Hw
door Hw2k Nov 18, 2016 om 15:37
Geldzaken & recht

Heb ik recht op vergoeding bij tele2?

Mijn tele2 abo voor 3 in 1(internet/tv/bellen) eindigdde op 20/08/16. voor die tijd belde ik klantenservice van tele2 op te zeggen, toen praatte een medewerker me aan met een aanbieding voor een nieuw abo voor 1 jaar met eerst 3 maanden voor €11,- daarna €32,- (maar late blijkt op factuur ik moet €13,- betalen ipv €11,) Ik ben ingegaan. tele2 heeft netje bevestiging van nieuw abo met de toegezegde prijs van €11/€32,-)  me gemaild. Later blijkt abo begint op 26/08/16. 25/08 factuur van tele2 ontving voor periode 20/0816 - 19/09/16 met bedrag van €32,- oud prijs van abo. Ben niet mee eens en stuur ik tele2 mail met vezoek voor correctie maar geen antwoord/reactie gekregen.
29/08 verbrak tele2 zijn diensten en sluit het verbinding uit. Bellen naar tele2, mens zei er nog geen betaling ontvangen. Ik legde uit, factuur is niet in order. Ze stuurde alsnog een factuur met €5,28 (voor het koppelde periode van 20/08 - 25/08) Ik heb direct betaald maar verbinding hervat na 5 dagen. Ik deed een klacht bij tele2 voor vergoeding wegens onterecht lijn afgesolten, bevestiging ontving, werd binnen 30 dagen in behandeling. 
Een nieuw factuur in september ontving, daarin wordt €28,- heraansluiting kosten gevraagd. 

Heb ik recht om een vergoeding wegen onterecht lijn afgesloten en heraansluiting kosten kwijtschelden? 




1880 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 18, 2016 om 15:47
16883 Antwoorden / 202 Vragen
0

Ja, u heeft recht op compensatie want zoals ik het lees blijft tele2 in gebreke om de met u gesloten overeenkomst na te leven. Zij kunnen u geen kosten in rekening brengen voor door henn zelf gemaakte fout(en).

Doen een klacht in bij www.consuwijzer.nl 

simon55
door simon55 - Nov 18, 2016 om 15:50
1556 Antwoorden / 5 Vragen
0

Lees toch eens alle klachten over tele 2 doodziek wordt je toch van zo n waardeloos bedrijf

aurora1
door aurora1 - Nov 19, 2016 om 12:47
15645 Antwoorden / 6 Vragen
1

"Een medewerker praatte u aan"? U heeft zich iets laten aanpraten en vast omdat het allemaal wel voordelig klonk. Voortaan nergens op in gaan als u niet eerst e.e.a. uitgezocht heeft en als u iets wilt opzeggen dat dan ook maar doen. Voortaan ook niet eerst rekeningen niet betalen voordat u aan een ingebrekestelling heeft gedaan.

Hw
door Hw2k - Nov 19, 2016 om 12:53
11 Antwoorden / 4 Vragen
0

@GERRITALTENA  ik heb 07/10/16 klancht ingediend voor het gebreke van diensten, maar werd afgewezen, wat moet ik doen? 


Hw
door Hw2k - Nov 19, 2016 om 12:59
11 Antwoorden / 4 Vragen
0

bericht van tele2 als volg: 

Wij hebben je klacht in behandeling genomen en willen je hierbij graag informeren over de uitkomst.

 

Helaas heb ik geconstateerd dat je klacht al eerder in behandeling is genomen, maar dat deze is afgewezen omdat de kosten geheel terecht waren. Ik kan je aanvraag daarom niet opnieuw in behandeling nemen.


Ik hoop dat ik je zo voldoende geïnformeerd heb.

Met vriendelijke groet,

 

<Voornaam>

Klantenservice Tele2

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ga
galen135 - May 8, 2024 om 11:23
Auto & vervoer

DPD levert product beschadigd af en laat het verder afweten

Een verzending van mij via DPD is beschadigd aangekomen. Heb dat bij DPD gemeld op een daarvoor bedoeld formulier op hun website. Kreeg direct een casenummer en 2 dagen later het bericht dat ik voor een claim bij Sendcloud moest zijn die voor DPD onderzoek doet. Op de website van Sendcloud moest je echter inloggen met een (bedrijfs)account, ander contact was niet mogelijk en kwam ik dus geen met ... Lees meer

pa
paulinarij - May 9, 2024 om 17:00
Voeding & gezondheid

Is botox gevaarlijk voor rimpels

Is botox voor rimpels ongevaarlijk en hebt het nadelen Lees meer

vandaorchidee
vandaorchidee - May 8, 2024 om 07:50
Winkels & webshops

FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR

Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.

Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .

Waarom doet de Vomar hier niets mee ? Lees meer