vo
door vorm Feb 16, 2009 om 14:05
Geldzaken & recht

ING

Kan iemand mij vertellen waar de letters ING voor staan??

1131 5 Rapporteer

na
door namliam - Feb 16, 2009 om 14:18
99 Antwoorden / 7 Vragen

Ik stel voor kijk eens bij de veelgestelde vragen van de ING:
http://www.ing.com/group/showdoc.jsp?docid=063433_NL&menopt=abo%7Cfaq&lang=nl

Quote:
Wat betekent de afkorting ING?

ING staat voor Internationale Nederlanden Groep. Deze naam werd gebruikt na de fusie in 1991 waaruit ING tot stand kwam. De afkorting ING raakte zo bekend, dat de volledige naam niet langer wordt gebruikt.

al
door albertk - Feb 16, 2009 om 14:19
14 Antwoorden / 1 Vragen

ING staat voor Internationale Nederlanden Groep. Deze naam werd gebruikt na de fusie in 1991 waaruit ING tot stand kwam. De afkorting ING raakte zo bekend, dat de volledige naam niet langer wordt gebruikt.

ma
door marnix123 - Feb 18, 2009 om 17:49
32 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet het, deze vraag staat bij banken.

Maar, ing. kan ook staan voor:

Ingenieur

vo
door vorm - Feb 18, 2009 om 18:43
11 Antwoorden / 19 Vragen

Bedankt voor het antwoord, ter info ik bedoelde idd de Postbank/Ing.

jo
door jobson - Mar 2, 2009 om 10:46
5 Antwoorden / 5 Vragen

Incompetente Nederlandse Graaiers????

gr jobson