ar
door aromaat Jul 17, 2015 om 14:01
Geldzaken & recht

Facebook

Hoe komt het dat als ik via deze site een artikel verder willen lezen over pincodes, kom ik gelijk op mijn facebook pagina ik vind dit heel vervelend en mag dat zo maar?

1593 9 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jul 17, 2015 om 14:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo aromaat,

Niet op iets verkeerds geklikt?
Zou normaal gesproken niet moeten kunnen.
Scan eens met AdwCleaner.

Met vr.gr.

ar
door aromaat - Jul 17, 2015 om 14:37
14 Antwoorden / 13 Vragen

Nee hoor, ik krijg dus de mail van Kassa binnen en daar heb ik dus op geklikt lees meer! Verder nergens anders op blijf het dus heel vreemd vinden.

jantje7
door jantje7 - Jul 17, 2015 om 14:54
1459 Antwoorden / 23 Vragen

U komt inderdaad op een Facebook pagina terecht, maar indien u niet bent ingelogd op facebook krijgt u een leeg account van Facebook. Zo werkt het tenminste bij mij.

edrick3
door edrick3 - Jul 17, 2015 om 15:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=aromaat schreef op vrijdag 17 jul 2015, 14:37]Nee hoor, ik krijg dus de mail van Kassa binnen en daar heb ik dus op geklikt lees meer! Verder nergens anders op blijf het dus heel vreemd vinden.

Je bedoelt dus de nieuwsbrief.
Als je daar rechts onderaan op het bedoelde artikel klikt kom je inderdaad op een pagina van facebook terecht waar info over bedoeld onderwerp staat omdat Kassa dat daar blijkbaar op geplaatst heeft.
Er is dus niets met je compu aan de hand.
Kassa heeft gewoon een link in de nieuwsbrief geplaatst naar deze info.

Met vr.gr.

Cookies
door Cookies - Jul 17, 2015 om 15:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ook Kassa doet dus mee aan de FB hype.

door 1953 - Jul 17, 2015 om 17:02
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Tsja...daarom zit ik niet op Facebook noch Twitter e.d. Zich profileren wordt het ook wel genoemd.

akkerdistel
door akkerdistel - Jul 17, 2015 om 18:05
1790 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 17 jul 2015, 15:47]Ook Kassa doet dus mee aan de FB hype.
Heb je daar klachten over, dan kun je deze uiteraard het beste uiten via FB.

jo
door jorisw - Jul 17, 2015 om 18:37
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Prima toch om Facebook te gebruiken. Daar bereik je meer mensen dan via een eigen site. Het is niet voor niets dat veel bedrijven actief zijn op social media. Dan doen ze niet omdat het zo leuk is om geld te verbranden.

Cookies
door Cookies - Jul 17, 2015 om 19:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=akkerdistel schreef op vrijdag 17 jul 2015, 18:05][quote=carola.83 schreef op vrijdag 17 jul 2015, 15:47]Ook Kassa doet dus mee aan de FB hype.
Heb je daar klachten over, dan kun je deze uiteraard het beste uiten via FB.

LOL.