, de rest moet je sparen om de belasting af te dragen. Van die € 1.116.50 moet je alles betalen, ook de vakantie. Dat bedrag blijft dus gelijk over die periode. Dus geen aanpassingen meer aan inflatie etc.

Verder wordt er over die periode ook geen bedrijfspensioen meer opgebouwd en dat scheelt ook weer na je 65e.

Het wordt dus een kwestie van rekenen of het "aantrekkelijk" is om hiermee akkoord te gaan.

Vladja

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - May 20, 2009 om 02:36
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag profijt,

Quote: "Dan heeft zo'n vertrekregeling
toch geen zin want je hebt dan geen baan en je moet er van leven,
vooral als je al 60 jaar bent."

Zonder regeling had hij toch gewoon tot zijn 65-e door moeten werken om het geld?

Wanneer hij ineens ophoudt met werken, dan is hij toch niet ineens ziek, zwak en misselijk zodat hij niet meer kan verdienen?

Wanneer je geld genoeg hebt zodat hij daarvoor niet meer hoeft te gaan werken, dan moet je mooi leuke dingen gaan doen.

Ik begrijp dat het bedrag €100.000,- hypothetisch is. Het heeft
daardoor geen zin te delibereren of en hoe je daarmee 5 jaar rond kunt
komen.

Ook begrijp ik dat het een vrijwillige regeling betreft: uw man kan
deze dan weigeren als jullie het bedrag niet hoog genoeg vinden. Feit
is wel, dat een WW-uitkering waarschijnlijk niet aan de orde is wanneer
hij vrijwillig ontslag neemt.

De UWV-soep wordt overigens niet zo heet gegeten als ze wordt
opgediend: het bedrijf zal in een zodanige positie verkeren dat,
wanneer niemand van de "vrijwillige vertrekregeling" gebruik maakt, er
toch gedwongen ontslagen zullen vallen. Dat is een punt wat aangevoerd
kan worden wanneer UWV geheel en al een WW-uitkering weigert. Wel
blijft bij uitkering een sollicitatieplicht.

Hij zit met die 58 % in z'n maag: Dat hoeft niet.
Het maximum percentage moet wegens de fiscus opgelegd worden bij
bijzondere beloningen. De fiscus en zijn werkgever weten immers niet
van te voren hoeveel zijn inkomen dat jaar gaat bedragen? Daarom wordt
bij bijzondere beloningen standaard altijd het maximum tarief
ingehouden. Bij belastinaangifte wordt dat tot normaal teruggerekend. Eventueel volgt terugbetaling.

U weet ongeveer wat zijn inkomsten in een fiscaal jaar zijn. U kunt dan
zelf uit (laten) rekenen wat hij in dat jaar nog uit kan laten betalen
tegen een voor u acceptabel tarief volgens belastingtabellen.

Stel dat zijn belastbaar jaarinkomen €25.000,- is. Hij kan dan nog zo'n
€6.000,- van de regeling in dat jaar uit laten betalen voordat hij in
een hogere belastingschijf belast wordt. Dat is dan nog lang geen 58 %.

De rest van de vertrekregeling kan hij via via een stamrechtregeling
(geen BV) jaarlijks in porties uit laten betalen. Houd er wel rekening
mee, wanneer hij nog bij gaat verdienen, hij met dat bedrag erbij weer
in een hogere belastingschijf kan vallen.

Voor een stamrecht moet hij een overeenkomst met de belastinginspecteur aangaan. Die moet daar fiat voor geven. Daarbij
moet hij aangeven naar welke instelling het geld op een geblokkeerde
rekening wordt gestort. De rekening moet al geopend zijn alvorens het
geld wordt overgeboekt. Dat kan bij een verzekeringsmaatschappij, doch
sinds 01-01-2008 ook bij een bank en dan heet zo'n rekening een bankspaar rekening.

Dat is aantrekkelijker omdat geen kosten voor o.a. een
levensverzekering verschuldigd zijn. Het bedrag mag dan in minimaal 5
jaar opgesoupeerd worden. Intussen staat het op rente die van tevoren
af te spreken is.

Bij onverhoopt voortijdig overlijden, blijft het resterende geld dat nog niet uitbetaald is ter beschikking van erfgenamen. Het blijft wel belastbaar.

