JW
door JW.Huisman Oct 7, 2023 om 14:07
Geldzaken & recht

Ik heb aan AVG het geld van mijn abonnement over gemaakt

op 7 september heb ik 139,99 euro over gemaakt naar AVG voor het verlengen van mijn abonnement
maar AVG zegt het geld nooit te hebben ontvangen. naar wat nader onderzoek blijkt dat het  iban nr. NL 59 INGB 000 241943  van GLOBAL COLLECT te zijn, maar zij hebben het geld nooit naar AVG overgemaakt.
Het bestelnummer is: 2146624014439). ben ik nou mijn geld kwijt of hoe zit dit
[edit-red.]

3183 7 Rapporteer
Mabelle
door Mabelle - Oct 7, 2023 om 14:28
427 Antwoorden / 1 Vragen

Haal je emailadres en het bestelnummer weg via de bewerkknop.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 7, 2023 om 14:40
7196 Antwoorden / 3 Vragen

Het is mogelijk dat het door Global Collect op de juiste wijze geïnd is, ga eens na of dit bij u mogelijk is door nogmaals contact op te nemen met AVG.

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/wie-is-global-collect

ti
door tilpend - Oct 7, 2023 om 16:33
133 Antwoorden / 0 Vragen

Van wie heeft u de instructies gekregen om het geld handmatig naar dat rekeningnummer over te maken?
Ik kan me namelijk niet echt voorstellen dat zij werken met handmatige betalingen.

U kunt het beste contact opnemen met Global Collect op 06 17035600 (aldus Google) en uitleggen dat u geld heeft overgemaakt en vragen of zij u kunnen helpen.

rj
door rjw - Oct 7, 2023 om 16:37
3269 Antwoorden / 5 Vragen

De iban die je noemt bestaat niet volgens mijn bank. Wat ook wel kan kloppen want na ingb moeten 10 digits komen.

sira
door sira - Oct 7, 2023 om 18:17
2350 Antwoorden / 24 Vragen

Heeft u een doorlopend abonnement? Dan is het vreemd dat u het geld handmatig moet overmaken.

En inderdaad is het IBAN nummer onjuist, u bent een getal vergeten.

Dus maandag contact opnemen met AVG voor het juiste rekeningnummer van Global Collect (dat zit namelijk gekoppeld aan AVG.
https://support.avg.com/SupportArticleView?l=nl&urlname=contact-avg-support

Komt u er niet uit, dan ook contact opnemen met Global Collect en, misschien ook verstandig, met de ING.

Ja
door JanNimwegen - Oct 9, 2023 om 19:02
7 Antwoorden / Vragen

Als je dit iban nummer inderdaad zo hebt ingevuld dan is de betaling niet uitgevoerd.

Marc1975
door Marc1975 - Oct 22, 2023 om 12:43
8 Antwoorden / 1 Vragen

U bent zelf verantwoordelijk dat u het naar het juiste rekening sturen, als dat juist is, moet deze partij het overmaken anders maken ze zich schuldig aan een strafbaar feit als ze het niet herstellen. Even contact opnemen doet vaak wonderen.