Ggn incasso buro
al ca. 5 jaar lig in in de clinch over een betaling aan het fnv/fbto. zij beweren dat ik een achterstallige betaling van contributiegeld heb. ik zeg dat ze hun administratie niet op orde hebben en heb ze al mijn bankafschriften gestuurd waaruit duidelijk bleek dat ik alles betaald had. had gewoon een automatische afschrijving.
kreeg herhaaldelijk weer een rekening toegestuurd en iedere keer met weer een ander bedrag.
na verloop van tijd hebben ze het incasso buro ggn ingeschakeld. heb het hen ook herhaaldelijk proberen duidelijk te maken dat ik geen achterstallige betaling heb. ze ook alle bewijzen wederom opgestuurd. zelf reageren ze nergens op dus moest ik ze iedere keer weer benaderen.
uiteindelijk waren ze het met mij eens, dus ik dacht: klaar. zij lieten niks meer horen tot 2 weken geleden , na 2 jaar stilte dus.
ik heb hierop niet gereageerd omdat er wederom een heel ander bedrag op de aanmaning stond + er stond dat ik een betaling aan hen had gedaan........nou, echt niet ....dus waar ze dit nu weer vandaan halen...mij een raadsel.
vanavond kreeg ik een dreigend telefoontje, een automatisch bericht, dat ik nog 3 dagen de tijd had om €80 aan ze over te maken.
geen haar op m'n hoofd die hierover denkt natuurlijk. zeker niet na de aflevering van vorige week van "kanniewaarzijn" waarin een dergelijk geval ook behandeld werd.
hoe kom ik hier nu eindelijk vanaf?
Als u zeker weet en kunt bewijzen dat u alles heeft betaald, stuurt u ggn één email met als tekst: Ik heb alles betaald, en heb bewijzen, suc6 met uw vordering, maar ik betaal niets.
Helemaal mee eens. Met zeker weten en bewijzen hebben.
En dat heb je zwart-op-wit bevestigd gekregen? En die bevestiging heb je nog?
uiteindelijk waren ze het met mij eens
Goedemiddag CDI,
Ik ken je verhaal niet, maar wil graag voor je uitzoeken waar het over gaat.
Stuur je je verhaal, bewijzen en gegevens per e-mail naar fbto.webcare@achmea.nl?
Dan kan ik kijken wat er aan de hand is.
FBTO Webcare
helaas alleen een telefonische bevestiging dat ik gelijk had. ik heb ze al minstens 4x alle betalingsbewijzen toegestuurd. het laatste bericht wat ik van fbto ontving was een vordering over de maanden mei tot en met december.
nu komt GGN met de melding dat het over de maanden jan en febr. gaat. deze maanden komen niet eens voor in de berichten die ik van fbto kreeg.
helaas is m'n pc een paar weken geleden gecrashed en ben ik dus alle mail hierover kwijtgeraakt. gelukkig nog wel alle papieren post bewaard. bij de bank kan ik on line maar 18 maanden terug zoeken, anders moet ik alles gaan downloaden en afschrift voor afschrift gaan napluizen.
ook de verschillende "betalingen" die gemeld werden door GGN werden afgedaan met: mevrouw , iemand anders had een betaling gedaan , cijfertje verkeerd ingevuld en toen kwam het in uw dosier terecht.
inzage in mijn eigen dosier krijg ik niet, want "zij" vonden dat ze niet verplcht waren mij daar inzage in te geven.
tja, zo kan ik ook wel allerlei onzin betalingen en vorderingen verzinnen:)
fbto moet zijn ABVAKABO/FNV. sorry fbto
Beste CDI,
Ik kan je dan verder alleen als tip meegeven een officiele klacht te sturen naar het incassobureau. Probeer hierin zo duidelijk mogelijk met betaalbewijzen aan te geven hoe het verloop geweest is. Dan kunnen ze het voor je uitzoeken.
Succes!
