HappyHenny
door HappyHenny Mar 10, 2012 om 01:14
Geldzaken & recht

Digitaal uitstel vragen bij de Fiscus

Digitaal uitstel (van aangifte) vragen bij de Fiscus: is het ooit iemand gelukt? Weet iemand hoe je DAT voor elkaar krijgt? Ik heb het nu tig keer geprobeerd maar krijg steeds hetzelfde antwoord: De webpagina kan niet worden weergegeven. De zoveelste storing bij de Fiscus....

1712 26 Rapporteer

fe
door festinger - Mar 10, 2012 om 02:33
410 Antwoorden / 18 Vragen

Kan wel redenen bedenken waarom dit digitaal niet lukt. De belangrijkste is dat het niet veilig is. Uitstel vragen kan gratis

Cookies
door Cookies - Mar 10, 2012 om 03:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Digitaal uitstel aanvragen kan niet, want je moet bijlagen mee sturen. Je kunt wel het betreffende formulier downloaden, invullen en uitprinten. Dat formulier is hier te vinden.

Cookies
door Cookies - Mar 10, 2012 om 03:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

P.S. Van een storing is geen sprake, misschien gebruik je een verouderde link.

aurora1
door aurora1 - Mar 10, 2012 om 03:46
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Je kunt ook telefonisch uitstel aanvragen via dat gratis nummer. Kort keuzemenu en het is zo gepiept.

vr.gr.

Cookies
door Cookies - Mar 10, 2012 om 03:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=aurora1 schreef op zaterdag 10 mrt 2012, 03:46]Je kunt ook telefonisch uitstel aanvragen via dat gratis nummer. Kort keuzemenu en het is zo gepiept.

vr.gr.

Downloaden en uitprinten is ook zo gepiept; bovendien hoef je niet te wachten op de ontvangst van de papieren.

mahadma
door mahadma - Mar 10, 2012 om 07:21
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Ga met je ingevulde formulieren naar je lokale belastingkantoor, geef het af, je krijgt meteen een bewijs van ontvangst en alle is geregeld.

zwemmer
door zwemmer - Mar 10, 2012 om 09:37
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Het telefoonnummer 0800-0543 heeft een optie "wilt u uitstel aanvragen voor uw aangifte inkomstenbelasting?"

HappyHenny
door HappyHenny - Mar 10, 2012 om 13:53
199 Antwoorden / 73 Vragen

Jullie bedoelen het vast allemaal goed MAAR...
Carola, dat formulier dat jij met die link meestuurt is voor uitstel van betaling en als je mijn vraag goed gelezen had, had je gezien dat het mij gaat om het formulier uitstel van AANGIFTE. En dat is onbereikbaar... En nee, ik maak géén gebruik van een verouderde link.
Aurora: Ja dat had ook gekund maar ik doe het liever schriftelijk....
Mahadma: als ik het formulier digitaal al niet kan bereiken kan ik het ook niet invullen en even langsbrengen...
En Zwemmer: Als gezegd: ik doe het liever schriftelijk (dan heb ik een bewijs in handen) maar het was ook net weekend en ik kon hen niet meer bereiken: ik heb het uitstel inmiddels maar ouderwets per brief aangevraagd...

Er is wel degelijk sprake van de zoveelste computerstoring bij de Fiscus, die het downloaden van het benodigde formulier onmogelijk maakt..... al dagen!... . Dit bevestigde mij gisteravond een fiscaal jurist...

edrick3
door edrick3 - Mar 10, 2012 om 14:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo happyh,

Lukt het niet via deze site?

Levert bij mij geen enkel probleem op.

Met vr.gr.

ha
door hajete - Mar 10, 2012 om 14:21
75 Antwoorden / 19 Vragen

Je kunt telefonisch zonder dat je iemand te spreken krijgt op 0800-0543 gratis uitstel krijgen tot 1 september a.s.
Het enige dat je moet ingeven is je BSN.
Binnen 1 week krijg je een brief met het verleende uitstel.
Als er toch iets fout zou gaan, heb je nog weken om dat te herstellen.

HappyHenny
door HappyHenny - Mar 10, 2012 om 14:22
199 Antwoorden / 73 Vragen

Aan edrick 3: Helaas: nee.
Het was - en is - vanuit precies dat punt dat ik nooit verderkwam en
-kom, omdat ik dan te zien krijg: de webpagina kan niet worden geopend. Dat gaf ik in mijn vraagstelling immers al aan... Ik heb het opgegeven en het uitstel maar per ouderwetse slakkenpost aangevraagd...

HappyHenny
door HappyHenny - Mar 10, 2012 om 14:25
199 Antwoorden / 73 Vragen

en aan hajete: ook bedankt, ja, dat is allemaal helemaal waar, ik weet het, maar ik heb al eerder gezegd dat ik het liever schriftelijk doe... en dat heb ik dus nu al gedaan.
Wat mij betreft dus nu maar: einde verhaal - einde discussie.

edrick3
door edrick3 - Mar 10, 2012 om 15:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=happyh schreef op zaterdag 10 mrt 2012, 14:22]Aan edrick 3: Helaas: nee.
Het was - en is - vanuit precies dat punt dat ik nooit verderkwam en
-kom, omdat ik dan te zien krijg: de webpagina kan niet worden geopend. Dat gaf ik in mijn vraagstelling immers al aan... Ik heb het opgegeven en het uitstel maar per ouderwetse slakkenpost aangevraagd...

