ni
door nickvdwater Dec 19, 2011 om 15:13
Geldzaken & recht

Groupon Vouchers

op 31 Oktober en op 5 September heb ik Vouchers gekocht bij Groupon.
Betreft 4 vouchers te besteden bij LedstripXL.
totaal 296,00 Euro.

Nu klopte de Vouchers niet, bij 1 was het niet de juiste artikel, en bij 3 werden de codes niet herkent.

Ik heb per mail en via de website formulier dat aangegeven diversen malen, en 28 telefoontjes aan gewaagd (altijd in gesprek en 1 keer voicemail kunnen bereiken dat ze niet bereikbaar waren.

Ook heb ik Groupon hiervan op de hoogte gebracht, 7 keer gemaild en 8 keer gebeld.

Ik krijg alleen maar te horen dat ze er mee bezig zijn, maar verder hoor ik hier niets van.

Ook heb ik aangegeven in de mail nu we 2 maanden verder zijn om dan maar het geld terug te storten.

Ook hier hoor ik niets van.

Welke stappen kan ik het beste nemen om mijn geld terug te krijgen ?

542 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

gr
door groupon.nl - Dec 28, 2011 om 11:08
13 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Nick,

Ik laat vandaag nog door mijn collega contact met u opnemen om te kijken hoe we u het best kunnen helpen. Zou u mij in een privé bericht uw telefoonnummer en/of email adres kunnen doorgeven zodat we dit voor u kunnen oplossen. Onze excuses voor het ongemak en onze slechte bereikbaarheid van de afgelopen weken.

Met vriendelijk groet,

Het groupon team

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer