ni
door niekduc Jan 7, 2014 om 20:03
Geldzaken & recht

Direct wonen oplichting en misleiding

Direct Wonen is een onproffessioneel en onbetrouwbaar bedrijf dat blijkt uit het volgende !!
Direct wonen de opdracht gegeven om huurders te zoeken voor mijn woonhuis! Direct wonen heeft 3 studenten aangedragen en het verhuurcontract verzorgt.
Echter dit was strijdig met de wet, immers er mogen geen 3 studenten in een woonhuis!! Daar moet een kamerverhuurvergunning voor worden afgegeven door de gemeente!! De gemeente den Haag heeft mij toen een dwangsom opgelegd van 25.000 euro omdat er een illegale situatie was. Aangezien de huurders huurbescherming genoten moest ik ze uitkopen voor 6000 euro. D.W. wijst ten onrechte elke aansprakelijkheid af terwijl ze het hadden kunnen en moeten weten. Zeer onsympathiek om de verhuurder te laten zitten met de schade en ook erg onprofessioneel!!!
Zo werkt Direct wonen !!!! Eerst hun zakken vullen en dan de verantwoordelijkheid niet nemen voor de consequenties van hun eigen advies!!

964 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 7, 2014 om 21:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wilt u hierover discussiëren?

zoekster
door zoekster - Jan 7, 2014 om 22:13
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Heeft u geen rechtsbijstand oid? Ik denk dat u DW kunt aanklagen wegens het leveren van een wanprestatie. Professionals, zoals zij claimen te zijn, zouden u beter hebben moeten informeren en bovendien van de huurregels bij koopwoningen op de hoogte moeten zijn.

ni
door niekduc - Jan 7, 2014 om 22:54
4 Antwoorden / 2 Vragen

heb wel een rechtbijstandverzekering , echter ene uitsluiting t.a.v verhuur.
en inderdaad ik wil een discussie losmaken
wat anderen hiervan vinden
hun eventuele ervaringen
en een waarschuwende kreet laten horen met preventieve werking
en tenslotte medestrijders zoeken

zoekster
door zoekster - Jan 7, 2014 om 22:59
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Misschien een jurist inschakelen tegen een redelijke prijs? Bij de kantonrechter heeft u geen advocaat nodig. Die discussie, tja, als hier nu allemaal mensen zaten die van DW gebruik maakten, maar dat geloof ik eerlijk gezegd niet.
U bent wel behoorlijk gedupeerd door die grapperij van DW, dat wil ik u nageven.

probeert u dit forum nog eens, maar dan niet voor een discussie, maar voor uw rechten. Vraag stellen is gratis.
klik HIER
Mocht u een jurist inschakelen informeer dan altijd van te voren naar de prijs.

hutch
door hutch - Jan 8, 2014 om 11:19
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Als ik de klachten lees over dit 'bedrijf', kan ik niet anders stellen dat het hier om een malafide, zakkenvullend 'bedrijf' gaat.

En inderdaad: 'erg onprofessioneel' en 'Eerst hun zakken vullen en dan de verantwoordelijkheid niet nemen voor de consequenties van hun eigen advies.'

Om dergelijke malafide 'bedrijven', die zich crimineel opstellen (uw woordgebruik: onsympathiek is nog veel te mooi voor dit 'bedrijf'), hier een reactie te vragen, heeft totaal geen zin. Dat durven zij toch niet te doen. Veruit de meeste malafide 'bedrijven' zullen nooit reageren op forums.

Maar het gaat bij u om €6000,--.
Dat bedrag lijkt mij het wel waard om een advocaat in te schakelen?

Op zoveel mogelijk forums uw verhaal doen en blijven waarschuwen voor dit crimineel gedrag van dit malafide 'bedrijf'. Hopelijk wordt er dan eerst gezocht op internet naar de 'handel en wandel' van dit 'bedrijf', alvorens men met die malafide club in zee gaat.

ni
door niekduc - Jan 8, 2014 om 11:22
4 Antwoorden / 2 Vragen

dank voor vriendelijke reactie en medeleven
ik denk dat er vele mede gedupeerden zullen zijn want er zijn tientallen transacties per week door deze malafide grootste verhuurmakelaar .
verwijzend naar de site van tros radar , want daar zijn al 16 bladzijden volgeschreven.
Dus dit forum moet ook maar es gevoed worden.
trouwens elke jurist begint met 150 euro ex per uur.
mijn laatste advocaat schreef allen paar korte brieven . kosten 1000 euri

ni
door niekduc - Jan 8, 2014 om 11:23
4 Antwoorden / 2 Vragen

tevens dank voor verwijzing naar rechtswinkel