Toch vreemd, want ik heb het nog even geprobeerd en kan - na het ingeven van de digid-code - gewoon het formulier invullen!
Er is dus - volgens mij - iets anders aan de hand (met je computer).
Scan voor de zekerheid eens met MBAM. (klik onder FREE).

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Mar 10, 2012 om 15:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@happyh,

Aanvulling:
Gebruik je IE?
Probeer dan eens de instellingen te resetten:
Klik hier ter info.

HappyHenny
door HappyHenny - Mar 10, 2012 om 16:32
199 Antwoorden / 73 Vragen

Beste edrick3,
Kijk daar hèb ik nu 'ns iets aan. Want ja ik werk met IE en toen ik de link aanklikt die je adviseerde herkende ik sommige van die genoemde "bijwerkingen" die daar werden geopperd. Maar kun jij me ook zeggen wat er gebeurt als ik de instellingen van IE wijzig?
M.a.w. gaan er dan niet ook gewenste invoegtoepassingen en aanpassingen verloren?

HappyHenny
door HappyHenny - Mar 10, 2012 om 16:34
199 Antwoorden / 73 Vragen

Ook aan edrick3: MBAM gebruik ik overigens niet maar is dat ook niet TE als ik al regelmatig scan met Advanced System Care?

Cookies
door Cookies - Mar 10, 2012 om 17:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=happyh schreef op zaterdag 10 mrt 2012, 16:34]Ook aan edrick3: MBAM gebruik ik overigens niet maar is dat ook niet TE als ik al regelmatig scan met Advanced System Care?

Ben Edrick wel niet, maar MBAM scant op trojans, virussen enz., dat doet Advanced enz. niet.

HappyHenny
door HappyHenny - Mar 10, 2012 om 17:16
199 Antwoorden / 73 Vragen

aan Carola.83: Maar AVG draait óók...

Cookies
door Cookies - Mar 10, 2012 om 17:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=happyh schreef op zaterdag 10 mrt 2012, 17:16]aan Carola.83: Maar AVG draait óók...

Soms zijn p.c.'s zo besmet dat je 3-4-5 verschillende AV programma's nodig hebt om de p.c. weer trojanvrij te krijgen.

MBAM is een goed en gratis programma, je kunt daarvoor de link van Edrick gebruiken. Let wel op dat er tijdens het installeren niet ongevraagd een toolbar o.i.d. wordt mee geïnstalleerd (dus vinkje uitzetten).

edrick3
door edrick3 - Mar 10, 2012 om 17:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@happyh,

M.i. kun je de boel rustig resetten.
Voor nog wat info: lees hier.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Mar 10, 2012 om 18:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@happyh,

Carola.83 heeft al gereageerd zie ik nu (staat op de 2e pagina, vandaar).
Met MBAM of SAS scannen is tegen MALWARE, dat is iets anders dan je VIRUSscanner doet.

Met vr.gr.

HappyHenny
door HappyHenny - Mar 10, 2012 om 21:55
199 Antwoorden / 73 Vragen

aan Edrick3 en Carola.83 MBAM heeft er inderdaad wel wat Trojanen e.d. uitgegooid, maar dat is toch onvoldoende om dan nu wèl bij dat formulier voor belasting-AANGIFTE-uitstel, (dus nogmaals niet betalings-uitstel) te kunnen komen.
Ik beraad me nog over het resetten van IE8... want dat gooit wel ook veel gewenste instellingen weg... maar toch bedankt voor die tip edrick3, want misschien zet ik me later toch over die hindernis heen...
Affin, mijn uitstelverzoek is onderweg naar de fiscus per slakkenpost...

edrick3
door edrick3 - Mar 11, 2012 om 10:44
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@happyh,

.....Affin, mijn uitstelverzoek is onderweg naar de fiscus per slakkenpost... .....

Dat dan wel, maar je computer is dus (nog) niet 100%.

Je zou (ook) nog eens kunnen scannen met Emsisoft anti malware 6 (freeware) en/of SAS. (rode knop)
Je weet maar nooit en anders toch IE8 resetten.
Denk dat met dat laatste het probleem van die niet te bereiken site wel opgelost zal zijn.

Fijne zondag.

me
door meidam - Mar 11, 2012 om 11:43
150 Antwoorden / 120 Vragen

Goedemorgen,
Is een fluitje van een cent.
zoek "uitstel belastingaangifte" en je krijgt een scala van mogelijkheden voor wat betreft het jaar. keuze digitaal, telefonisch en schriftelijk, wordt altijd verleend tot 1 september, bovendien krijg je nog een schriftelijke bevestiging. Succes

boy
door boy - Mar 11, 2012 om 12:31
92 Antwoorden / 44 Vragen

Heb je de popup-blokkering uit- of ingeschakeld. Hij moet nl volgens mij op uitgeschakeld staan.

( zie Extra-pop-up blokkering)

Boy

edrick3
door edrick3 - Mar 11, 2012 om 12:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@meidam,

Andere antwoorden gelezen?

Met vr.gr.