Vervolg op volgende reactie.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - May 20, 2009 om 02:46
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Vervolg:

Ik weet niet of u tezamen nog andere inkomsten kunt genereren, doch wanneer hij zijn vertrekregeling nog niet aan hoeft te spreken vóór zijn 65-e jaar, dan verdient het ten zeerste aanbeveling de betalingen vanuit de regeling uit te stellen tot zijn AOW-leeftijd.
Hij valt dan als 65-jarige in een aanmerkelijk lager belastingtarief en er hoeft tevens geen AOW-premie meer over betaald te worden. Dat scheelt met elkaar gauw 15 % met uitbetalingen vóór zijn 65-e jaar.

Zelf heb dit ook toegepast. Zowel stamrecht als banksparen. Een deel van mijn vertrekregeling liet ik contant uitbetalen zodat ik net niet in het 58 %
(thans 52 %) tarief kwam. De rest kwam in een stamrecht bij Centraal Beheer. Deze gaf mij daaruit X jaar een aanvulling op mijn uitkeringen, zodat ik in die tijd tezamen een bedag ter hoogte van mijn oude salaris kreeg.

Omdat mijn pensioen tot 2011 op 7,84% in een individueel pensioen staat te groeien en ik intussen van een soc. minimum uitkering met wat interen op spaargeld kon leven, heb ik mijn pensioen uitgesteld. Het was een gok, want je weet nooit wanneer je dood gaat en in mijn situatie zou dan ongeveer de helft van mijn pensioenaanspraken in de verzekeringsmaatschappij blijven.
Doch ik ging er vanuit dat ik 85 jaar wordt: ze zullen nog lang last van me hebben......;-)

Een aantal koopsom polissen heb ik vorig jaar zonder kosten in banksparen overgezet. Die betaalt jaarlijks in 5 jaar het volledige bedrag uit. Rente intussen: 4,75 %. RAMBOBANK.

Intussen heb ik alleen vrijwilligerswerk tot mijn genoegen gedaan. Je moet toch een beetje onder de mensen blijven....Wanneer dat niet meer tot genoegen is, kan ik er zo mee stoppen.

Wanneer u nog vragen heeft, stel ze gerust. Ik ben autodidact.

Hardware ERror MAN.

an
door ankhor - May 20, 2009 om 14:23
122 Antwoorden / 0 Vragen

Karig? Man als ik dat netto mocht hebben in 5 jaar dan kan ik rianter leven dan ik nu doe. Jullie oudjes heben zeker hele riante salarissen gehad al die jaren?

Trude
door Trude - May 20, 2009 om 15:21
29 Antwoorden / 8 Vragen

Nog niet zolang geleden heb ik gebruik gemaakt van een vertrekregeling en heb mij goed laten voorlichten door een Belastingadviseur, in mijn geval was dit W&P Belastingadviseurs in Soest, dit bedrijf geeft speciale sessies waarvan de 1e gratis is en is gespecialiseerd in dit onderwerp en kan van A tot Z alles voor u regelen. U kunt ook eens kijken op www.goudenhanddruk.nl of www.ontslagkrijgen.n.l /www.goudenhanddrukwijzer.

 Maar wat u vooral niet moet vergeten is dat u een goede advocaat in de arm moet nemen, een die gespecialiseerd is in arbeidsrecht. Bent u lid van een vakbond? Neem dan eens kontakt met ze op, zij kunnen u zeker ook van goed advies voorzien.

Maar ga NOOIT vrijwillig weg maar met overeenstemming van beide partijen, dan kunt u wel in aanmerking komen voor een WW uitkering, kijk hiervoor eens op de site van UWV werkbedrijf.

Laat udus goed adviseren en uitrekenen wat voor u het gunstigste is, het geld wegzetten in een stamrecht B.V. of naar banksparen. Ik zou u niet adviseren dit te doen bij een verzekeringsmij in de vorm van een koopsompolis.

mamid
door mamid - May 20, 2009 om 16:14
2 Antwoorden / 2 Vragen

Als u het bedrag wil laten uitkeren moet u over de eerste 17.046,00 euro 34,15% belasting betalen.
Vanaf 17.046,00 euro tot 30.631,00 euro 41,45 %
Vanaf 30.631,00 euro tot 52.228,00 euro 42,00 %
Vanaf 52.228,00 en hoger 52%.
Als u het geld weg zet in een stamrecht constructie betaald u pas belasting bij opname maar moet voor uw 65 levensjaar opgenomen zijn. Dus per jaar gefaseerd opnemen levert het meeste op.

