Holland Casino betaalt mijn eigen geld plus winst niet uit
Sinds het mogelijk is online te gokken heb ik verschillende keren bij Holland Casino online gespeeld.
2x heb ik wat geld gestort (100,--), even gespeeld en daarna uit laten betalen en had dat binnen 48 uur op mijn rekening.
Maar de derde keer gaat het mis. Ik stort op 26 okt. € 1.000,--. Speel paar uur, win wat geld en wil mijn eigen geld plus winst, samen € 1250,-- uit laten betalen.
In mijn account wordt dit bedrag afgeschreven. Krijg ook via e-mail bevestiging dat het geld is uitbetaald.
Maar in mijn account blijft bij SEPA, dat het geld daadwerkelijk moet overmaken het woord WACHTEN staan. En tot op vandaag heb ik geld nog niet ontvangen.
Wat het nog ergerlijker maakt is dat klantenservice niet reageert op mijn e-mails met de vraag wat er aan de hand is.
Wel bevestiging dat ik e-mail heb gestuurd met ticket nummer. Maar geen verdere reactie meer.
Mijn vraag aan jullie: wat kan ik nog meer doen? Telefonisch kom ik er niet doorheen wegens te druk.
Ik heb € 1000,-- gestort om te spelen. Heb € 250,-- winst gemaakt. En wil alles terug.
Als ik weer wil spelen stort ik weer opnieuw. Zo doen veel gokkers dat.
Topantwoord
Als u reageert op een antwoord, dan is het handiger om dat dat via de 'reactieknop'rechts onder het gegeven antwoord te doen. Dan is het te zien als reactie op dat antwoord.
M.b.t. uw vraag: u zult dan toch echt bij 'Holland Casino'moeten aankloppen.
https://vestigingen.hollandcasino.nl/contact
Als ik snel op het i-net kijk met zoeknaam 'klacht Holland casino' en ook mogelijkheden om een klacht elders af te handelen zoals hier die m.i. niet gratis is: . Ik zie dat u niet de enige bent met klachten als deze. Risico m.b.t. gokken?
Ik heb geen idee. Maar Holland Casino heeft zowel storting als uitbetaling goedgekeurd. Heb ik ook bewijs van.
En ze zouden dan toch op z'n minst kunnen reageren op mijn e-mails.
Voor mijn gevoel stelen ze geld van mij. Als ze vraagtekens hebben bij mijn gokgedrag dan zouden ze ook mijn storting moeten weigeren.
Overigens wordt ook gecontroleerd of je in het verleden problemen hebt gehad. Maar dat heb ik nooit gehad. Ik gok ook helemaal niet zoveel.
Nogal een ernstige beschuldigen dat ze geld van u stelen.
Lees ook eens zeer goed de algemene voorwaarden en met name punt 7.
Dat er wat vertraging zit in het uitbetalen en contact kan ook komen omdat er een weekend tussen zit dus probeer het vandaag nog eens weer.
Toen u van €100 naar €1000 sprong gingen de alarmbellen rinkelen.
Uit de link:
Hoe gaan jullie gokverslaving tegen?
,,In onze software zitten slimme algoritmen die iemands speelgedrag continu monitoren. Mensen moeten bovendien aangeven met hoeveel geld ze maximaal willen spelen. Als iemand ineens 's nachts gaat spelen of tien keer hoger inzet, slaan onze systemen alarm. Dan kunnen we het spel stopzetten en een chat beginnen.”
@sjoppy de eerste keren heb ik laag bedrag ingezet om uit te proberen. Ik ben gewend om met € 1.000,-- of meer te spelen. Je kan limieten stellen en daar zit ik nog ver en ver onder.
Wat jij vind en doet heeft niks te maken met het algoritme wat ze gebruiken en daar heeft jouw denkwijze ook geen invloed op. Je verhoogd je inleg met een tien voudige en als dat de alarmbellen doet rinkelen en als men vind dat er een extra controle moet plaatsvinden dan is het zo en staat ook gewoon in de algemene voorwaarden
30 minuten aan de telefoon gehangen. Betaal 0900 nummer. Alleen muziekje.
