eu
door eup1955 Sep 6, 2013 om 13:10
Geldzaken & recht

CAK eigen bijdragen WMO

heb mijn scootmobiel ingelverd bij de gemeente ivm de eigen bijdragen WMO, ik heb 27 juni 2013 dat mobiel opgezegd, maar nu krijg ik nog een rekening van het CAK of dat ik over de maand juli ook nog eens 53€ moetetalen

764 5 Rapporteer

tr
door trappist - Sep 6, 2013 om 13:32
240 Antwoorden / 0 Vragen

op de achterkant van de factuur staat beschreven hoe te handelen als er iets niet klopt, bovendien wordt er soms een folder meegestuurd met uitgebreidere informatie...

eu
door eup1955 - Sep 7, 2013 om 11:48
42 Antwoorden / 20 Vragen

Ik heb zelfs een brief van de WMO dat ik per 27 juni van mijn scootmobiel af ziet.
dat loopt via de gemeente, ze zeiden ook ja wanneer ze dat ding op komen halen weet ik niet
14 juli kwamen ze de scootmobiel op halen van de firma beenhakker, maar ik ga echt die 54 euro niet betalen ik zie ze dagelijks rijden van de firma beenhakker op ons dorp, daar doe je toch geen 20 dagen over om dat mobiel op te halen

mvg

E.Visser

diumenge
door diumenge - Sep 7, 2013 om 11:53
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Bedankt voor de mededeling. Maar wellicht is het beter om dit in een brief aan het CAK te melden...

zoekster
door zoekster - Sep 7, 2013 om 12:05
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Heeft u al contact opgenomen met CAK over dit probleem? Klik HIER
voor telefoon, email, of postadres.

Krijgt u geen response dan kunt u ook nog uw klacht op klacht.nl zetten, daar is het CAK actief.

Zomaar niet betalen zonder opgave van reden is niet aan te raden. Dan krijgt u straks een incassobureau achter u aan. Wees dat voor.

mahadma
door mahadma - Sep 7, 2013 om 12:16
11569 Antwoorden / 51 Vragen

De afhaaldatum is zoals u zelf schrijft 14 juli. Dat u de afhaalservice dagelijks ziet rijden is niet van invloed. Uw afhaal afspraak moest worden ingepland. En dus had u tot die datum (en mogelijk tot eind van de maand) de contractuele verplichting om te betalen. Of u er wel op niet heeft kunnen rijden is in deze verder niet van toepassing. Net als Zoekster adviseer ik u niet om niet te betalen, want dan gaat de € 54,00 u waarschijnlijk (aanzienlijk) meer kosten.