br
door braampje Jul 15, 2005 om 16:54
Geldzaken & recht

Belspel Yor Callin'

Vanmiddag, 15 juli 2005 tegen 15:15 uur, was Yor Callin' op tv. Dit is zo'n belspel. Omdat ik me verveelde keek ik er even naar. Je moest gewone cijfers EN romeinse cijfers bij elkaar optellen. Nadat er ongeveer 10 foute antwoorden op tv waren gegeven, kreeg ik de drang om even te bellen. Ik wist het antwoord al, nu alleen nog even op tv komen. Ik belde en werd 10e beller. Dat wil zeggen dat je je telefoonnummer mag doorgeven en KAN je teruggebeld worden. Ik wachte in spanning af, maar tot mijn allergrootste verbazing werd het spel na meer dan 20 foute antwoorden GESCHRAPT. Het spel werd vervangen, maar de mensen die al 10e beller waren geworden, bleven in de finalepoule. Het was zo'n makkelijke vraag dat het 1e antwoord meteen goed was. Maar als ze dat andere spel hadden doorlaten gaan had ik een veel grotere kans gehad om te winnen, want er waren al meer dan 20 foute antwoorden gegeven.

Na het eerste spel, werd het antwoord op tv verteld. Ik had het ook nog goed ook!

MAG DIT ZOMAAR? WAT KAN IK HIER TEGEN DOEN? KAN IK AANSPRAAK MAKEN OP EEN VERGOEDING?

Alvast bedankt,

braampje

PS. Het programma heet Yor Callin' en was bij Yorin(onderdeel RTL Nederland) op tv.

593 5 Rapporteer

varabas
door varabas - Jul 15, 2005 om 18:55
450 Antwoorden / 35 Vragen

Het wordt toch al jaren aangegeven NIET aan dit soort belspelletjes mee te doen!!!! Zelfs al is een winkans dan nog NIET meedoen.Dit soort programma´s dienen alleen maar om de onrendabele ochtend en middag uren op TV te vullen en om de zakken te vullen van de eigenaren-bedenkers van het spel.

Dus NOOIT meer meedoen !!!!

Nou gaat Bassie de binnenkant van z´n ogies bekijken.

user123
door user123 - Jul 15, 2005 om 19:13
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Waar denkt u wie die € 1000,- + zendtijd + personeelkosten + woekerwinsten nu uiteindelijk betaalt ?

Precies, er zijn nog 20.000 wachtenden voor u (a 1,50 per gesprek)

user123
door user123 - Jul 15, 2005 om 19:17
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Overigens zijn die vragen op een dermate laag niveau, dat ik denk dat deze worden bedacht door groep 3 van de basisschool.

Zielig wanneer je denkt dat je de enige bent die zo'n vraag kan oplossen....

hell-rider
door hell-rider - Jul 15, 2005 om 19:23
573 Antwoorden / 0 Vragen

Die lui denken zeker dat we allemaal vroeger een 2 cent schooltje hebben gehad?

se
door sebastian - Sep 2, 2005 om 16:23
13 Antwoorden / 8 Vragen

Dus het kan wel dat iemand 10de beller wordt.... IK had al mijn twijfels of het niet allemaal bezeikte boel is (is het sowieso: kun je 15.000 Euro winnen, kraak je de kluiscode niet en wordt je afgewimpeld met "maar liefst" 100 Euro en ik heb nog niemand meegemaakt die dan teleurgesteld is....). Ben je 10de beller dan ben je er nog lang niet. Uit die poule van 10de beller -en dat kunnen er honderden zijn, tel uit je winst voor Yorin- wordt er 1 gekozen. Je winkans is dus extreem laag. En ja - blijkbaar mogen ze het spel cancellen al is het uiterst dubieus dat je WEL erdoor was en OOK het goede antwoord wist ! Mail Yorin eens hierover. In feite was je inderdaad de winnaar... Ben benieuwd of dit nog een staartje krijgt !