sa
door sansalone Aug 17, 2006 om 22:05
Geldzaken & recht

Hypotheek Argenta

Heeft iemand ervaring met het afsluiten van een hypotheek bij Argenta?

Zij bieden erg lage rentes maar hebben ze verder ook goede voorwaarden?

6509 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 18, 2006 om 10:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij is Argenta geen hypotheekverstrekker, maar een tussenpersoon, zoals er zo vele zijn. Elke tussenpersoon heeft contact met meerdere banken. Laat je rustig voorlichten. Maar niet alleen door hun. Alleen de voorwaarden van de bank waar je de hypotheek gaat sluiten zullen tellen. Het kan echt geen kwaad bij meerdere banken een offerte te vragen. Veel succes en woongenot. Groetjes.

ve
door verwijderd - Aug 18, 2006 om 11:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Argenta is ZEKER GEEN tussenpersoon, maar een hypotheekverstrekker!!

Heb zelf hier mijn hypotheek lopen sinds kort dus qua veranderingen en dergelijke heb ik geen ervaring. Maar de voorwaarden zijn goed met als belangrijkste een verhuisregeling en een laag rentepercentage. Ik zou wel kiezen voor 30-jaar-vast want onze tussenpersoon zei dat ze bij het herzien van de rente na 10 of 15-jaar-vast ze vaak minder goede aanbiedingen doen voor bestaande klanten dan voor nieuwe klanten.

Als je gaat shoppen voor een hypotheek kijk dan zeker op www.veh.nl daar kun je een mooie vergelijking maken en je ook nog laten adviseren naderhand (moet je wel lid zijn). Hier zul je ook zien dat Argenta eigenlijk vrijwel altijd als (één van de) goedkoopste uit de bus komt.

Heb trouwens ook de lopende rekening via Argenta, met een hoge rente op spaargeld, gratis bankpas, gratis pinnen in niet-Eurolanden. Wel alles via internet regelen.

ve
door verwijderd - Aug 18, 2006 om 11:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Sansalone,

Het beste kun je je met vragen richten tot je adviseur. Maar om een tipje van de sluier op te lichten, voor zover ik weet, de vorowaarden zijn gewoon goed bij Argenta. Wel heeft een hypotheek van Argenta doorgaans veel minder opties dan de meeste anderen. Er is minder keuze in de rentevastperiode en Argenta biedt minder verschillende hyptheekvormen aan.

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Aug 18, 2006 om 23:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Naast de pas afgesloten Hypotheek van mezelf, vrienden zitten er al ruim 4 jaar, en ik ga nog verder............

Ze hebben sinds kort ook internet bankieren, dus gratis (geen E10,- per jaar) pasjes, en nog leuke rente van 0,5% op normale rekening en ruim 3% on de internet rekening, maar kijk maar zelf eens op Argenta....nl....

Tevens geen toeslag van E7,- zoals de postbank rekend, ook in geheel West Europa overal betalen en pinnen zonder extra kosten..

ve
door verwijderd - Aug 18, 2006 om 23:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaat, ze geven geen Hypotheken voor jou Hondehok...

maar wel mijn huis....