ma
door marion bergsma Jan 30, 2017 om 13:40
Geldzaken & recht

Geld terug krijgen van Fype

Heeft iemand ook problemen met het geld terug krijgen van Fype,nadat je de modem enz terug hebt gestuurd.
Zit vanaf augustus al op mijn geld te wachten en als je belt, sta je een uur in de wacht en moet je hetzelf ook nog betalen...
Terwijl je nog geld moet ontvangen en je toch nog klant bent...
groetjes Marion

870 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 30, 2017 om 13:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bedoelt u Fiber? Niet bellen, stuur een mail met uw klacht, geef ze daarin 14 dagen en dien dan daarna een klacht in bij de geschillencommissie. Zet het ook overal neer Klacht.nl, Klachtenkompas, Facebook, ga maar door.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 30, 2017 om 15:59
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Wat bedoelt u met Fype?

edrick3
door edrick3 Jan 30, 2017 om 16:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

even googelen. ;-) Is nu fiber.

edrick3
door edrick3 - Jan 30, 2017 om 16:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen

als je belt, sta je een uur in de wacht en moet je hetzelf ook nog betalen...

Dan doe je iets niet goed:
020 – 760 50 40
(lokaal tarief / gratis voor klanten)
ma.-vr. 09.00-21.00
za. van 09.00 tot 18.00.

fiber(voorheen Fype):
http://www.fiber.nl/klantenservice/contact/

ma
door marion bergsma - Jan 30, 2017 om 16:52
2 Antwoorden / 1 Vragen

ze zeggen dat ik geen klant meer ben, dus dat zelf moet betalen...
Ik ben nog wel klant, want ik heb nog steeds geld van hun tegoed...
Zo zie ik dat en heb hun al meerdere malen gemailt en gebeld...Maar no ...geen antwoord.

marita5
door marita5 - Jan 30, 2017 om 17:47
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Marion Bergsma ,

Neem eens contact op met consuwijzer , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/contact

Cookies
door Cookies - Jan 30, 2017 om 18:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Maar wat is dan de reden waarom Fiber zegt dat je je geld niet meer terug krijgt? Of je nou wel of niet (meer) klant bent, doet er niet toe v.w.b. recht op teruggave van je borg.

Je hebt het toch over betaalde borg dat je nog tegoed hebt? Dat is mij niet helemaal duidelijk. En heb je van retounering nog een track & trace bewijs?

ma
door marion bergsma Feb 20, 2017 om 14:15
2 Antwoorden / 1 Vragen

ja die heb ik en die hun ook gestuurd en met de gemaakte kosten ervan  op28 augustus ...dus zo lang loopt het al..
Heb zelf een code die ik moet opgeven en als ik dat heb doorgegeven..dan word er gezegd zijn er mee bezig...
Maar nog steeds niets retour...Nu maar een aangetekende brief erheen..en anders geschillen commissie van hun inschakelen...
Want er zijn zoveel klachten...

Cookies
door Cookies - Feb 20, 2017 om 14:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Plaats ook even een klacht op Klachtenkompas. Gewoon belachelijk deze gang van zaken. https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/fiber-nederland/details?companyId=2af3741a-5084-40e7-b977-c4eddbb021c2

DOOR MARION BERGSMA 20 FEB. 2017 OM 14:15
2 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

ja die heb ik en die hun ook gestuurd en met de gemaakte kosten ervan  op28 augustus ...dus zo lang loopt het al..
Heb zelf een code die ik moet opgeven en als ik dat heb doorgegeven..dan word er gezegd zijn er mee bezig...
Maar nog steeds niets retour...Nu maar een aangetekende brief erheen..en anders geschillen commissie van hun inschakelen...
Want er zijn zoveel klachten...