ri
door riekie jansen Sep 13, 2016 om 01:07
Geldzaken & recht

Er is 79,- euro afgeschreven van pay pro

wij weten van niks en er is zomaar uit het niet geld van mijn vriend zijn rekening afgeschreven het gaat overjicht stoppen methode nou  hij weet daar  niks van en hij bestel en doet nooit wat op zijn computer iets kopen en al zoiets niet heel vreemd maar hij kon het wel terug boeken maar hij had voor twee weken terug ook die post nl geopend maar verder niks meegedaan gelijk verwijderd en kon het later ook niet meer terug vinden na die verwijdering vraag me af of dit een is kenmerknummer staat erbij en referentie staat er bij alles is vreemd en meschien is het vaker gebeurd meschien iemand ook meegemaakt hoor het graag mvd riekie

2047 9 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Sep 13, 2016 om 06:51
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Laat via de bank ook hun rekeningnummer blokkeren voor eventuele volgende afschrijvingen.

Gerry1969
door Gerry1969 Sep 13, 2016 om 13:21
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@Diumenge.  We zien hier vaker voorbij komen dat TS niets heeft gedaan of aangeklikt maar achteraf blijkt het net even anders te zijn.
Storneren kan dus een heel dure actie worden.
Diewilik

diumenge
door diumenge Sep 13, 2016 om 14:44
11969 Antwoorden / 15 Vragen

@Diewilik, dat klopt. Echter, het storneren heeft al plaats gevonden...

ri
door riekie jansen Sep 13, 2016 om 21:18
Antwoorden / 1 Vragen

wat is dat ,als vragen mag

diumenge
door diumenge Sep 13, 2016 om 21:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Storneren is het laten terugboeken van een automatische afschrijving.

ri
door riekie jansen Sep 13, 2016 om 21:32
Antwoorden / 1 Vragen

ja dat hebben we gedaan maar ik haal het er maar van af.er zijn mensen.die dit niet kunnen lezen bedankt groetjes

newmikey
door newmikey - Sep 13, 2016 om 08:21
830 Antwoorden / 0 Vragen

Hoofdletters, punten en komma's ook verdwenen? Zo is er geen touw aan vast te knopen...

ri
door riekie jansen Sep 13, 2016 om 21:18
Antwoorden / 1 Vragen

dan ben je echt dom

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 13, 2016 om 11:23
16959 Antwoorden / 202 Vragen

Hoe komt de incasseerder aan email adres en bankrekeningnummer?
Vraag om bewijs bij de leverancier.
Het kan een 'grap' van iemand anders zijn.

he
door hennyhenny - Sep 13, 2016 om 13:29
12 Antwoorden / Vragen

[Edit internetredactie: Houd het netjes en respectvol tegenover elkaar]

wi
door wilhelmina59 Sep 13, 2016 om 13:36
552 Antwoorden / 0 Vragen

Interpunctie ???los daarvan is hier  geen touw aan vast te knopen. Graag de vraag luid en duidelijk en met....juist
.

diumenge
door diumenge Sep 13, 2016 om 14:56
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Maar je steekt er wel tijd in om even je gevoelde superioriteit kenbaar te maken?

di
door digioma - Sep 13, 2016 om 15:30
646 Antwoorden / 29 Vragen

Heeft iemand eindelijk de moed gevonden om een vraag stellen op dit forum wordt ze weer afgebrand door de "hoogopgeleide betweters".
Niet iedereen heeft de kans gehad verder te kunnen leren en sommige mensen zijn wat onhandig met zowel toetsenbord als taal. Wie weet hoe lang ze heeft zitten zoeken om de juiste letters te kunnen vinden.
De term "opgerot" is kennelijk de gebruikelijke taal bij VVD-aanhangers geworden... hoe sneu.

Riekie ik kan je niet helpen, maar succes en trek je niets aan van de mensen die zo reageren.

ri
door riekie jansen Sep 13, 2016 om 21:17
Antwoorden / 1 Vragen

oh nee ,sorry heb ook maar paar klassen gehad ik moest vroeg werken en daar heb ik meer van geleerd als al die ...,,,???? en weet ik veel wat maar bedankt ik kijk even verden hahaaa

ha
door halex - Sep 13, 2016 om 18:13
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Beste redactie,
Als u mijn reactie op deze onsamenhangende vraag verwijdert, dan moet u ook de vraag zelf verwijderen. Deze vraag is niet serieus, maar iemand die aan 't trollen is op dit forum.
Ofwel, laat mij daarop op gelijke wijze reageren, of verwijder het hele topic.

ri
door riekie jansen Sep 13, 2016 om 21:23
Antwoorden / 1 Vragen

sorry jij verbeeld je nog al wat.ik heb die vraag.maar ik verwacht dat ik netjes antwoord krijg, je heb echt van die stumpers erbij zitten .entrol dat zal je moeder wel zijn strontkop maar haal zelf mijn bericht wel weg???????>>>>>>{{{++<<<<>>,,,..........

ha
door halex Sep 13, 2016 om 21:28
1374 Antwoorden / 4 Vragen

't Is wel goed met je. Ga maar even eerst snel zoeken op google wat 'trol' betekent op een forum.

diumenge
door diumenge - Sep 13, 2016 om 18:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Helemaal geen trol, gewoon iemand die het Nederlands wat minder goed beheerst. Volkomen terechte ingreep van de redactie dus.

ha
door halex Sep 13, 2016 om 21:26
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Vraagstellers die het Nederlands niet zo goed beheersen, schrijven niet zo onsamenhangend. Grammaticaal schort er dan wat aan, maar met goede wil begrijp je ze wel. Dat geldt niet voor deze vraag. Wat heeft de afschrijving voor een middel tegen jicht te maken met iets van die verwijderde postnl?

diumenge
door diumenge Sep 13, 2016 om 21:30
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Er is 79 euro afgeschreven voor een of ander middel tegen jicht. Twee weken eerder was een phising mail ontvangen die zogenaamd van PostNL kwam. Die mail is geopend en daarna verwijderd. - Zo moelijk is het niet. - Of de zogenaamde PostNL wat met de afschrijving te maken heeft valt overigens te betwijfelen, maar mensen gaan nu eenmaal zoeken naar mogelijke oorzaken van zaken die niet kloppen.

wi
door wilhelmina59 Sep 13, 2016 om 21:39
552 Antwoorden / 0 Vragen

Heb er eigenlijk geen zin in maar denk dat er malware op staat.
En vliegen vang je met stroop niet met azijn.

Ma
door Mat Matheij - Sep 13, 2016 om 21:33
986 Antwoorden / 3 Vragen

Zoals u zelf stelt is er onterecht een bedrag afgeschreven van  de rekening van uw vriend. Dat heeft uw vriend terecht gestorneerd. daarnaast adviseer ik uw vriend het bedrijf te doen blokkeren voor verdere afschrijvingen. Hiervoor te informeren bij zijn bank.