Ik wens u veel succes met uw keuze.

jannyholtrop
door jannyholtrop - May 20, 2009 om 16:31
84 Antwoorden / 1 Vragen

Als ik het goed begrijp word je dus ontslagen met wederzijds goedvinden. Je kunt dan ook gewoon WW aanvragen, want een vertrekpremie heeft geen invloed op je uitkering!!!!! Dit is sinds 2 jaar zo geregeld.   Over je ontslagvergoeding moet je als het inderdaad om zo'n hoog bedrag gaat een flinke smak belasting betalen en wel het hoogste tarief. Om dit te voorkomen kun je inderdaad zoals eerder gezegd een Stamrecht aankopen, hierbij moet je je bij de Kamer van Koophandel inschrijven. Het bedrag wordt dan bruto ingelegd en betaal je later over de opnametermijnen belasting.  Wat ook kan is het bedrag delen.  Dus bijvoorbeeld 20.000 ineens en daar is dan belasting over verschuldigd en de rest storten in een stamrecht of Lijfrente, want dit kan ook.

Zelf heb ik zoiets bij de hand gehad, en ik heb gedeeld. 30% contant en 70% in een direct uitkerende lijfrente verdeeld over 10 jaar. Dan val je namelijk in een veel lager belastingtarief, plus dat je ook nog rente krijgt.

Maar dat je dan alleen die gouden handdruk hebt is dus niet waar, want je blijft ook recht houden op WW totdat je 65 bent.

Succes ermee, en probeer het zo voordelig voor jezelf op te lossen.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - May 20, 2009 om 19:01
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ mamid:

Misschien bedoelt u het wel goed, maar schrijft het dan verkeerd. U schrijft:

Een stamrecht moet vóór uw 65-e jaar opgenomen zijn, doch dit moet zijn: vóór uw 65-e jaar ingegaan zijn.

Ziehier:"Bij een stamrecht van na 1 januari 1995, waarop artikel 11, eerste lid,
onderdeel g, wet LB van toepassing is, moet in de polis te zijn
opgenomen dat de periodieke uitkeringen uiterlijk dienen in te gaan in
het jaar waarin de werknemer de leeftijd van 65 jaar bereikt, dan wel
bij zijn eerdere overlijden." O.K.?

H.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - May 20, 2009 om 19:20
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ Janny:

Quote:"Om dit te voorkomen kun je inderdaad zoals eerder gezegd een Stamrecht
aankopen, hierbij moet je je bij de Kamer van Koophandel inschrijven."

Het enige dat voor een stamrecht MOET is van tevoren een afspraak maken met de belastinginspecteur om van hem/haar  toestemming te krijgen voor een stamrecht. De werkgever moet dan meewerken om het bedrag te storten op een stamrechtrekening bij een verzekeringsmij. of in banksparen.
Zelfs wanneer de werkgever hieraan niet mee wil werken is na overleg met de inspecteur stamrecht mogelijk.

Een stamrecht BV hoeft helemaal niet en daardoor kan inschrijving bij Kamer van Koophandel achterwege blijven, mét de jaarlijkse vervolgkosten.
Bij een bedrijf, om de winst af te romen vóór belasting, kan dat wel voordelig zijn, maar bij een éénmalige uitbetaling van een dergelijk bedrag is dit alleen maar kostenverhogend, c.q. opbrengst verlagend.

Bij een stamrecht bij een verzek.mij. loop je de kans kosten kwijt te zijn voor administratie/provisie en een overlijdensrisicoverzekering.

Gewoon het bruto bedrag in banksparen deponeren is sinds 01-01-2008 m.i. verreweg het voordeligst. Wanneer uitbetaling start in het jaar waarin hij 65 wordt, is dat super voordelig.

H.

il
door ilovetax - May 24, 2009 om 23:24
3 Antwoorden / 0 Vragen

laten we beginnen met verlagen van het tarief naar goeddeels 52% en waarschijnlijk ook een deel 42%. Dan is de volgende optie om het inkomen te middelen, waarmee meer fiscaal voordeel gehaald kan worden.

Een stamrecht (BV of polis) kan ook uitkomst bieden, maar is relatief duur voor iemand die al 60 is, vanwege de korte looptijd.

100K is wel weinig om 5 jaar te overbruggen en dan ook nog een pensioenbreuk van 5 jaar te overbruggen.

wel even een waarschuwing tav de reacties van (autodidact) hrdwerrorman:

[quote]

Voor een stamrecht moet hij een overeenkomst met de belastinginspecteur aangaan. Die moet daar fiat voor geven. Daarbij moet hij aangeven naar welke instelling het geld op een geblokkeerde rekening wordt gestort. De rekening moet al geopend zijn alvorens het geld wordt overgeboekt. Dat kan bij een verzekeringsmaatschappij, doch sinds 01-01-2008 ook bij een bank en dan heet zo'n rekening een bankspaar rekening.

