sc
door scumer Apr 15, 2014 om 11:29
Geldzaken & recht

bkr a3 met einddatum veranderd in nog niet beeindigd

Hallo allemaal,

In 1998 had ik een schuld bij de sns bank die ik niet kon terugebetalen. Destijds contact gehad met de sns bank en die heeft het bedrag telefonisch kwijt gescholden .

Hier uit volgde een a3 codering bij het bkr.
overigens terrecht.

in 2009 en 2011 een overzicht opgevraagd bij bkr .
hier kwam die a3 codering naar voren met een einddatum van 2-10-2008.

Inmiddels zijn we 2014 en is de bewaar termijn van 5 jaar verstreken. Hier van uitgaande zijn wij opzoek gegaan naar een koop woning. Echter bij de financieerings aanvraag komt in een keer die a3 codering weer naar voren , maar nu met einddatum nog niet beeindigd.

hoe kan dit ? Maar nog belangrijker is de vraag hoe kom ik hier van af

1567 5 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Apr 15, 2014 om 12:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......In 1998 had ik een schuld bij de sns bank die ik niet kon terugebetalen. Destijds contact gehad met de sns bank en die heeft het bedrag telefonisch kwijt gescholden .......

Denk dat je het 'telefonisch kwijt gescholden' verkeerd begrepen hebt. Nog nooit meegemaakt dat een bank even middels een telefoontje een schuld kwijt scheldt.

Vermoedelijk staat de schuld nog gewoon open. Zou maar even contact opnemen met de SNS bank.

sc
door scumer - Apr 15, 2014 om 13:15
2 Antwoorden / 1 Vragen

in die periode was ik bezig met een schuld sanering. er waren ton zoveel schulden dat de sns bank toen melde dat er werd afgezien van verdere vorderingen.

De a3 codering was dan ook zeker terecht.

in het overzicht van bkr staat ook bij bedrag ; 0

snsbank webcare
door snsbank webcare - Apr 15, 2014 om 14:33
54 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Scumer,

Vervelend dat er onduidelijkheid is met betrekking tot je BKR registratie. Als je het niet eens bent met de BKR registratie van SNS Bank, kun je gebruik maken van het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html

Je mag je klacht en gegevens ook sturen naar webcare@sns.nl. We zorgen er dan voor dat deze bij de juiste afdeling terecht komt. Vermeld dan in de onderwerpregel 'Klacht BKR kassa-vara'. Verdere vragen mag je natuurlijk ook naar dit adres sturen.

Met vriendelijke groet,

Marnix
SNS Bank Webcare

sc
door scumer - Apr 17, 2014 om 10:52
2 Antwoorden / 1 Vragen

Inmiddels contact gehad met achterstandenbeheer van SNS

Na een vriendelijk gesprek is mij toegezegd dat ze dit gingen uitzoeken.
Ik heb daarbij gevraagd hoe lang zij dachten nodig te hebben en een datum afgesproken waarop zij mij terug zouden bellen.

Zoals afgesproken werd ik op afgesproken datum terug gebeld met het verlossende antwoord.
De registratie wordt verwijderd.

Ik wil dan ook in het bijzonder Marlies Teunissen bedanken voor haar inzet en snelle handelen.

Overigens wil nog even melden dat de medewerkers die ik aan de telefoon gehad heb, allemaal stuk voor stuk behulpzaam waren.

Voor alle medewerkers van achterstand beheer een dikke pluim

Groet scumer

snsbank webcare
door snsbank webcare - Apr 17, 2014 om 14:34
54 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=scumer schreef op donderdag 17 apr 2014, 10:52]Inmiddels contact gehad met achterstandenbeheer van SNS

Na een vriendelijk gesprek is mij toegezegd dat ze dit gingen uitzoeken.
Ik heb daarbij gevraagd hoe lang zij dachten nodig te hebben en een datum afgesproken waarop zij mij terug zouden bellen.

Ik wil dan ook in het bijzonder Marlies bedanken voor haar inzet en snelle handelen. Overigens wil nog even melden dat de medewerkers die ik aan de telefoon gehad heb, allemaal stuk voor stuk behulpzaam waren.

Voor alle medewerkers van achterstand beheer een dikke pluim

Groet scumer

Goedemiddag Scumer,

Dit zijn nog eens leuke berichten :-). Erg fijn om te lezen dat de registratie is verwijderd en dat je zo tevreden bent over het contact met Achterstandenbeheer. Ik zal je pluim doorgeven.

Prettige dag verder.

Met vriendelijke groet,

Tibor
SNS Bank Webcare