em
door emmenontop Nov 1, 2004 om 14:35
Geldzaken & recht

Fotogravure

heb in mei j.l een foto gravure besteld  en heb hem in juni  op gehaald.


nu is het nov  en blijkt dat de gravure los laat enbij navraag bij een anderre juwelier blijkt dat het geen gravure is maar dat er een plaatje is opgeplakt .


ben nu naar de juwelier geweest waar ik hem had gekocht  maar die wilde er niets van weten zonder bon .


heb er toen ik thuis was nog is achter aangebeld en nu wilde ze er toch wat aan gaan doen  .


maar ik weet niet wat ik nu moet doen ?als ik de hanger afgeef heb ik geen bewijs meer  en wat als ze het zelfde nog maals doen ?


veel vertrouwen heb ik er niet meer in ?


voel me gewoon opgelicht.


emmenontop


 


 


 

647 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Nov 1, 2004 om 14:50
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

beste emmenontop,


Dit is een lastig dilemma, laten herstellen of niet, de garantie dat de juwelier er weer een plaatje op plakt heb je niet, alhoewel als ze de fout willen herstellen mag je ervan uit gaan dat ze het probleem oplossen,

wat betreft bewijs je kan natuurlijk een foto maken van de hanger (als het u gaat om zoals de hanger er nu uitziet incl plaatje) 
Als u de hanger weer aan de winkelier afgeeft kan u natuurlijk ook een bonnetje of bewijsje vragen dat u de hanger heeft ingeleverd en dat u een herstelde of nieuwe hanger ontvangt.


succes en groeten tuinfreak 

be
door bertvz - Nov 27, 2004 om 19:50
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

hoi emmenontop,


Ik zou graag van je willen weten of het een foto gravure is, dus op een gouden of zilveren plaat,  of......  is het een plaatje in een zilveren of gouden rand.


In het eerste geval zou ik vragen om een gravure, en dan niet in kleur!!! maar echt gegraveerd in de plaat.


 


Groet


Bert

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer