ro
door rob77 Jan 26, 2011 om 15:55
Geldzaken & recht

De kwaliteit die TNT levert

Vandaag een pakketje van TNT waarvoor ik moest tekenen bij de buren bezorgd. En dat is zeker niet de eerste keer. Ik ben de beroerdste niet, natuurlijk ben ik blij als ik een pakketje bij de buren weg kan halen en niet hoef te wachten tot het de volgende dag bij het afhaalpunt ligt. Feit blijft echter dat als ik aangeef dat ik niet wil dat het pakket bij mijn buren wordt bezorgd, of als ik moet tekenen voor een pakket, dat TNT zich hier dan aan dient te houden. En dezelfde regels gelden mijns inziens voor de pakketverspreiders die TNT opdracht geeft om de pakketten namens hen te verspreiden. Het is hun keuze deze bedrijven in te huren, maar zij blijven verantwoordelijk voor de geleverde kwaliteit.
Ik heb een lieve overbuurvrouw die de pakketjes altijd netjes bewaard en aan ons geeft, maar ik heb helaas ook naaste buren die niet zo netjes zijn.
Twee weken geleden heb ik het overigens nog veel zotter meegemaakt, toen heeft de pakketbezorger een pakket in onze grijze container gelegd; de grijze afvalcontainer die toen al voor ongeveer de helft vol zat. Dat vind ik persoonlijk geen professionele gang van zaken, verre van dat zelfs.
TNT, er komt wederom een klacht jullie kant op... wellicht is het tijd om eens actie te ondernemen en te zorgen dat de kwaliteit van jullie dienstverlening omhoog gaat en jullie weer eens positief in het nieuws komen!?

241 1 Rapporteer

erik008
door erik008 - Jan 26, 2011 om 16:35
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Als de verzender dit niet wenst, moet hij een speciale sticker plakken.
"alleen huisadres" staat hierop.
Dan gaat het pakje naar het afhaalpunt.

De stickers zijn gratis.