ke
door keesb Jun 7, 2006 om 16:10
Geldzaken & recht

Casema Digitaal Plus Pakket

Casema stuurt mij vandaag een brief en deelt ons juichend mee dat het aantal zenders van het Digitaal Plus Pakket(€ 7,50 p.m.) is uitgebreid.Ze plakken daar een prijverhoging aan vast van € 2,45( dat is ca. 30%)!

Mag dit ????

313 13 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 7, 2006 om 23:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kreeg dezelfde brief,... Ik ben eht er ook neit mee eens! Kunnen we nu onder het digitale pluspakket uit zonder opzeg periode??

ve
door verwijderd - Jun 9, 2006 om 00:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Kees,

Als Casema eenzijdig het zenderaanbod uitbreidt en daarvoor een tariefsverhoging vraagt, heeft u de keus om binnen 30 dagen de overeenkomst op te zeggen. U zou dan over kunnen stappen naar een andere kabelprovider.

Aan de andere kant zijn er weinig kabelaars die het tarief van Casema kunnen bieden (UPC = bijv. ruim 15 euro). Ik vrees weer een geval van groot bedrijf vs de kleine man :-(

Groet, Cannacampo

ve
door verwijderd - Jun 9, 2006 om 00:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Cannacampo,

Ik heb inderdaad gisteren dit abonnement opgezegd.

m.vr.gr.

ve
door verwijderd - Jun 9, 2006 om 14:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

lijkt mij een onzinnig antwoord .Andere kabelboer nemen .waar haal je
zoiets onziinigs nu vandaan .Het kabelnet is eigendom van een bepaalde
kabelmaatschappy en daar zal je het mee moeten doen .Het lijkt mij
sterk als je bij de Casema zit dat je dan kan opzeggen en gewoon
zeggen" doe mij die maar" wijzend op UPC

ve
door verwijderd - Jun 9, 2006 om 14:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja , Casema mag dit.

Volgens de voorwaarden kun je wel van je abo af omdat de prijs is verhoogd. Vraag is of dit verstandig is omdat er een aantal aantrekkelijke zenders bij komen. Eind van dit jaar word het pluspakket wederom uitgebreid en dan is er geen verhoging.Essent deed enkele weken geleden hetzelfde , ook daar is het pluspakket nu bijna 10 euro.Het zal onvermijdelijk zijn dat de kosten omhoog gaan .Andere aanbieders zoals KPN en Canaal digitaal zijn ook niet goedkoop .

ve
door verwijderd - Jun 9, 2006 om 15:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Allemaal bedankt voor je reactie.

ve
door verwijderd - Jun 9, 2006 om 23:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Peter

Ik ga niet over de praktische kant van het verhaal. Zo is nu eenmaal de wet. Ik schrijf er niet voor niets bij dat het groot bedrijf vs kleine man is.

Maar om mijn antwoord iets minder onzinnig te maken: ooit gehoord van digitale tv?

Groet, Cannacampo

ve
door verwijderd - Jun 12, 2006 om 15:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Cannacampo: digitale tv is nog lang niet in het hele land verkrijgbaar hoor...

ve
door verwijderd - Jun 12, 2006 om 23:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dank je wel Hanneke, dat wist ik nog niet ;-)

Ik schrijf toch: "om mijn antwoord iets onzinniger te maken".

ve
door verwijderd - Jun 13, 2006 om 00:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Hanneke, Digitale TV is al jaren in het hele land verkrijgbaar, zelfs op de waddeneilanden. Smiley

Groet, Dirck

ve
door verwijderd - Jun 19, 2006 om 16:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

En zie hier het verlossende woord:

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=diginieuws_artikel&no=2542316

Ik ga maar eens overwegen om ook op te zeggen...

ve
door verwijderd - Jun 19, 2006 om 16:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

dirck@?? Je bedoelt waarschijnlijk wereldwijd via satelliet? Is tot heden in Nederland ook nog goedkoper (ondanks monopolistisch optreden van can dig m.i.) Alles digitaal en meestal ook breedbeeld.

ve
door verwijderd - Jun 19, 2006 om 22:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad, vandaar het knipoogje erbij.