Ov
door Ovie Apr 12, 2017 om 16:33
Geldzaken & recht

Het email adres van Oddie

Hallo ,
Helaas wordt ik ook bestookt door oddie b.v.Vandaag een brief van keyincasso gekregen of ik met spoed wil betalen (toch knap hoe ze aan mijn adres zijn gekomen)..Heb contact gehad met concuwijzer en heb keyincasso een email gestuurd. Nou kan ik geen email adres van oddie b.v vinden..Kan iemand mij helpen aan het mailadres van oddie b.v? zodat ik hier ook een mail heen kan sturen.B.v.d.

4271 10 Rapporteer

Topantwoord

id
door ida rasenberg - Apr 12, 2017 om 16:43
2 Antwoorden / Vragen

Na 2,5 maand hoor ik weer wat van oddie.
Ik heb vandaag een brief gekregen van key incasso.om zsm te betalen.
Consuwijzijze gebeld en het advies gekregen oddie en key incasso een mail te sturen. Pffff
Iemand misschien toevallig dit al gehad?

tijger1
door tijger1 - Apr 12, 2017 om 16:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Tik in het zoekvak bij menu in Oddie, en ga een paar dagen alles lezen. Komt u vast ook het mailadres tegen.

U kunt overigens alles beter gewoon negeren.

ne
door neodutchio - Apr 12, 2017 om 17:14
5246 Antwoorden / 12 Vragen

Tja, hoe komt Oddy toch aan uw gegevens? Toch ergens aan hun gegeven? Verder veel leesplezier bij alle reakties op alle topics.

marita5
door marita5 - Apr 12, 2017 om 17:30
11649 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Ovie ,

Lees hier de gegeven antwoorden , klik op de rode regel .

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/laatste-aanmaning-oddie?id=588948

Gegevens Oddie :

Naam ondernemer: Oddie B.V.

Handelend onder de naam/namen: Oddie

Vestigingsadres: Veembroederhof 281, 1019 HD Amsterdam

Postadres:

Postbus 11073

1001 GB Amsterdam

E-mailadres: info@oddie.nl

KvK-nummer: 66621372

Btw-identificatienummer: NL856634281B01

Ov
door Ovie - Apr 13, 2017 om 22:23
2 Antwoorden / 1 Vragen

Heb de mails verstuurdt en als antwoord van zowel keyincasso en oddie b.v gekregen dat het rechtsgeldig is.En of ik zo spoedig mogelijk wil betalen..Wat nu?? Graag zou ik willen weten of er iemand is die dit ook heeft gehad en wat er aan te doen?? B.v.d.

Fr
door Frank333 Apr 14, 2017 om 18:12
1 Antwoorden / Vragen

Bel Consuwijzer, maak melding, wordt gerustgesteld en uw melding wordt geregistreerd.
En betaal vooral niets.

an
door anders654 Jun 11, 2017 om 10:03
Antwoorden / Vragen

Ik heb nu hetzelfde,lees nu dat bij u  hetzelfde is voorgevallen en  ben erg benieuwd hoe het bij u is afgelopen.
ik heb van Oddie een mail gekregen dat zij volledig in hun recht staan, dat ik moet betalen.
Heb ook een mail naar Keyincasso gestuurd en het gemeld bij consuwijzer.

tijger1
door tijger1 Jun 11, 2017 om 10:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@anders654. Alle reacties doorgelezen? Dan weet u toch dat u dat gedoe verder moet negeren?

Ov
door Ovie - Apr 13, 2017 om 22:25
2 Antwoorden / 1 Vragen

Heb de mails verstuurdt en als antwoord van zowel keyincasso en oddie b.v gekregen dat het rechtsgeldig is.En of ik zo spoedig mogelijk wil betalen..Wat nu?? Graag zou ik willen weten of er iemand is die dit ook heeft gehad en wat er aan te doen?? B.v.d.

fa
door familyman Apr 13, 2017 om 22:55
888 Antwoorden / 1 Vragen

LEES aub de rest van alle topics MET antwoorden hier, via het zoekveld!

tijger1
door tijger1 Apr 14, 2017 om 11:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@pvie. U bent wel hardleers. U moet helemasl NIETS doen.

ne
door neodutchio - Apr 13, 2017 om 23:01
5246 Antwoorden / 12 Vragen

Moeten wij nu echt steeds opnieuw dezelfde antwoorden gaan typen?

marita5
door marita5 Apr 14, 2017 om 10:41
11649 Antwoorden / 15 Vragen

Nee , hoeft u niet , u kunt ook negeren .

Fr
door Frank333 - Apr 14, 2017 om 18:10
1 Antwoorden / Vragen

Info@oddie.nl

Be
door Beer1970 - Apr 19, 2017 om 13:47
1 Antwoorden / Vragen

Negeren.

Incassobureaus hebben geen rechten. U wel!

Ar
door ArianneGF - May 31, 2017 om 22:51
1 Antwoorden / Vragen

ik heb toevallig ook een beief gekregen van het incassobureau gekregen heb met een vriend van me die advocaat is contact opgenomen.
je moet dit noet betalen! Waarschijnlijk  is het incassobureau van dezelfde groep als Oddie. ze hebben als je met ze gebeld heb een opname maar daar kunnen ze niks mee. Juridisch  gezien moe je een schriftelijk  akoord geven dus op een akoord klikken via een mail of iets ondertekenen. dat heb ik niet gedaan ik moest alleen iets annuleren  in dat mailtje. dat mailtje heb ik nooit gehad waarschijnlijk  in de junk box gerecht gekomen die ik nooit open maak. Ze hebbend juridisch  gezien geen rechten ook al menen ze van wel. Dus niet betalen.

Stuur een net mailtje naar het incassobureau  en oddie en geef aan dat je niet gaat betalen en dat ze geen rechten hebben

tijger1
door tijger1 May 31, 2017 om 22:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat staat ook al in alle vorige reacties. Oud nieuws dus.