sunset_1
door sunset_1 Jul 24, 2007 om 20:36
Geldzaken & recht

Euro Lotto Service

Is iemand bekend met bovengenoemd bedrijf? Ik ben door hen telefonisch benaderd voor deelname in de EuroMillions-loterij, maar kan op internet helemaal niks over hen terug vinden. Zijn deze vrolijke vrienden te vertrouwen of beter de boot afhouden?

9271 18 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 24, 2007 om 20:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

voorzichtigheid is altijd geboden bij dit soort instanties.
Valt zo wie zo niet onder de Nederlandse consumenten wetgeving.

ve
door verwijderd - Jul 24, 2007 om 20:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

kijk eens op de volgende link

http://www.abonnementenopzeggen.nl/paginas/categorieen/loterijen/Euro_Lottery_Services/

Daar staan wat meningen en die liegen er niet over lijkt mij

niet aan deelnemen is mijn advies

Als het al bij abonnementopzeggen staat is het meestal geen zuivere koffie lijkt mij

labswans

ve
door verwijderd - Jul 24, 2007 om 20:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een beetje vreemd maar misschien heb ik niet de goede.

www.eurolotto.com

In de broncode staat nagenoeg niets, maar je krijgt wel een cookie.

Hoe noem je dit: Komisch?

Doe nu nog maar even niets lijkt mij en blijf het in de gaten houden, groet,
Uncle Willy

ve
door verwijderd - Jul 24, 2007 om 22:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Labswans,

Jouw informatie gaat over Euro Lottery Services, niet Euro Lotto Services. Ben bang dat het 2 verschillende bedrijven zijn. Over Euro Lotto Services (en onderliggend Art Collect) kan ik niks vinden...

ve
door verwijderd - Jul 25, 2007 om 16:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb bij het goede eind. Maar als u van uw geld afwilt ga uw gang maar. Of sort het maar op mijn rekening , dan gebeurd er iets spannends mee.

labswans

ve
door verwijderd - Jul 30, 2007 om 15:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een kleine update:

Nadat ik in het telfoontje had aangegeven wellicht  geinteresserd te zijn, werd aangegeven dat er een 2e keer gebeld zou worden om eea. te bevestigen. Dit telefoontje heeft nooit plaatsgevonden.

Wél lag er een week geleden een brief in de bus met een briefhoofd van ELS: Euro-Lotto-Service, met bevestiging van deelname. Verstuurd vanuit Dornbirn (Oostenrijk?), met een buitenlands contact telefoon-/faxnummer. Op een email aan het vermelde email-adres krijg ik geen reactie.

Vandaag is er het maandbedrag geincasseerd, terwijl ik niets bevestigd heb omdat het 2e gesprek nooit heeft plaatsgevonden! Dit bedrag dus direct laten storneren, althans de aanvraag gedaan via de postbank. Ben benieuwd. Sta nu in de wacht bij het klantenservice nummer dat ik van de dame van het eerste gesprek gekregen heb (0172245419 'welkom bij de loterij-service). Ben benieuwd of er uberhaupt wordt opgenomen. Iemand nog spannende ideeen?

ve
door verwijderd - Jul 30, 2007 om 16:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoe komen ze aan jou bank gegevens?

ve
door verwijderd - Jul 30, 2007 om 16:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is mij nog niet helemaal duidelijk, andere bestanden? In ieder geval, inmiddels contact gehad met het servicenummer. Inderdaad, er had een 2e gesprek moeten zijn voordat er sowieso iets gedaan had mogen worden. Deze dame raadde mij aan het bedrag te storneren, wat ik dus al gedaan had. Voor de opzegging echter moet ik contact zoeken met het bedrijf in Oostenrijk. Aangezien die niet op email lijken te reageren zal ik morgen van mijn werk uit eens een fax daaraan wagen. Wordt vervolgd...

ve
door verwijderd - Jul 30, 2007 om 18:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

De loterij op zich lijkt mij wel betrouwbaar, maar de wijze waarop 'klanten' (patiënten) worden binnen gehaald, is gewoon a-sociaal! En dan ook nog afwimpelen: "Voor de opzegging echter moet ik contact zoeken met het bedrijf in Oostenrijk."

"Opzeggen kan alleen door een briefje te sturen met daarop uw handtekening en klantnummer aan Euro Lottery Services,
p/a Postbus 435, 1940 AK Beverwijk. En wel 1 maand voor de afloop van de lopende periode
."

Hier dat postadres van dat bedrijf (www.els-lotto.com):

Euro Lottery Services
Postbus 435,
1940 AK Beverwijk.

Stuur desnoods ...tig brieven daarheen, uiteraard ongefrankeerd!!!Dan kan het (ook) nog via:

www.abonnementenopzeggen.nl - Euro_Lottery_Services

Maar..... eigenlijk hoef je helemaal niet op te zeggen, want je bent helemaal geen overeenkomst aan gegaan.

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Jul 31, 2007 om 12:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Eind goed al goed, vandaag een engelstalige email terug gehad van Art-Collect.at . Mijn deelname is bij deze stopgezet. Blijkbaar toch een bedrijf met enigszins goede service.

ve
door verwijderd - Jul 31, 2007 om 12:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Sunset,

het volgende heb ik gevonden:

"Aan de Euro Millions-loterij doen negen Europese landen mee. Hoewel Nederland daar niet bij zit, zijn er Nederlanders die via één van de buurlanden een gooi doen naar de miljoenen."