Beide stellingen zijn niet juist. In 2003 heeft de Staatssecretaris al aangegeven dat goedkeuring voor een stamrecht vooraf bij de inspecteur volstrekt niet nodig is.

en we kennen absoluut geen bankspaarrekening voor ontslagvergoedingen!! Alleen voor pensioene en lijfrente.

Groet

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - May 25, 2009 om 00:25
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ ilovetax:

In de vraag is niet aangegeven dat vraagsteller inderdaad de vijf jaar
rond dient te komen van een "blikken handdruk" van 100k. Het lijkt mij
dus niet zinvol daarover iets op schrift te zetten.

Er zijn mogelijkheden om de "blikken handdruk" als aanvulling op een uitkering te benutten.

In de quote welke je nu van mij aanhaalt is geen sprake van VOORAF toestemming. Zie quote. Die veronderstelling huldigde ik wel, omdat ten tijde van mijn "blikken handdruk" deze toestemming WEL VOORAF nodig was.

Dat de toestemming VOORAF niet meer nodig is sinds 2003 was mij ontgaan. Ik neem het graag van je aan.

Verder maak ik zelf gebruik van een bankspaarrekening voor uitgesteld loon.

Daarom ben ik autodidact. Eigen, in de praktijk opgedane wijsheid.

Maar misschien kun je me duidelijk maken waarom WE (wie zijn dat?) geen
bankspaarrekening kennen voor ontslagvergoedingen? Ik zie het verschil
niet. In alle drie gevallen, pensioenen, lijfrenten en ontslagvergoedingen, dient over de uitbetalingen nog heffing en
premie betaald te worden voor het 65-e jaar. Het geblokkeerde bankspaar product zorgt daar
prima voor.

H.

il
door ilovetax - May 25, 2009 om 00:35
3 Antwoorden / 0 Vragen

banksparen voor uitgesteld loon is een ding, maar voor een gouden handdruk is heel wat anders. Dat staat simpelweg niet in de wet.

Google maar eens op `banksparen gouden handdruk`.

groet

il
door ilovetax - May 25, 2009 om 00:36
3 Antwoorden / 0 Vragen

ps: welke uitkering? Het gaat om vrijwillig ontslag.....

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - May 25, 2009 om 01:16
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ ilovetax, off topic:

Omdat in een ontslagvergoeding soms een smartengeld component zit en dit tot voor kort onbelast leek te zijn, kan ik me voorstellen dat dit m.b.t. banksparen daar buiten gelaten is.

Nu echter het Hof eind 2008 heeft vastgesteld dat smartengeld bij ontslag eveneens als loon dient te worden aangemerkt, lijkt me de achterstelling van banksparen m.b.t. ontslagvergoeding t.o.v. pensioen of lijfrente met succes aanvechtbaar. Wanneer ik het nog niet geregeld zou hebben zou ik dit ook doen.

In geval van ontslag op economische gronden met wederzijds goedvinden, is er wanneer dit goed wordt ingekleed, WW-uitkering mogelijk. Mèt sollicitatie- /omscholingsplicht.

H.

rf
door rfpma - Nov 23, 2010 om 11:52
1 Antwoorden / 0 Vragen

Stamrecht BV kan goede oplossing zijn. Maar in ieder geval niet doen via www.goudenhanddrukspecialist.nl ofwel W&Pbelastingadviseurs, hun service is beneden de maat: alleen eenvoudige formulieren, hoge prijs, traag, je krijgt alleen de bureaumedewerkers met minimale kennis te spreken. Uiteindelijk heb ik zelf eea door mijn ex-werkgever met de belastingen laten regelen. Toen ik mij hierover beklaagde, maakte men vliegensvlug het bedrag via de bevriende notaris over - met inhouding van hun fee. Vervolgens is men niet meer bereikbaar, en komt er geen antwoord op mails. Zeer bijzonder!

be
door beekie17 - May 2, 2011 om 15:55
5 Antwoorden / 0 Vragen

Om een antwoord op uw vraag te geven zijn er diverse mogelijkheden mogelijk die voor u van belang zijn om te overwegen.

