da
door daanenjo Jan 2, 2006 om 12:47
Geldzaken & recht

Geen reactie E-mail Bolscher Van der Brug Huzink Notarissen Amersfoort

Goedendag,


Bij deze notarissen heb ik de akte voor mijn koophuis laten passeren, dit is netjes afgehandeld.


Nu heb ik een vraag over mijn grondkering, hierover heb ik twee keer gebeld en zou terug gebeld worden, maar helaas ben niet terug gebeld.


Ook heb ik twee keer een mail gestuurd, met twee weken tussenpauze, maar geen reactie.


Dit is denk ik weer typisch een geval het geld is binnen, laat de klant maar stikken!!!


Zijn er mensen met de zelfde ervaringen?


Gegroet Daan en Jo

891 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jan 2, 2006 om 13:05
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Misschien kunt U ons vertellen waarom een vraag over de grondkering bij deze notaris door U wordt neergelegd?!?!


De notaris gaat m.i. uitsluitend en alleen over het tekenen van de akte's, verder heeft deze niets te maken met de andere (verkoop)zaken.

ve
door verwijderd - Jan 2, 2006 om 13:44
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bedankt voor uw reactie.


Ik heb de vraag aan de notaris gesteld omdat de grondkering eerst bij de buren in de tuin kwam en zij dus ook getekend hebben voor de grondkering. Mijn vraag aan de notaris was dat ook, hoe dit nu verder moet, aangezien ik niet getekend heb voor een grondkering. Het berteft hier namelijk een nieuwbouw woning.

ve
door verwijderd - Jan 2, 2006 om 15:06
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

De oorzzak is wellicht te vinden in het feit dat de akte reeds enige tijd geleden is gepasseerd en het dossier eerst "gelicht" (uit het archief gehaald) dient te worden. Ook kan het zijn dat de behandelaar van het dossier is vertrokken en een ander zich eerst moet inlezen.


U zou zich ook kunnen wenden tot de verkoper, makelaar of kadaster.


succes.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer