an
door anitapeters Mar 18, 2018 om 10:26
Geldzaken & recht

Ervaring ontruimingsspecialist delft

In verband met mijn scheiding moest ik mijn huis in 1 week ontruimen en ik heb de ontruimingsspecialist ingeschakeld. Deze werkt samen met een kringloop en de waarde van de spullen zouden afgetrokken worden van de prijs.Aangezien ik er nog veel waardevolle spullen had staan dacht ik hiermee goed weg te komen. De prijs werd 1400 euro en op woensdag toen ze begonnen waren moest hij meteen contant geld. toen ik dat niet gaf werd mij dat nog 2 x gevraagd. een dag later moest hij terug komen, want er stond nog erg veel. ik was zelf niet aanwezig, maar kwam later en toen bleek dat er spullen achter een schuur waren gezet, in een schuur waren gezet en ook gewoon boven op zolder. nadat hij weer om geld had gevraagd heb ik gezegd dat ik het over ging maken en dat ik daarvoor een factuur nodig had. Deze was er binnen twee minuten via mail. De man kwam terug voor de laatste dingen weg te halen en was erg rustig. vroeg meteen weer om geld over te maken. Ik gaf aan dat ik dat op vrijdag zou doen. op de dag van de sleuteloverdracht stond de container met troep nog bij het huis. (deze zou woensdag avond al opgehaald worden) De makelaar was hier ontevreden over en ik heb zelf het bedrijf van de container nog moeten bellen.  deze middag heeft deze man 4x ingesproken op mijn telefoon en zeurde over het geld. Ik had deze opdracht al doorgegeven en was zelf aan het werk. Mijn advocaat eiste echter een factuur nr en bedrijfscode. dus er moest een nieuwe factuur komen. Deze factuur werd ineens 1500,- en meneer wist niets van een vergoeding van de spullen. zijn nu nog bezig met deze zaak. website klopt niet. kringloop ook niet.

1608 8 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Mar 18, 2018 om 10:28
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Oké, weten we dat ook weer.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 18, 2018 om 10:30
16885 Antwoorden / 202 Vragen

U geeft aan een advocaat te hebben ingeschakeld en dat betekent dus afwachten. Hoe dan ook zal het ingebreke stellen van niet nakomen van de afspraak aan de orde zijn.

tijger1
door tijger1 - Mar 18, 2018 om 10:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dus slechte afspraken gemaakt en de eerste de beste knoeier ingeschakeld. Dan krijg je dat en dan nog zelf niet aanwezig zijn bij die werkzaamheden, bevordert een correcte afwerking niet.

jayrayskull
door jayrayskull - Mar 18, 2018 om 11:33
48 Antwoorden / Vragen

Oké. Erg lang verhaal, maar wat is precies uw vraag?

ma
door maarten heest Mar 26, 2018 om 12:36
463 Antwoorden / 0 Vragen

Het is een wilde gok, maar ik denk dat @ANITAPETERS op tips zit te wachten.

Topantwoord

hutch
door hutch - Mar 18, 2018 om 11:43
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Er vanuit gaande dat uw verhaal klopt, lijkt het mij dat u hier met een malafide 'bedrijfje' te maken heeft, dat hoogstwaarschijnlijk ook nog eens belasting wil ontduiken.

In uw geval zou ik in ieder geval ook de * FIOD * waarschuwen omtrent dit geheel. De FIOD kan eventueel een (verder) onderzoek doen naar de werkwijze van dit malafide clubje.

U kunt het verder (buiten de FIOD te waarschuwen) beter aan uw advocaat overlaten. Mocht u toch benaderd worden door dat 'bedrijfje', neem dan zoveel mogelijk gesprekken op.

In ieder geval een les voor een volgende keer. Altijd afspraken, met wie of wat dan ook, op papier laten zetten.

Succes verder.

Topantwoord

hansje klein
door hansje klein - Mar 18, 2018 om 12:00
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Mogelijk ... misbruik van uw (nopende) situatie gemaakt?

Er zijn inmiddels ontruimingsspecialisten met Keurmerk ...

Waarschijnlijk helemaal overbodig of deze 'amateur' het  > erkende Keurmerk < voert. Over mogelijke verrekeningen staat niets op de website. Heeft zijn op de website uitdrukkelijk genoemde partnerbedrijf uit den Haag (woningsontruimingdenhaag.nl) enige invloed gehad, of is dit een 'wassen neus'?

U kunt > HIER <  (partnerbedrijf) over uw slechte ervaringen berichten. U kunt uiteindelijk ook uw advocaat dit varkentje laten wassen.

ma
door manwijf Mar 26, 2018 om 09:52
574 Antwoorden / 1 Vragen

"uw (nopende) situatie"
Of nijpend natuurlijk...

an
door anitapeters - Mar 26, 2018 om 09:11
1 Antwoorden / 1 Vragen

Verloop van dit verhaal: Navraag gedaan bij KVK en het blijkt wel een eenmans bedrijf te zijn met 3 zaken, waaronder 2 kringlopen.
Na vele dreigende telefoontjes heb ik toch 1400,- euro overgemaakt.
Ik heb geen geld teruggekregen voor alle goede goederen (knex, playmobiel, antieke vazen, antiek servies, nieuwe nog in verpakking zittende spellen, nieuw kinderspeelgoed, etc.....
Ze hebben dit wel op de site staan en ze adverteren hier ook mee.
Zelfs na de betaling heeft deze meneer van Stight mij nog meerdere keren gebeld voor geld.

Ik wil bij deze waarschuwen voor deze vreemde praktijken van dit bedrijf.

marita5
door marita5 Mar 26, 2018 om 09:48
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@anitapeters , bij Kvk staat 1 kringloop , deze domeinnaam staat te koop .

tijger1
door tijger1 - Mar 26, 2018 om 09:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar waarom betaalt u nu, terwijl u een advocaat ingeschakeld hebt?