ad
door addepat Feb 11, 2004 om 17:43
Geldzaken & recht

Bestelling webwinkel geannuleeerd. Toch verstuurd.

Hallo,
Een tijdje terug heb ik bij Budgetwinkel.nl een camera besteld. Tussentijds kreeg ik een mailtje dat ze hem alleen voor een duurdere prijs konden leveren. Daar heb ik toen voor bedankt en geannuleerd.
Nu lag vandaag een TPG formulier in de bus dat die bestelling toch is aangekomen en dat ik daar het in eerste instantie overeengekomen bedrag voor dien te betalen. Wat kan ik doen? Ik ben alle emailcorrespondentie kwijt die ik met Budgetwinkel had.

Groeten, Addepat

564 3 Rapporteer

webzapper
door webzapper - Apr 16, 2004 om 12:37
207 Antwoorden / 4 Vragen

niet ophalen, niet betalen, niet voor tekenen gaat ie vanzelf terug. Daarna ligt de bewijslast bij de budgetwinkel. Wedden dat ze niet kunnen aantonen dat u iets hebt besteld!

ad
door addepat - Apr 16, 2004 om 12:37
6 Antwoorden / 5 Vragen

Bedankt voor je antwoord Webzapper. Ik zal je advies opvolgen, maar kun je me iets meer uitleggen waarom ze mijn bestelling niet kunnen aantonen.

ad
door addepat - Apr 16, 2004 om 12:37
6 Antwoorden / 5 Vragen

Ben vergeten te melden dat ik vanmiddag meteen een mailtje naar Budgetwinkel heb gestuurd. Zou dit ook niet als bewijslast kunnen dienen. Onderstaand het door mij verstuurd bericht:

Vandaag had ik een TPG bericht in mijn brievenbus voor een zending afkomstig van u waarvoor een bedrag van 255Euro betaald moet worden.

Ik neem aan dat het hier een bestelling betreft die reeds lang geannuleerd is omdat u tussentijds de prijs had verhoogd en ik daar niet mee akkoord ben gegaan.

Ik ga er dan ook vanuit dat u de bestelling terug neemt. Ik weet niet of ik hem moet retourneren of dat u dat zelf regelt. Ik wacht uw antwoord af

Vriendelijke groeten,

A.Lenders