Verder nog een site die een gelijke naam heeft (in Nederland):

www.eurolottoservice.com

Deze laatste site staat op naam van een bedrijf in Almere. Er is ook nog een gelijksoortige site in Duitsland. Zeer wel mogelijk betreft het hier een betrouwbare loterij, echter persoonlijk (...) zou ik zowiezo niet meedoen, indien mij telefonisch voor zoiets benaderd.

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Feb 20, 2008 om 15:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een mail van E.L.S. ontvangen dat ik dagwinnaar ben en een prijs heb gewonnen van 4000 euro. Door m'n prijs op te vragen moest ik mijn peroonlijke winnummer activeren. Daar ik met verschillende loterijen meespeel, waarvan ik dacht ook met deze, heb ik dat gedaan. Nu heeft m'n vrouw exact dezelfde mail ontvangen, natuurlijk met een ander winnummer. Daar ik niet geloof in zoveel geluk op één dag heb ik nu m'n vraagtekens. Hier staan de spelregels : http://www.playels.com/?c=39 Iemand enig idee?

ve
door verwijderd - Feb 20, 2008 om 16:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, idee: NEP.

Wees slim, spaar het geld dat je in loterijen stopt op een goede spaarrekening. Na verloop van tijd heb je met ZEKERHEID een hoofdprijs en nooit een niet!

Hardware ERror MAN.

ve
door verwijderd - Sep 17, 2009 om 19:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

ook wij hebben laatst zo'n vreemd telefoontje gehad! ze zouden papieren thuis sturen, die na getekend terug sturen onze deelname zou bevestigen! het bedrijf zou in luxemburg zitten!

nooit geen papieren gehad en nooit geen verdere gegevens doorgegeven zoals rekeningnr! maar vandaag zag ik op mijn rekening dat er 2 dagen geleden het bedrag van 49,95 afgeschreven was door euromillions!

ik heb meteen dit bedrag terug laten boeken en ben daarna gaan zoeken op internet! er is een site van euromillion en via contact kon ik een email sturen! het antwoord dat ik kreeg is dat zij nooit mensen bellen! dit gaat via verkoop bij lotto/tot zaken een via internet op hun eigen site waarop je je dan kan aanmelden! ook zij gaven aan het bedrag terug te laten vorderen! ik had ook mijn telefoonnummer achtergelaten en heel netjes belde de man ook nog even op! met de mededeling het bedrag terug te lsten vorderen omdat het niet zijn bedrijf was! hij heeft meerdere klachten gekregen en toen wij zeiden dat het een bedrijf uit luxemburg was antwoorde hij met dat hij daar al heel veel vaker van had gehoord! euromillion belt je nooit op en haalt geen geld van je rekening maar er staat wel euromillion bij de afboeking!

hoe komen ze aan je nummer van de bank en aan je andere gegevens?

ve
door verwijderd - Sep 17, 2009 om 21:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Samejoy,

"hoe komen ze aan je nummer van de bank en aan je andere gegevens?"

Dat komt omdat vele mensen zeer naief zijn en allerlei persoonlijke gegevens op internet zetten, dan wel telefonisch doorgeven. Dit is niet persoonlijk bedoeld, maar u kent, vermoed ik, dat spotje op de tv wel, wat over dit soort naiviteit gaat.

O.a. ik waarschuw zo vaak op deze site, om NOOIT persoonlijke gegevens op internet te zetten, dan wel telefonisch door te geven. Kijk ook uit voor allerlei colporteurs die bij u aan de deur komen en op straat iedereen lastig vallen.

Wees ALTIJD zeer voorzichtig met uw gegevens!!!! Ik kan hierover nog wel langer doorgaan. Voorbeeld: iemand vraagt een offerte aan bij een bedrijf en dat bedrijf wil een handtekening op die offerte, zogenaamd voor ontvangst: vergeet het maar, zodra u tekent, is het geen offerte meer, maar zit u er aan vast..... enz..... enz.....

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Nov 17, 2011 om 17:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik ben 17 jaar en ze hebben mij ook geinformeerd. Nu sturen ze een brief naar me toe met een bevestiging, dus hoef ik nog niks te betalen. heeft iemand hiermee al iets gehad? Of heeft ook iemand de bevestiging geannuleerd en dat het ook echt geannuleerd was? want dat is mij nog niet echt duidelijk.

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen!

Gerard

ve
door verwijderd - Jan 5, 2012 om 17:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

bossie,

Ik heb dus precies het zelfde. In eerste instantie had ik er geen behoefte aan, maar die man heeft mij overgehaald. Nadat ik wat op internet ben gaan surfen heb ik hier flinke spijt van. Maar Bossie, als je een bevestiging krijgt neem je dus wel deel. Je kunt het opzeggen, maar dat is juist het probleem dat duurt en duurt maar heb ik begrepen. Ik wil er ook zo snel mogelijk vanaf.

Heeft misschien iemand hier verstand van?

ve
door verwijderd - Jan 5, 2012 om 18:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als iemand iets per telefoon iets aanbied nooit reageren AUB....

Naast moeilijk te controleren is het alleen maar de winst van de verkopers die telde, ze beloven vaak alles wat niet waar is, alleen maar voor hun winst.

Verder is hoe meer mensen weigeren des te eerder ze stoppen met deze opdringerige verkoop.
Ik kreeg een leuke aanbieding van een krant die ik graag wilde...
Maar ik weigerde omdat ze deze methode toepassen.

Door nooit iets per telefoon te kopen word deze methode onrendabel en dat is helaas de enige manier om dit te stoppen.
Stop de telefoon terreur en koop zelfs iets wat je graag wilde niet op deze manier!