Laat ik vooraf melden dat gebruiker rfpma bij deze topic bij W&P niet rekening heeft gehouden met een degelijk advies en begeleiding die deze mensen wel geven dat is n.l. het grote verschil ,wij hebben alleen maar positieve ervaringen bij deze instantie en deze adviseurs worden ook door FNV bonden als goede adviseurs aanbevolen omdat ze steekproefs gewijs advies hebben ingewonnen bij diverse instanties.
W&P belastingadviseurs zou ik dus ook niet als negatief willen bestempelen maar eerder positief gezien we goed geholpen zijn.

U stelt dat u vrijwillig uit elkaar gaat dit betekent waarschijnlijk met wederzijds goedvinden waarbij u altijd nog een uitkering kan aanvragen en recht op WW hebt bij het uwv houd u wel rekening mee met een geldige opzeg termijn van ongeveer 4 maand gezien het uwv hierin de eerste 4 maand rekening mee houd en u geen uitkering ontvangt , dus bij de werkgever regelen is belangrijk anders bent u als nog 4 maand salaris kwijt ,na de priode van 4 maand begint u met een ww uitkering die u in de 3 maand aanvraagt van de 4 maands periode dat u werkgever nog vergoeden moet , meestal geeft de c.a.o. wel aan op welke termijn u werkgever mag opzeggen meestal heeft dat ook te maken met uw arbeidsverleden

Als u een gouden handruk ontvangt van de werkgever is het mede van belang hoeveel u mee krijgt omdat dit van belang kan zijn voor de keuze in welke vorm u het gaat kiezen van uitbetaling.

boven de 75000 kan het n.l. intressant zijn om een stamrecht b.v. op te richten.

Er zijn verder diverse mogelijkheden om het geld weg te zetten of uit te laten betalen o.a.

Direct uitbetalen ---> u betaalt 52% loonbelasting bij afrekening en vergeet niet het jaar daarop volgend vermogensbelasting

Banksparen --> U geeft opdracht aan de bank voor periodieke betalingen hiermee smeert u de betalingen uit en bespaart op loonbelastingen

Stamrecht B.V. oprichten--> boven de 75.000 euro kan dit aantrekkelijk zijn gezien u het bedrag bruto ontvangt en niet meteen hoeft over te gaan tot maandelijkse betalingen maar uw zelf de baas bent wanneer , houd u rekening mee dat het oprichten van een goede b.v. geld kost +/- 3.500 eenmalig en per jaarlijks de accountant kosten voor gedane betalingen of verdiensten ,laat ook goed vastleggen wat uw met u b.v. beoogt dit kan b.v. ook zelf een onderneming starten of iets dergelijks.
Er zijn diverse info te vinden op het internet over het oprichten van een stamrecht b.v.

Wat ook mogelijk is en wat al aangegeven is om de belasting te verzoeken om te minderen zodat u over het geld minder belasting gaat betalen.

Onderzoek wat voor u de meest beste oplossing is en neem geen over haaste beslissingen

Succes

Lsk520
door Lsk520 - May 2, 2011 om 16:20
827 Antwoorden / 2 Vragen

@beekie17:

Dit topic is bijna twee jaar oud!
Betrokken is waarschijnlijk al vertrokken....al dan niet met een gouden handdruk!
Tip: kijk, voor je een reactie plaatst, eens naar de datum van posten en vraag je dan af of een reactie nog relevant is.....

be
door beekie17 - May 2, 2011 om 16:23
5 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tp schreef op maandag 2 mei 2011, 16:20]@beekie17:

Dit topic is bijna twee jaar oud!
Betrokken is waarschijnlijk al vertrokken....al dan niet met een gouden handdruk!
Tip: kijk, voor je een reactie plaatst, eens naar de datum van posten en vraag je dan af of een reactie nog relevant is.....

ja zag het later pas maar de info kan ook gebruikt worden en up to date voor andere kandidaten in de toekomst die dit vinden op het internet

Lsk520
door Lsk520 - May 2, 2011 om 16:52
827 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=beekie17 schreef op maandag 2 mei 2011, 16:23][quote=tp schreef op maandag 2 mei 2011, 16:20]@beekie17:

Dit topic is bijna twee jaar oud!
Betrokken is waarschijnlijk al vertrokken....al dan niet met een gouden handdruk!
Tip: kijk, voor je een reactie plaatst, eens naar de datum van posten en vraag je dan af of een reactie nog relevant is.....

ja zag het later pas maar de info kan ook gebruikt worden en up to date voor andere kandidaten in de toekomst die dit vinden op het internet

Het wordt beschouwd als forumvervuiling om oude topics te voorzien van irrelevante info. TS heeft een vraag gesteld, daaop is antwoord gegeven. Oude topics bumpen is simpelweg not-done.