FBTO Webcare
Wat heb je aan zo'n tip? Als jullie nou niet zo stom waren geweest om de vordering uit handen te geven nadat CDI alle bewijzen had opgestuurd dat het was betaald, dan waren dit soort problemen er helemaal niet geweest.
heb net het uigebreide verhaal met weer alle data en bijlage aan ze doorgemaild . ben benieuwd.
@fbto webcare.
het GGN staat je zo onbeschoft te woord. ze geven je te verstaan dat je het zelf maar uit moet zoeken. zij zijn niet verplicht zich te verantwoorden naar jou ( zeggen ze) . als het ze te heet onder de voeten wordt beeindigen ze zonder iets te zeggen het gesprek. einde verhaal. die betaalbewijzen hebben ze al 4x gehad.
de laatste keer, gister, haalden ze maar even de maanden jan. en febr. ( als openstaand) erbij om zich te rechtvaardigen, terwijl de factuur van abvakabo over de maanden mei t/m dec ging. 'n zooitje ongeregeld daar.
hebben ook mijn opgevraagde password naar een verkeerd email adres gestuurd zodat nu al mijn gegevens ergens op het net zwerven.
heb dit net gemeld bij autoriteit persoonsgegevens.
U kunt nog een keer de hele zaak aan ze kenbaar maken en dan maar een gang naar de rechter afwachten. Dan kunt u daar uw bewijzen laten zien en mag GGN voor de kosten opdraaien.
sorry, soryy, sorry......fnv/fbto is niet correct. moet zijnABVAKABO/FNV. kan ik dit nog corrigeren in m'n originele mail? zie nergens een mogelijkheid tot bewerken.
Ik had een soort gelijk akkefietje met Canaldigital. Ik heb meer dan 30 aanmaningen gehad van Canal digital en hun incasso jongens. En elke keer wel netjes bericht terug gestuurd met de mededeling dat ik het niet met de aanmaing eens ben. En op hun telefoontjes heb ik elke keer gereageerd door te zeggen dat ik dit soort dingen niet per telefoon afhandel maar uitsluitend schriftelijk. (en gelijk gesprek afbreken).
Op het laatst werd ik gebeld door de incasso ook onder dreiging van rechtbank en nog meer kosten enz. Ik heb die man toen verteld dat ik graag de gang naar de rechtbank zou maken en dan ook gelijk een claim bij hun in ga dienen voor de verloren uren die ik moet maken door hun foute administratie. Nooit meer wat van gehoord.
Succes,
Jan4072
PS.: afhankelijk van je email systeem maar vaak staat het op een server en niet op je pc. Dus de kans is heel groot dat je oude emails er nog wel zijn, je moet alleen het oud account weer opnieuw instellen.
aangifte doen van valsheid in geschiften https://www.facebook.com/GGN-mastering-credit-zijn-criminelen-267862356965400/?ref=ts&fref=ts
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Look out shag 50 gram vorige week betaalde ik 15,60 en vandaag 23,60 dit kan nie
Vorige week betaalde ik 15,60 deze week 23,60 voor 50 gram look out en dat terwijl de shag 3,40 omhoog zou gaan
dit is zelfs een goedkope shag
dit kunnen mensen niet meer betalen toch
Mvg hetty oorbeek
Lees meer
Vara-kassa op android werkt niet
Vraag en beantwoord op mobiel (android) werkt niet op 2 verschillende telefoons. Na 3 vragen te kunnen zien werkt "Toon meer actuele vragen" niet,Na toon meer en je wil inloggen kom je in het scherm (Zie je geen inlogschermpje verschijnen ? Klik dan op de knop hier onder) Witte letters op rode achtergrond Inloggen of registrene, Dit werkt ook niet. Lees meer
Dealhunter Lidl aanklagen
Ik heb een elektrische fiets besteld bij Dealhunter Lidl maar hij is niet geleverd en ik heb er voor betaald een bedrag van €99,95 en ik heb van hun de bevestiging gekregen dat hij betaald is maar geen leveringsdatum gekregen wanneer hij zou geleverd worden en ik wacht er nog steeds op en de Lidl benaderd maar die konden mij niet helpen en ze konden de bestelling niet achterhalen. Mijn vraag is ... Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer