em
door emmenontop Nov 1, 2004 om 14:35
Geldzaken & recht

Fotogravure

heb in mei j.l een foto gravure besteld  en heb hem in juni  op gehaald.

nu is het nov  en blijkt dat de gravure los laat enbij navraag bij een anderre juwelier blijkt dat het geen gravure is maar dat er een plaatje is opgeplakt .

ben nu naar de juwelier geweest waar ik hem had gekocht  maar die wilde er niets van weten zonder bon .

heb er toen ik thuis was nog is achter aangebeld en nu wilde ze er toch wat aan gaan doen  .

maar ik weet niet wat ik nu moet doen ?als ik de hanger afgeef heb ik geen bewijs meer  en wat als ze het zelfde nog maals doen ?

veel vertrouwen heb ik er niet meer in ?

voel me gewoon opgelicht.

emmenontop

648 2 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Nov 1, 2004 om 14:50
763 Antwoorden / 1 Vragen

beste emmenontop,

Dit is een lastig dilemma, laten herstellen of niet, de garantie dat de juwelier er weer een plaatje op plakt heb je niet, alhoewel als ze de fout willen herstellen mag je ervan uit gaan dat ze het probleem oplossen,

wat betreft bewijs je kan natuurlijk een foto maken van de hanger (als het u gaat om zoals de hanger er nu uitziet incl plaatje)
Als u de hanger weer aan de winkelier afgeeft kan u natuurlijk ook een bonnetje of bewijsje vragen dat u de hanger heeft ingeleverd en dat u een herstelde of nieuwe hanger ontvangt.

succes en groeten tuinfreak

be
door bertvz - Nov 27, 2004 om 19:50
2 Antwoorden / 0 Vragen

hoi emmenontop,

Ik zou graag van je willen weten of het een foto gravure is, dus op een gouden of zilveren plaat,  of......  is het een plaatje in een zilveren of gouden rand.

In het eerste geval zou ik vragen om een gravure, en dan niet in kleur!!! maar echt gegraveerd in de plaat.

Groet

Bert