JW
door JW.Huisman Oct 7, 2023 om 14:07
Geldzaken & recht

Ik heb aan AVG het geld van mijn abonnement over gemaakt

op 7 september heb ik 139,99 euro over gemaakt naar AVG voor het verlengen van mijn abonnement 
maar AVG zegt het geld nooit te hebben ontvangen. naar wat nader onderzoek blijkt dat het  iban nr. NL 59 INGB 000 241943  van GLOBAL COLLECT te zijn, maar zij hebben het geld nooit naar AVG overgemaakt.
Het bestelnummer is: 2146624014439). ben ik nou mijn geld kwijt of hoe zit dit
[edit-red.]

3185 7 Rapporteer
Mabelle
door Mabelle - Oct 7, 2023 om 14:28
436 Antwoorden / 1 Vragen
0

Haal je emailadres en het bestelnummer weg via de bewerkknop.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 7, 2023 om 14:40
7200 Antwoorden / 3 Vragen
2

Het is mogelijk dat het door Global Collect op de juiste wijze geïnd is, ga eens na of dit bij u mogelijk is door nogmaals contact op te nemen met AVG.

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/wie-is-global-collect

ti
door tilpend - Oct 7, 2023 om 16:33
134 Antwoorden / 0 Vragen
2

Van wie heeft u de instructies gekregen om het geld handmatig naar dat rekeningnummer over te maken? 
Ik kan me namelijk niet echt voorstellen dat zij werken met handmatige betalingen.

U kunt het beste contact opnemen met Global Collect op 06 17035600 (aldus Google) en uitleggen dat u geld heeft overgemaakt en vragen of zij u kunnen helpen.

rj
door rjw - Oct 7, 2023 om 16:37
3271 Antwoorden / 5 Vragen
0

De iban die je noemt bestaat niet volgens mijn bank. Wat ook wel kan kloppen want na ingb moeten 10 digits komen.

sira
door sira - Oct 7, 2023 om 18:17
2353 Antwoorden / 24 Vragen
2

Heeft u een doorlopend abonnement? Dan is het vreemd dat u het geld handmatig moet overmaken.

En inderdaad is het IBAN nummer onjuist, u bent een getal vergeten.

Dus maandag contact opnemen met AVG voor het juiste rekeningnummer van Global Collect (dat zit namelijk gekoppeld aan AVG.
https://support.avg.com/SupportArticleView?l=nl&urlname=contact-avg-support

Komt u er niet uit, dan ook contact opnemen met Global Collect en, misschien ook verstandig, met de ING.

Ja
door JanNimwegen - Oct 9, 2023 om 19:02
7 Antwoorden / Vragen
0

Als je dit iban nummer inderdaad zo hebt ingevuld dan is de betaling niet uitgevoerd.

Marc1975
door Marc1975 - Oct 22, 2023 om 12:43
8 Antwoorden / 1 Vragen
0

U bent zelf verantwoordelijk dat u het naar het juiste rekening sturen, als dat juist is, moet deze partij het overmaken anders maken ze zich schuldig aan een strafbaar feit als ze het niet herstellen. Even contact opnemen doet vaak wonderen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Quirine van Steijn
Quirine van Steijn - Oct 4, 2023 om 13:50
Geldzaken & recht

Boete betalen bij abbostop

Ik heb per ongeluk via Abbostop.nl mijn koboplus abonnement laten stopzetten. Ik dacht dat ik rechtstreeks bij Koboplus opzegde.
Kreeg direct een mail met een betalingsverzoek van 29.95. Direct gemaild dat het een vergissing was. Viel geen discussie over te voeren. Heb de afschrijving terug laten boeken. Dag later een mail met eis dat ik binnen 7 dagen 29,95 + 12,95 boete moest betalen. Via e ... Lees meer

te
teesee64 - May 8, 2024 om 00:38
Computers & telefonie

Tarieven domeinnaam

Ik wil een domeinnaam registreren bij Transip.nl. Nu zie ik daar bij de tarieven die ze rekenen alleen het actie tarief staan. 0,49 euro cent voor het eerste jaar voor een .nl domeinnaam. Maar wat het verlengen na een jaar gaat kosten, vermelden ze er niet bij. Na lang zoeken kom ik uit op een link waar volgens hun de tarieven zouden moeten staan, maar ook daar staat niet wat het kost.

... Lees meer

vandaorchidee
vandaorchidee - May 8, 2024 om 07:50
Winkels & webshops

FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR

Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.

Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .

Waarom doet de Vomar hier niets mee ? Lees meer