sj
door sjvhese Apr 6, 2004 om 20:00
Geldzaken & recht

Energie en Kabelprijzen

Mijn energie en kabeltv aanbieder Delta gaat de energie en kabeltv (+ €4,- p/m) prijzen weer verhogen.
Is dat geoorloofd
Ook gaat zij de overeengekomen korting op automatische afschrijving inhouden. Mag dat zomaar?

812 5 Rapporteer

tetter
door tetter - Apr 16, 2004 om 13:11
174 Antwoorden / 14 Vragen

Het staat elk (commercieel) bedrijf vrij om hun tarieven te verhogen. De doelstelling van een bedrijf is namelijk om winst te maken. U staat daarintegen vrij om de kabel (en binnenkort ook energie) op te zeggen en kiezen voor alternatieven.

ko
door koalabear - Mar 2, 2012 om 13:45
6 Antwoorden / 0 Vragen

Heel mooi. Goede integratie van alle diensten!

freya
door freya - Mar 2, 2012 om 14:39
10999 Antwoorden / 1 Vragen

"Heel mooi. Goede integratie van alle diensten!"

Tot al je gegevens een keer op straat liggen.......
Eens kijken of je het dan nog steeds 'heel mooi' vindt....

Freya

ko
door koalabear - Mar 2, 2012 om 14:42
6 Antwoorden / 0 Vragen

Bronnen?

Daar ben ik niet zo bang voor. Ik vertrouw Google meer dan welk bedrijf dan ook. Er worden geen persoonsgegevens verkocht, alleen gebruikt voor beter passende advertenties.

az
door azalia44 - Mar 3, 2012 om 00:19
1 Antwoorden / 0 Vragen

"Passende advertenties" tonen is al inbreuk op het persoonlijke surfgedrag.
Gebruik maken van persoonlijke gegevens:
- harde (feitelijke) of
- zachte (bv surfgedrag),
voor andere doeleinden dan enkel de registratie gaat echt te ver.
Vergeet niet dat Google enkel nog meer geld wil verdienen.
En wat heb jij eraan, koalabeer? Denk je echt dat je nu alles op een bordje krijgt? Ik denk het wel, als je maar betaalt (of klikt)
Gelukkig zijn er meer zoekmachines,Yahoo
Of zo