si
door sievie Sep 6, 2006 om 13:39
Geldzaken & recht

Ervaringen postbank site internet

Ik vroeg mij af of ik de enige ben die problemen heeft met het inladen van actieformulieren/klachtenformulieren bij de postbank.nl.

Het duurt onzettend lang als er al iets gebeurd en vaak komt het formulier niet aan.

De laatste tijd ook vaak storingen etc.

Advies was alle virusscanners uitzetten maar ook dat helpt niet heb snelle internetverbinding en dito computer dus dat zou het probleem volgens mij niet kunnen veroorzaken.

289 2 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 6, 2006 om 13:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Sievie

Ik doe mijn bankzaken ook via Mij Postbank en ik ben heel tevreden. De pagina's laden snel en van storingen heb ik geen last. Af en toe ligt de site er even uit, maar dat is dan meestal 's nachts. Kortom: ik ben een tevreden gebruiker

ve
door verwijderd - Sep 6, 2006 om 14:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Welke provider heb je, misschien ligt het aan je provider.
Hoe gaat het met andere sites buiten het netwerk van je provider, laden die wel snel?