ru
door ruudenco Sep 7, 2005 om 22:17
Geldzaken & recht

In gebrekkestelling

Hallo,

Wij dachten onze koopwoning verkocht te hebben. Helaas is de kopende partij niet komen opdagen voor het passeren van de akte. Volgens de notaris staan we juridisch sterk in onze schoenen en kunnen we een bepaald % van de koop aanneemsom verhalen.

Wie kent een goede advocaat die niet echt duur is. We wonen in Rotterdam.

341 1 Rapporteer

bassethound
door bassethound - Sep 7, 2005 om 23:14
14 Antwoorden / 2 Vragen

Hoi, heb je de koper al schriftelijk (bij voorkeur aangetekend) in
gebreke gesteld en daarbij een redelijke termijn gegeven om de koop
alsnog af te ronden? Heb je geen rechtsbijstandsverzekering waar je een
beroep op kan doen?

Iedere advocaat kost je een godsvermogen. Is een advocatencollectief
een optie. Ik weet zeker dat je die in Rotterdam kan vinden. Ben je lid
van een vakbond? Die bieden soms ook advocaten aan.

Succes en je staat sterk als er een koopovereenkomst is.