In automatisch antwoord zeggen ze dat mijn probleem van problemen met uitbetalen bekend is en dat ze er hard aan werken.
Op hun website schrijven ze dat uitbetaling dezelfde dag nog op rekening moet staan.
Bij mij zit er inmiddels 6 dagen tussen moment van uitbetalen en nu.
30 minuten aan 0900 verspillen?
De tijd dat je belde is ook bepalende.
Ze hebben personeel maar als we allen op dezelfde tijden gingen bellen is 30 minuten gewoon legaal.
Wegens witwassen mogen ze tot 2 weken de tijd nemen voor retour / uitbetalen.
Ze zitten daar niet voor U maar hun winst.
Stop met gokken want op langere termijn is er maar 1 echte winnaar, de Loterij zelf!
Gisteren standaard mail gekregen die ze aan veel mensen hebben gestuurd vermoed ik. Kern van de mail: er zijn problemen bij ons maar zijn te druk om iedereen persoonlijk antwoord te geven.
Laatste zin: geef ons 48 uur om uw probleem op te lossen.
Geen idee maar kan het zijn dat je boven de €450 kansspelbelasting moet betalen en dat dit verrekend moet worden. Als je op tv een prijs ziet is deze vaak 450 euro omdat dat belastingvrij mag worden uitgekeerd.
Maar ik roep maar wat, het schoot me zomaar te binnen.
Nee kansspelbelasting betaalt Holland Casino. En ik had maar € 250,-- gewonnen.
Het is gewoon een fout / storing in hun software.
Het komt er op neer dat u zich niet aan het stappenplan hebt gehouden en ineens een te grote inzet hebt gedaan daardoor kan het zijn dat het spel tijdelijk is stopgezet.
Wat een nonsens. Jij weet echt niet hoe gokken online werkt.
Holland Casino heeft problemen door de grote toeloop naar online gokken.
En daar ben ik en waarschijnlijk nog een aantal anderen de dupe.
Waarschijnlijk doordat meerderen het algoritme overslaan.
Heb maar geduld, er komt nog wel een berichtje.
Eindelijk bericht gehad dat ik vandaag geld uitbetaald krijg. Ik had klacht ingediend bij hoofdkantoor over klantenservice dat die maar geen antwoord gaven.
Gistermorgen was Holland Casino online 3 uur lang niet bereikbaar. Alles werd geupdated.
Paar uur daarna kreeg ik e-mail met excuses en geld zou worden overgemaakt en binnen 24 uur op mijn rekening staan.
Zij konden geen verklaring geven waarom het geld werd vastgehouden.
Voorlopig voor mij geen Holland Casino meer.
Wachten ... aangetekende brief en aanmanen ... dreigen met incasso kosten en dan naar de rechter ... misschien autoriteit financiele markten of zo, of autoriteit kansspelen inlichten.
Maar Coro789, hoe weet je dat veel gokkers geld storten en weer gelijk opnemen? Volgens mij doen alleen "professionele" gokkers dat. Verder wel frappant dat je 3 keer hebt gespeeld en 3 keer blijkbaar winst maakt ... dan zou Holland Casino snel failliet gaan. Misschien vertrouwen ze de zaak niet en controleerden ze of er een fout in het algorithme zat dat bij het spel dat u speelt is gebruikt, of dat u ergens met een truukje valks speelt.
Of professionele gokkers dat ook doen weet ik niet. Maar advies vanuit de casino's zelf is dat zodra je wat wint en op winst staat beter kan stoppen en uit laten betalen. Bij pokeren ligt dat wat anders overigens.
En nee had helemaal niets met mij te maken of algorithmes. Zij weten ook niet waarom dit zo ging.
Maar ik heb mijn geld en gok wel via andere aanbieders als ik weer zin heb.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend
Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer
Hoe kan ik On that ass bereiken?
Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer