ri
door richard3838 Jun 13, 2009 om 14:35
Geldzaken & recht

Factuur Ziggo

Weet iemand hoe dit is op te lossen?


Op 15 mei 2009 stond er een installateur van Ziggo aan mijn deur met een doos waar het Alles In 1 Pakket in zat, echter heb ik dit nog nooit bij Ziggo aangevraagd. Na een mail naar de Afdeling Klantenservice van Ziggo is volgens hun gegevens dat ik rond 19 oktober 2008 het Alles In 1 Pakket aangevraagd.


Ik heb echter nog nooit dit pakket in huis gehad of aangesloten gehad, ik heb de monteur direct weer weggestuurd en ik heb ook nog nooit iets ondertekend hiervoor. Maar nu komt het gezeur.


Volgens Ziggo heb ik twee en een halve maand het Alles In 1 Pakket al vooruit betaald en kan ik het abbonement pas per 1 juli 2009 opzeggen. Ook heb ik drie rekeningen van Ziggo gehad met verschillende bedragen.


Op 15 mei 2009 kreeg ik een rekening van 118 euro. Te betalen binnen 10 dagen.


Op 2 juni 2009 kreeg ik een rekening van 119,72 euro. Te betalen binnen 10 dagen.


Op 10 juni 2009 kreeg ik een rekening van 60,57 euro. Te betalen binnen 10 dagen.


Volgens Ziggo ben ik hun abonnementskosten verschuldigd voor gesprekskosten voor telefonie vanaf oktober 2008, maar ik heb dit nog nooit in huis gehad en ook nog nooit aangevraagd bij Ziggo.


Indien ik dit bedrag terug wil hebben, geld dit als het annuleren van de bestelling. Als ik de bestelling wil annuleren dien ik tevens de decoder retour te zenden. Maar ik heb helemaal geen decoder van het Alles In 1 Pakket omdat ik de monteur die aan mijn deur stond weg gestuurd heb met het pakket en ook niets ondertekend heb.


Wat kan hier aan gedaan worden zodat ik van dit gezeur af ben?

522 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Ziggo Webcare
door Ziggo Webcare - Jul 14, 2009 om 10:13
78 Antwoorden / 0 Vragen
0

Graag  willen wij u helpen met uw problemen en onduidelijkheden omtrent uw abbonement. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam formulier’ uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam



Met vriendelijke groet,
Ziggo Webteam Alex


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ee
EefjeEerlijk - Oct 31, 2024 om 23:43
Geldzaken & recht

Retourtermijn bij C&A webshop minder dan 28 dagen

C&A adverteert op haar website met een retourtermijn van 28 dagen. Op zich prima, vergelijkbaar met het europese herroepingsrecht - je moet bij een online bestelling binnen 14 dagen na ontvangst schriftelijk melden dat je iets retourneert en hebt dan nog 14 dagen het product te retourneren. Bij elkaar 28 dagen.

C&A hanteert niet 14 dagen voor de herroeping + 14 dagen voor verze ... Lees meer

Jo
Joriend - Oct 31, 2024 om 20:26
Garantie & verzekeringen

Houtworm in TV meubel

Begin dit jaar via een officiële mango houten winkel een tv meubel gekocht van mango hout. Echter merkte ik op dat er elke keer "zaagsel" lag in de binnenkant van het meubel. Eerst niets achter gezocht maar nu ik ook gaatjes opmerkte ben ik er achter gekomen dat er houtworm in het meubel zit. Ik heb met het betreffende bedrijf contact gezocht hierover en zij kwamen met de volgende oplossing  - ... Lees meer

Ga
Gamba 1950 - Oct 30, 2024 om 20:07
Huishouden & energie
Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast

Afpo/Feroli WTW/CV Optifor 3.0 zorgt voor tochtoverlast

Ik woon in een appartement met een CV van Feroli dit gekoppeld is aan een WarmteTerugWin unit die de woning ventileert. Om precies 19.00 uur start het ventileren op niveau storm. Je voelt een koude luchtstroom. Dit stop om 23.00uur. De instalateur kan niets vinden. Maar die komt ook niet op het tijdstip dat het gebeurt. Volgens de instalateur zit er geen klok in de WTW en ook buiten de appartement ... Lees meer