wv
door wvaalst Apr 2, 2004 om 14:41
Geldzaken & recht

Crematie

Nadat in aug. 2002 mijn vrouw was overleden, heb ik vele problemen gekregen met de uitvaartverzekering van Yarden.
Ik krijg rekeningen die niet kloppen cq anders zijn afgesproken en reakties op mijn vragen krijg ik niet of duren maanden.
Ik weet niet meer wat te doen en ben ten einde raad!!!!!!!!!!!!!

466 2 Rapporteer

hy
door hypoexpert - Apr 16, 2004 om 13:09
2 Antwoorden / 0 Vragen

geachte heer,
om te beginnen adviseer ik u om een chronologische volgorde te maken van de afspraken die u heeft gemaakt met datas en dergelijke.
Vervolgens stuurt u yarden een brief waarin u exact vermeld wat en wanneer iets is afgesproken, vervolgens geeft u hen dan twee weken om met de juiste antwoorden en rekeningen te komen, en vermeld daarbij duidelijk dat als u hier geen goed antwoord op krijgt u juridische maatregelen tegen hen gaat treffen.
krijgt u hier dan wederom weer geen goed of helemaal geen antwoord op schakel dan juridische hulp in, bv. via een rechtsbijstand verzekering.
Ik hoop dat u hier wat aan heeft en veel succes

ov
door overname - Jul 1, 2007 om 12:16
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ia YARDEN bijna failliet dat ze zulke gekke sprongen maken?