ra
door rana51 Dec 16, 2011 om 11:12
Geldzaken & recht

Big brother wil meekijken???

Heb eigenlijk geen echte vraag maar, ben heel erg pissig op de ing.
De banken worden van ons belasting geld in stand gehouden,
met vette bonussen ook als ze slecht presteren.
En ja hoor nu mogen wij nog maar 6x perjaar gratis geld storten op je rekening.
en anders kan je 5 euro per keer betalen.
rekeningen en pasjes het pinnen is je allemaal door je strot geduwd. en het klootjes volk kan de prijs betatalen want ja daar zijn de meeste van.Heb een klacht ingediend bij de ing hoop dat er meer mensen het zelfde doen.
Hoop dat Kassa aan de tand wil voelen en als het even kan ook radar

890 9 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Dec 16, 2011 om 11:17
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Dit onderwerp is al op deze site aan de orde geweest.

ra
door rana51 - Dec 16, 2011 om 11:24
5 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=tdehond schreef op vrijdag 16 dec 2011, 11:17]Dit onderwerp is al op deze site aan de orde geweest.

ja maar hebben de mensen nu nooit door dat er van alle kanten gestolen word van je.het is toch weleens tijd dat we me zijn allen in opstand komen. en dan gaat het er niet om of je nu 1x stort of10x en waarom je het doet het is gewoon stelen.en ps zit niet zoveel op discussies maar moest dit gewoon ff kwijt.
of zitten er hier veel mensen die goed in de slappe was zitten en die 5euro,s ze niet veel kunnen schelen.naar mijn mening zijn al die banken een stelletje ratten en de haag doet er lustig aan mee.

nl
door nlweert - Dec 20, 2011 om 21:47
6 Antwoorden / 0 Vragen

Deze aankondiging heb ik ook ontvangen, ik ben het er absoluut niet mee eens,
steeds minder kantoren, minder service en meer kosten.

Je kunt niet of moeilijk weg, ga maar eens automatische incasso's stop zetten en verhuizen naar een andere bank.
Dit is niet te doen, kijk maar hoeveel mensen problemen hebben om iets heel simpels geregeld te krijgen bij bijv de telecombedrrijven, nutsbedrijven, ed

Zelf heb klachten ingediend bij de sp, autoriteit financiele markten, consumentenbond, ING , en blijf nog een tijdje doorgaan.

En wil bij deze oproepen om dat met zijn allen te blijven doen.

Als de bank hiermee wegkomt, dan verzinnen ze over eental maanden weer iets nieuws om ons geld uit de zakken te halen.

valerius-2
door valerius-2 - Dec 21, 2011 om 12:10
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja en maar mopperen zal mij niet deren ik stort net zo veel als anderen die alleen maar inkomsten via de bank hebben,

rj
door rjw - Dec 21, 2011 om 13:41
3273 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=nlweert schreef op dinsdag 20 dec 2011, 21:47]

Je kunt niet of moeilijk weg, ga maar eens automatische incasso's stop zetten en verhuizen naar een andere bank.
Dit is niet te doen, kijk maar hoeveel mensen problemen hebben om iets heel simpels geregeld te krijgen bij bijv de telecombedrrijven, nutsbedrijven, ed

Onzin. Het is niet moeilijker dan naar een ander adres verhuizen. Je moet alleen wel zelf initiatief nemen, en dat is kennelijk het probleem bij veel mensen.

rj
door rjw - Dec 21, 2011 om 13:42
3273 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=rana51 schreef op vrijdag 16 dec 2011, 11:12]Heb eigenlijk geen echte vraag maar, ben heel erg pissig op de ing.
De banken worden van ons belasting geld in stand gehouden,
met vette bonussen ook als ze slecht presteren.
En ja hoor nu mogen wij nog maar 6x perjaar gratis geld storten op je rekening.
en anders kan je 5 euro per keer betalen.
rekeningen en pasjes het pinnen is je allemaal door je strot geduwd. en het klootjes volk kan de prijs betatalen want ja daar zijn de meeste van.Heb een klacht ingediend bij de ing hoop dat er meer mensen het zelfde doen.
Hoop dat Kassa aan de tand wil voelen en als het even kan ook radar

Als het "klootjesvolk" (dom woord overigens) meer dan 6x per jaar geld moet storten vraag ik me af wat voor dubieuze handeltjes ze drijven....

tdehond
door tdehond - Dec 21, 2011 om 14:06
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=rjw schreef op woensdag 21 dec 2011, 13:42][quote=rana51 schreef op vrijdag 16 dec 2011, 11:12]Heb eigenlijk geen echte vraag maar, ben heel erg pissig op de ing.
De banken worden van ons belasting geld in stand gehouden,
met vette bonussen ook als ze slecht presteren.
En ja hoor nu mogen wij nog maar 6x perjaar gratis geld storten op je rekening.
en anders kan je 5 euro per keer betalen.
rekeningen en pasjes het pinnen is je allemaal door je strot geduwd. en het klootjes volk kan de prijs betatalen want ja daar zijn de meeste van.Heb een klacht ingediend bij de ing hoop dat er meer mensen het zelfde doen.
Hoop dat Kassa aan de tand wil voelen en als het even kan ook radar

Als het "klootjesvolk" (dom woord overigens) meer dan 6x per jaar geld moet storten vraag ik me af wat voor dubieuze handeltjes ze drijven....

Misschien hebben ze kinderen gebaard die nu zou oud geworden zijn dat ze hun zakgeld op een rekening willen zetten. :)

nl
door nlweert - Dec 21, 2011 om 14:23
6 Antwoorden / 0 Vragen

Als het "klootjesvolk" (dom woord overigens) meer dan 6x per jaar geld moet storten vraag ik me af wat voor dubieuze handeltjes ze drijven....

Het is eerder een dubieuze aanname van jou,

je kunt bijvoorbeeld je eigen spullen verkopen en het geld daarvan op de bank storten.

Of bijvoorbeeld handje contant uit betaald worden.

nl
door nlweert - Dec 21, 2011 om 14:31
6 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=rjw schreef op woensdag 21 dec 2011, 13:41][quote=nlweert schreef op dinsdag 20 dec 2011, 21:47]

Je kunt niet of moeilijk weg, ga maar eens automatische incasso's stop zetten en verhuizen naar een andere bank.
Dit is niet te doen, kijk maar hoeveel mensen problemen hebben om iets heel simpels geregeld te krijgen bij bijv de telecombedrrijven, nutsbedrijven, ed

Onzin. Het is niet moeilijker dan naar een ander adres verhuizen. Je moet alleen wel zelf initiatief nemen, en dat is kennelijk het probleem bij veel mensen.

Jij praat onzin, heb je het zelf aan de hand gehad, is alles bij jou de eerste keer meteen alles goed geregeld.

Jij kan het wel bij de banken regelen, als de bedrijven het niet goed in hun systeem verwerken, heb jij de problemen.

Het hele internet staat vol klachten van mensen die de simpelste dingen niet geregeld kunnen krijgen met bedrijven.

Volgens mij hebben ze daar bij de Vara een speciale bus "de belbus"