Heb ik recht op vergoeding bij tele2?
Mijn tele2 abo voor 3 in 1(internet/tv/bellen) eindigdde op 20/08/16. voor die tijd belde ik klantenservice van tele2 op te zeggen, toen praatte een medewerker me aan met een aanbieding voor een nieuw abo voor 1 jaar met eerst 3 maanden voor €11,- daarna €32,- (maar late blijkt op factuur ik moet €13,- betalen ipv €11,) Ik ben ingegaan. tele2 heeft netje bevestiging van nieuw abo met de toegezegde prijs van €11/€32,-) me gemaild. Later blijkt abo begint op 26/08/16. 25/08 factuur van tele2 ontving voor periode 20/0816 - 19/09/16 met bedrag van €32,- oud prijs van abo. Ben niet mee eens en stuur ik tele2 mail met vezoek voor correctie maar geen antwoord/reactie gekregen.
29/08 verbrak tele2 zijn diensten en sluit het verbinding uit. Bellen naar tele2, mens zei er nog geen betaling ontvangen. Ik legde uit, factuur is niet in order. Ze stuurde alsnog een factuur met €5,28 (voor het koppelde periode van 20/08 - 25/08) Ik heb direct betaald maar verbinding hervat na 5 dagen. Ik deed een klacht bij tele2 voor vergoeding wegens onterecht lijn afgesolten, bevestiging ontving, werd binnen 30 dagen in behandeling.
Een nieuw factuur in september ontving, daarin wordt €28,- heraansluiting kosten gevraagd.
Heb ik recht om een vergoeding wegen onterecht lijn afgesloten en heraansluiting kosten kwijtschelden?
Ja, u heeft recht op compensatie want zoals ik het lees blijft tele2 in gebreke om de met u gesloten overeenkomst na te leven. Zij kunnen u geen kosten in rekening brengen voor door henn zelf gemaakte fout(en).
Doen een klacht in bij www.consuwijzer.nl
"Een medewerker praatte u aan"? U heeft zich iets laten aanpraten en vast omdat het allemaal wel voordelig klonk. Voortaan nergens op in gaan als u niet eerst e.e.a. uitgezocht heeft en als u iets wilt opzeggen dat dan ook maar doen. Voortaan ook niet eerst rekeningen niet betalen voordat u aan een ingebrekestelling heeft gedaan.
bericht van tele2 als volg:
Wij hebben je klacht in behandeling genomen en willen je hierbij graag informeren over de uitkomst.
Helaas heb ik geconstateerd dat je klacht al eerder in behandeling is genomen, maar dat deze is afgewezen omdat de kosten geheel terecht waren. Ik kan je aanvraag daarom niet opnieuw in behandeling nemen.
Ik hoop dat ik je zo voldoende geïnformeerd heb.
Met vriendelijke groet,
<Voornaam>
Klantenservice Tele2
Nieuw op Vraag & Beantwoord
DPD levert product beschadigd af en laat het verder afweten
Een verzending van mij via DPD is beschadigd aangekomen. Heb dat bij DPD gemeld op een daarvoor bedoeld formulier op hun website. Kreeg direct een casenummer en 2 dagen later het bericht dat ik voor een claim bij Sendcloud moest zijn die voor DPD onderzoek doet. Op de website van Sendcloud moest je echter inloggen met een (bedrijfs)account, ander contact was niet mogelijk en kwam ik dus geen met ... Lees meer
Is botox gevaarlijk voor rimpels
Is botox voor rimpels ongevaarlijk en hebt het nadelen Lees meer
FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR
Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.
Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .
Waarom doet de Vomar hier niets mee ?
Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer