ma
door margreet dontje Oct 9, 2016 om 18:41
Geldzaken & recht

Heeft iemand ook problemen met slim fruit

In juni heb ik via internet een proef doosje slim fruit gekocht voor € 7.50.
Zo stond het ook vermeld ,niet wetende dat als je de rest v/h doosje niet binnen 14 dagen terug stuurt je een rekening krijgt van €68.
De bank waar ik de incasso terug boekte vertelde dat ze veel klachten krijgt over incasso,s van slim fruit en dat klanten hier veel problemen mee hebben.Ik moet nu voor 17 okt 78 euro betalen zo niet komen er incasso kosten bij van 40 euro etc etc.
De informatie is misleidend en absoluut niet duidelijk voor consumenten.
Maar wat kan ik nu nog doen om niet te betalen en in de problemen te komen.
VR GR Margreet Dontje

1063 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Oct 9, 2016 om 18:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee hoor, ik heb geen problemen met die club. En u trouwens ook niet, want u hoeft helemaal niets te doen. Nergens meer op reageren. Laat u niet bang maken.

Blokkeer dat bankrekening nummer en houd ook uw bankrekening in de gaten.

Één  advies nooit meer ergens proefpakketjes van bestellen. Hoeft u ook niet in de zenuwen te zitten.

ha
door hamburger - Oct 9, 2016 om 18:55
84 Antwoorden / Vragen

Heeft iemand ook problemen met slim fruit.

Type Slim Fruit in bij "zoek een vraag" en je hebt uren, zoniet dagen leesplezier.
Maar: Gratis bestaat niet, Proefpakketjes kosten altijd geld, Als uw banknummer gevraagd wordt bij de bestelling? Juist, dan kost het geld!

tenormin
door tenormin - Oct 9, 2016 om 18:57
16849 Antwoorden / 108 Vragen

U komt niet in de problemen als u het proef doosje heeft besteld en betaald. En zeker niets gaan betalen. Kijk wel  voor de zekerheid uw bankafschriften regelmatig na, je weet maar nooit. Ze spelen blufpoker. Kijkt u maar eens of op deze site of Google op klachten Slim fruit proefpakket.

marita5
door marita5 - Oct 9, 2016 om 19:00
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Margreet Dontje ,

Heeft iemand ook problemen met slim fruit

U bent niet de enige die erin is getrapt , in het vervolg geen proefpakketjes meer bestellen .

Lees hier de gegeven antwoorden , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/zoeken/215,216,217,218,219,220,221,222,223,224/Alle%20vragen/slimfruit