Dream photografer misleiding? of Groupon?
Ik heb via groupon een foto shoot gekocht bij Dream photographer in Utrecht.
Toen ik de bon aankocht stond er duidelijk in de beschrijving dat de bon in de maand augustus kon worden verzilverd.
Groupon verstrekte een verkeerd telefoonnummer , zodat we niet in contact konden komen met dream Photographer. Groupon zelf was telefonisch niet bereikbaar. Beide bedrijven reageerden niet op mail. Wij konden dus niet binnen de door hun gestelde termijn van 7 dagen in contact met hen komen. Na het termijn reageerden beide bedrijven opeens wel. De fotoshoot kon niet in de maand augustus plaatsvinden. Dus konden wij de bon niet verzilveren. In de andere maanden konden wij niet door ziekenhuis opname en school.
Van wie moeten wij het geldbedrag terugvorderen?
Zijn er meer mensen met deze ervaring?
Beste Grouponner,
Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Op deze website kunnen wij klachten echter niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Graag wil ik je daarom doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Je kunt contact met ons opnemen via info@groupon.nl of telefonisch op 020 435 0369.
Met vriendelijke groet,
Sabine - Groupon
Ik heb net eindelijk groupon aan de telefoon gehad.
Ze heeft mij verteld dat ik binnen 2 dagen een mail krijg waarin staat dat het volledige geldbedrag word teruggestort.
En daarna zal het binnen 10 dagen worden gestort en op mijn rekening verschijnen.
Ik ben benieuwd.
Zou deze belofte wel uitkomen?????
Inmiddels zijn we al weer een paar weken verder. Mijn bankrekening is niet zoals beloofd aangevuld.
Groupon komt weer zijn beloftes niet na.
Wat is dat toch met deze organisatie. Zouden ze niet in de gaten hebben dat hun voortbestaan afkankelijk is van afnemers. En dat ze die afnemers dan ook goed moeten behandelen?
Beste Grouponner,
Dat is inderdaad niet de bedoeling. We willen uw probleem graag oplossen. Om dit te kunnen doen hebben we meer informatie nodig. Vanwege de privacy van deze gegevens, zoals uw e-mailadres en naam, willen we u vragen contact op te nemen met onze klantenservice via support@groupon.nl. Vermeld alstublieft in de onderwerpregel 't.a.v. Floortje'. Uw bericht wordt zo snel mogelijk door onze medewerkers behandeld.
Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Groupon Customer Support
Weer gebeld met groupon.
En weer gaan ze het uitzoeken.
Weer verteld dat ze dat al vaker hebben beloofd maar dat na al dat uitzoeken er niets veranderd is.
Weer verteld dat ze al een mailtje hebben gestuurd met de belofte dat ze het geld gaan terugboeken.
Weer verteld dat het geld nog niet op mijn rekening staat.
Weer te horen gekregen dat ze het nu gaan terugstorten.
Het is nu een paar dagen later
En raad eens.....
Het geld staat eindelijk weer op mijn rekening.
Dag Grouponner,
Bedankt voor uw bericht. Goed om te horen dat het nu echt is opgelost! Excuus dat het zo lang geduurd heeft.
Prettige dag vandaag!
Met vriendelijke groet,
Floortje - Groupon
Hallo,
Wij hebben ook een slechte ervaring bij deze fotograaf. Wij hadden er ook meer van verwacht dan gekregen.
Bij binnenkomst (wij waren te vroeg) mochten we even wachten en kregen we water of thee aangeboden. Opeens kwamen er 2 mensen binnen de voor ons de fotoshoot hadden gehad om foto's te bekijken, wij konden gewoon mee kijken, geen afgeschermde ruimte oid. Ruim een half uur gewacht, ruim een kwartier nada twij de afspraak hadden mochten we op de foto. Eerst samen 6 foto's en toen apart, omkleden maar riep hij. Dus wij ons zelf uitgekozen kleding uit de tas en achter een kamerschermpje omkleden terwijl die mannen langsliepen :s
Nog hooguit 10 foto's van ons samen en we zijn klaar roept hij. 20 mimuten duurt het om de foto's te bewerken dus of we even willen wachten. We kregen bij de aanbieding 10 foto's op dvd ,aar ja dan kan je er alleen naar kijken zei hij dus als we ze op cd wilde kost het normaal €30 per foto maar vandaag kregen wij 10 foto's voor €50. Ik vroeg of dat er 12 konden worden en dat kon ook, opeens konden het er zelfs 15 foto's worden maar ik moest wel gelijk afrekenen. Ik deed dit contant en opeens kon het ook wel 20 foto's voor die €50.
Na 20 minuten wachten konden we 21 foto's bekijken, we konden niet kiezen, ook al vonden we de helft niet mooi. Dit gaf ik aan en kreeg gelijk een antwoord ' je kan zo die €50 terug krijgen en dan geen foto's, ook goed! Maar je kan natuurlijk niet altijd mooi oo de foto staan zei hij nog na. Besloten om de cd-rom toch maar te doen want we hadden een foto aan onze ouders beloofd. Ik gaf nog aan da er een shoot van 1,5 uur beloofd werd terwijl we nu binnen een uur buiten stonden inclusief shoot en het uitzoeken van de foto's (20min) gaf hij aan dat de 1,5 uur inclusief uitzoeken is. Toch waren we binnen een uur buiten en daar had hij niks op te zeggen!!
Na thuis komst gaan googlen En toen kwam ik op deze site terecht en dan zie ik 2 reacties van de mensen van Dream Media Fotografie dat het niet aan hun licht maar aan groupon. Daar ben ik het nie mee eens want:
1 hun zijn toch j zee gegaan met groupon
2 hun weten toch de voorwaarden die groupon verkoopt en dat moeten ze dan naleven (champagne, visagist en styling advies?!)
3 hun kunnen toch mee foto's maken dan 20 en zorgen da de klanten kunnen kiezen uit meerdere foto's
Echt waardeloos en zonde van de €100 die we kwijt zijn voor de paar foto's die niet naar onze zin zijn!!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Verkeerde Lounge bank geleverd
Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer